Lisäravinteiden makeus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zap
  • Aloitettu Aloitettu

Zap

Ostin juuri kaupasta FAST:in Hera80 suklaanmakuista. Odotukset oli korkealla, avasin pussin, ja toimin ohjeiden mukaan. Hetken päästä oli jauhe sekoitettu veteen ja sheikki edessä. Maistoin ja olin varautunut kohtailaisen mauttomaan ja ehkä jopa happamaan makuun. Vielä mitä! Älytön makeus levisi välittömästi kurkkuun ja meinasi tulla oksennus kurkkuun. Pari kulausta pystyin juomaan, jonka jälkeen ei vain saanut enempää alas. Onko siis tämä normaalia, ja ovatko muutkin heraproteiinit yhtä makeita? Valmiit palautusjuomat mm. joita olen tähän asti aina treenin jälkeen vetänyt, eivät lähellekkään ole yhtä makeita. Onko esim mauton heraproteiini yhtä makeaa? En viitsitsi 18 euroa kuluttaa vain kokeiluun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuo FASTin tuotteet on sekä kalliita hinta-määrä suhteeltaan, että helkkarin makeita tosiaan. Mansikkaa joskus menin erehdyksissäni ostamaan, ja ei saakeli oli makeaa. Ei tosiaan hirveällä vauhdilla voinut juoda ellei halunnut yrjötä, tosin join sillon aina hitaampaa muutenkin noi. Suosittelen muuta merkkiä, niin lötynee vähän parempia, eikä niin makeita versioita.

Kyllä ne mulle on tähän asti kelvannut. Ei hera nyt ainakaan liian makeaa ole, mutta tosta vaniljan makuisesta palkkarista saa helposti tehtyä liian makeaa, jos laittaa liian vähän vettä.

tumps ap.

American Mass Blast on kans helvetin makeaa, ainakin suklaanmakuisena. Eilen aukasin 4kg sankon ja otin 2dl jauhoja + 4dl vettä, tosissaan sai kiskoa että alas meni ku niin karmeaa :D Tänään sitten laitoin 1dl Mass Blastia ja 0,5dl maustamatonta heraa niin meni huomattavasti helpommin alas.

Finnmaxin hera ja massanrakentaja 2 on kans tosi makeita, en suosittele jos on treenin jälkeen vaikea kiskoa mitään makeaa alas. Meinaa oksu tulla tuosta herasta.

Ostin juuri kaupasta FAST:in Hera80 suklaanmakuista. Odotukset oli korkealla, avasin pussin, ja toimin ohjeiden mukaan. Hetken päästä oli jauhe sekoitettu veteen ja sheikki edessä. Maistoin ja olin varautunut kohtailaisen mauttomaan ja ehkä jopa happamaan makuun. Vielä mitä! Älytön makeus levisi välittömästi kurkkuun ja meinasi tulla oksennus kurkkuun. Pari kulausta pystyin juomaan, jonka jälkeen ei vain saanut enempää alas. Onko siis tämä normaalia, ja ovatko muutkin heraproteiinit yhtä makeita? Valmiit palautusjuomat mm. joita olen tähän asti aina treenin jälkeen vetänyt, eivät lähellekkään ole yhtä makeita. Onko esim mauton heraproteiini yhtä makeaa? En viitsitsi 18 euroa kuluttaa vain kokeiluun.

Koetapa tehdä maitoon. Veteen tehtävistä Syntraxin Nectar on aivan ylivertaista ykköstä, Fastin suklaa menee maidon kanssa ihan mukavasti, varsinkin jos tällää sekaan ehrmannia ja koko sotku blenderiin.

Taitaa meikäpoika tyytyä valmiisiin palkkareihin, ja ennen kaikkea kunnon perusruokaan. Sen verran vastenmielisen makuista tuo on. Ei ole vaan tottunut mihinkään noin makeaan, vähän samanlainen oksennusefekti tulee, kun esim. luulisi juovansa mehua, ja juokin maitoa, niin meinaa tulla oksennus.

No on aika herkät makuhermot jos toi on veteen sekotettuna oksettavan makeaa :D Itellä on samaa tavaraa minttusuklaan makuisena eikä maistu juuri ollenkaan jos veteen sotkee, maidon kanssa maistuu paremmalta kuin kaakao :kuola:

Massblastia ei ton perusteella ainakaan kannata kokeilla, minttusuklaa on ainakin huomattavasti makeampaa kuin vastaava hera80. Nopeasti siihenkin tosin tottui, ja sitä paremmin peittää pahan makuisen mömmöjen kuten bcaa-jauheen maun :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom