Lisäravinteiden top-10

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ikä
46
Uudessa Body-lehdessä oli mielenkiintoinen juttu urheiluravinteiden top-10. Tässä järjestys
1.Palautusjuoma
2.Proteiinilisät
3.Kreatiini
4.Glutamiini
5.Malto
6.Ateriankorvikejuomat/patukat
7.Thermogeenit
8.Alfa-HICA
9.Leusiini
10.Arginiini.

Ihan kivaa ja asialliallista juttua paitsi se että tuo HICA on törkeästi puffattu tuonne top-10. Eihän leusiinilla ja arginiinillakaan ole mitään huippuvaikutuksia, mutta niistä on edes jonkinlaisia tutkimustuloksia. Jotenkin hieman ärsyttää tälläinen lisäravinnepuffaus, mutta niin sen kai on mentävä :rolleyes: Lisäksi noista thermogeeneista ei ole mitään mainintaa mitä nämä tuotteet ovat...;) Itse olisin voinut laittaa kofeiinin ihan erikseen tuonne ja ehkä kokeiluun joutuva creastack pääsee mukaan:D

Itse laittaisin lisäravinteeni melkein tuohon järjestykseen, paitsi dietillä sitten tulee otettua joku rasvanpoltoa edistävä tablettia tai jauhetta, BCAA:ta.:D

Glutamiini tärkeämpää kuin malto? Onkohan tälle jotain perusteluja?

Kutosen vois mun mielestä heivata pois ja HICA on kysymysmerkki, ei kokemusta tuotteesta.

Snoopie sanoi:
Glutamiini tärkeämpää kuin malto? Onkohan tälle jotain perusteluja?

Mielestäni maltosta ei ole mitään hyötyä ellei halua helposti bulkata. Toki jokaisellahan on omat mielipiteensä :)

No eipä tuo paljon Hicaa puffaa, jos listassa on patukatkin arvostettu korkeammalle...

Missä on vitamiinit? Luulisi, että nekin laskettaisiin urheiluravinteisiin, kun aika moni urheiluravinnevalmistaja niitä tekee?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Ehdottomasti Arginiini ja Leusiini korkeammalle. Hica maksaa yhtä paljon kuin setti kaikki muita yhteensä...no ei ihan mutta melkein.:hyper: .Hinta-laatusuhde aika olematon. ja tuohon maltohomaan, niin itsellä tulee vain paha olo siitä enkä ole käyttänyt sitä 2 vuoteen ollenkaan.

arnold1987 sanoi:
Ehdottomasti Arginiini ja Leusiini korkeammalle. Hica maksaa yhtä paljon kuin setti kaikki muita yhteensä...no ei ihan mutta melkein.:hyper: .Hinta-laatusuhde aika olematon. ja tuohon maltohomaan, niin itsellä tulee vain paha olo siitä enkä ole käyttänyt sitä 2 vuoteen ollenkaan.

Minulla ei tule treenin jälkeen otettuna maltosta paha olo lainkaan, mutta muulloin kylläkin. Palkkarissa malto on erittäin tärkeää.

Mun lisäravinteiden top-10 onkin lisäravinteiden top-3, järjestyksessään: vitamiinit, palautusjuoma ja kreatiini. Ja sitten vaan tarpeeksi ruokaa naamaan.

Flegu sanoi:
Niin ja kirjoittaja taisi olla Matti Halonen joten hmm..ei mitään mainostusta tai mitään:rolleyes:
On varmaan muutaman illan kelannut että miten ylhäälle kehtais hikan laittaa. 8 on semmoinen kompromissi että sen just saa näkyviin, mutta ei ole liian läpinäkyvää mainostusta.

Oma:
1.Palkkari
2.Vitamiinilisät
3.Protskulisät
4.Kalaöljy
5.Ateriankorvikkeet ja patukat
6.Efedriini kofeiini ja muut piristeet
7.Malto
8.Kreatiini
9.BCAA:tuotteet
10.Glutamiini

Mike sanoi:
On varmaan muutaman illan kelannut että miten ylhäälle kehtais hikan laittaa. 8 on semmoinen kompromissi että sen just saa näkyviin, mutta ei ole liian läpinäkyvää mainostusta.
Juuri näin :kippis1:

1.Palautusjuoma
2.Proteiinilisät
3.Kreatiini *sisältääkö tämä nuo hifi kreat?
4.Glutamiini
5.Malto *ei pääse minun listalle, sillä ainut missä maltoa tarvitsen on palkkarissa
6.Ateriankorvikejuomat/patukat *patukat hyvä lisä mutta ei jokapäiväinen joten ei kuulu minulla näin korkealle
7.Thermogeenit *mitä tämä sisältää?? efe? ja sen yrttiversiot vai? No itse luen ma huang. Sida cordifolian ja kofun tähän
8.Alfa-HICA *aivan naurettavaa, mutta kuten jo aikasemmin mainittu niin mainos
9.Leusiini *tämän kokeilu alkaa maanantaina
10.Arginiini. *kuten myös tämän kokeilu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom