lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janijj
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harrastan thai nyrkkeilyä ja käyn myös puntilla. Mietinkin että mitä lisäravinteita kannattaisi käyttää jotta saisi parhaan lopputuloksen. Nykyään syön proteiinia ja CLA:ta. Mitä muuta kannattaisi ottaa? Missään nimessä en halua painoa lisää joten hirveästi ei saisi nesteet lisääntyä. Tarkoitus olisi lähinnä saada about 10 kg pois painoa kesäksi..

Mutta en haluaisi lopettaa puntilla käyntiä. En ota kumpaakaan niin vakavasti. Thai nyrkkeilyssä olen käynyt vuoden ja puntilla kohta 4 vuotta. Nyt sitten hakisinkin vähän lisävirtaa että jaksais paremmin. Lenkillä käyn myös välillä. Päätarkoitus ei ole että olisin mikään huippu molemmissa vaan lähinnä semmoinen hyvä tasapaino molempia ja vähän hoikempi vartalo :)

Tavoitteesi ja halusi ovat ristiriidassa. Tingi jommasta kummasta.

Et laihdu mitään lisäravinteita popsimalla. Laihdut sillä, että lisäät kulutusta isommaksi kuin syömiset. Helpoimmin tämä käy vaihtamalla punttailu aerobiseen liikuntaan. Lisäksi kannattaa syödä säännöllisesti hyvälaatuista perusruokaa. Ei liikaa proteiineja ja rasvaa.

Jos on ihan pakko punttailla niin tee kuntopiirityyppistä treeniä.

Oon aikasemminkin käyttänyt kalolaskuri-sivustoa ja sitä kautta pitänyt syömisen kurissa. Ilman extra proteiinia en saa päivän tarvittavaa annosta täyteen. Tulee muuten aina liikaa hiilareita. Kyllä sen sivuston avulla on aika hyvin pysynyt kurissa. Ajattelin vaan lähinnä sitä että auttaako esim kreatiini tai vastaavat nopeuttamaan tai helpottamaan urakkaani?

Mä en käytä muuta ku HTR:ää. Siinä on glutamiinia ja kreatiinia ja sitten p/h suhde on 2/1. Syön muutenki niin paljon hiilareita etten tarvii ton enempää palkkarista. Tai ainakin näin Matte opasti mua tossa ku rupesin käyttämään HTRää :)

Mä en käytä muuta ku HTR:ää. Siinä on glutamiinia ja kreatiinia ja sitten p/h suhde on 2/1. Syön muutenki niin paljon hiilareita etten tarvii ton enempää palkkarista. Tai ainakin näin Matte opasti mua tossa ku rupesin käyttämään HTRää :)

Nyt kuulostan tyhmältä mutta mitä on HTR?

Nyt kuulostan tyhmältä mutta mitä on HTR?

Sori, mun moka! Eli joo, Fastin HT-R on kyseessä. Kalliimpi kun muut palkkarit, mutta ite ole mieltynyt tohon. Voi vetää niin puntin kun lajitreenien jälkeen. Omasta mielestä toi kreatiini polttaa rasvaa aika hyvin... voi tosin olla että kuvittelen. Eikä nesteitäkään sidokroppaan vaikka mulle väitettiin että toi olis sitä monohydraatikreaa (vai mikä nyt sitten sitookaan).

Meinas käydä köpelösti kisoihin ku laskin tippuvani 2kg lopetettuani ton vetämisen :wtf: Eipäs paino tippunutkaan yhtään... Meni vähän saunomiseks :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Patric Bateman: Idea on katsos se, että sekä lenkkeily, että thainyrkkeily ovat lajeja, jotka vaativat ensisijassa hiilareita ja vasta toissijaisesti proteiinia. Arvelin, että lisäravinteisiin hurahtanut punttimies syö aivan liian proteiinipainotteisesti lajien vaatimuksiin nähden.

Tiedän, mutta hyvää lopputulokseen voi olla useampiakin teitä kuin immosmainen konservatismi.

Patric Bateman: Idea on katsos se, että sekä lenkkeily, että thainyrkkeily ovat lajeja, jotka vaativat ensisijassa hiilareita ja vasta toissijaisesti proteiinia. Arvelin, että lisäravinteisiin hurahtanut punttimies syö aivan liian proteiinipainotteisesti lajien vaatimuksiin nähden.
mutta kun aloitus postaaja sinun haluistasi huolimatta on punttimies eikä välttämättä tähtää thai nyrkkeilijän unelma vartaloon... kuinka usein janijj muuten treenaat? jos käyt vaikka 3 krt viikossa thaikku treeneissä, 3 krt viikossa lenkillä ja saman verran punttia niin luulisi että millään laillisilla aineilla ei jokaiseen treeniin varmaan voi sitä maksimaalista tehoa saada

Kun se tavoite oli saada 10 kiloa painosta pois. Parhaiten se onnistuu vaihtamalla punttailu aerobiseen ja protskuja hiilareihin. Ei ole minun vikani ettei tämä ehkä miellytä kaikkia, mutta niin se vain on.

Voihan sitä nostella puntteja ja syödä protskua jos haluaa, mutta painonpudotus on kyllä sitten huomattavasti kovemman työn takana.

Mistä se paino halutaan pois? Jos lihasmassasta niin sitten tuo toimii, edellyttäen tietty että syödään alle kulutuksen.

Suositut

Back
Ylös Bottom