Lisäravinteet.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinkas paljon joutuu pulittaa jos haluu kunnon lisäravinne satsin?
Elikkä joudunkos mä ostaa: proteiinia, palautusjauhetta sekä massan lisääjän vai onnistuuko esim. ton palautusjuoman teko sillä, että sekoittelee esim. sokeria proteiinin sekaan?

Jos joku viitttis tehdä mulle jonkun halvan satsin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Massanlisääjällä (lol, mikä nimi) voit pyyhkiä hanuria, jollet satu olemaan niitä harvoja, jotka ei saa lisäpainoa kirveelläkään.

Protkuista, kreatiinista, ja muista mömmöistä on tällä osiolla about miljoona viestiä eli hieman selaamalla löydät varmasti jonkun setin itsellesi.

PS. Kaikista halvointa jauhoa ei kannata ostaa! Varsinkin Opel-merkkinen proteiini on havaittu huonosti toimivaksi :hmmm:

Muistat väärin Wintikka, se oli Honda :D

Originally posted by tommih
Kuinkas paljon joutuu pulittaa jos haluu kunnon lisäravinne satsin?
Elikkä joudunkos mä ostaa: proteiinia, palautusjauhetta sekä massan lisääjän vai onnistuuko esim. ton palautusjuoman teko sillä, että sekoittelee esim. sokeria proteiinin sekaan?

Jos joku viitttis tehdä mulle jonkun halvan satsin.

Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan. Yhteen palautusjuomaan tulee:

- 30 g Fastin Whey 3 tai Whey + (mieluummin jälkimmäistä)
- 30 g Fastin Maltoa
- 15 g Fastin Dextrosea
- 5 g Fastin kreatiinia

Re: Re: Lisäravinteet.

Originally posted by Jortsu

- 30 g Fastin Maltoa
- 15 g Fastin Dextrosea
- 5 g Fastin kreatiinia
ja toi sitten kans maksaa ihan vitusti. ite käytän ainakin toistaseks viking poweria, mulle tarpeeks hyvä. toimii tankkauksessa ja palautuksessa. kai...

Ostat

-Fastin wheyta 3 (suklaa flavorilla) n.22€
-Kreatiinia (100%) n.30€
-Maltoa 6€
-Dextroosia 6€ (ei välttämöten)

Tolla kreatiinillä pärjää monta kuukautta, mutta protskuja ja maltoo joutuu ostaamaan pari pussia kuukaudessa. Näitäkin tuotteita saa halvemallakin jos vaan jaksaa hakea mutta laiska kun on niin ostan aina samasta liikkeestä, en vittu jaksa juosta alennuksien perään.....

Mulla Wrangelta tilattua, kaikista halvinta mitä saa:

- Prime Whey-81 4kg
- 2 x Mega Malto MA-95 Super Mix 2,5kg

Maksoi yhteensä 72,2 euroa (441 mk)

Vedänhämmä kiljuaki raakana.. niin että...hyvältähän nuo maistuvat siihen verrattuna. Protskusta jää paakkuja mut mitä vitun välii.. kaakaulla ja maidolla maistuu hyvälle. Toistaseks ei ole tullu pierutautia tai mahaa kipeeks.

Tolla kreatiinillä pärjää monta kuukautta, mutta protskuja ja maltoo joutuu ostaamaan pari pussia kuukaudessa. Näitäkin tuotteita saa halvemallakin jos vaan jaksaa hakea mutta laiska kun on niin ostan aina samasta liikkeestä, en vittu jaksa juosta alennuksien perään..... [/QUOTE][/B]

Joo, ei juosta alennusten perässä, ellei sitten osteta todella isoja varastoja koko vuodeksi :p

Ja ei niitä lisäravinteita tarvitse niin paljon ostaa jos panostaa perusruokaan.

Originally posted by gnut
Protskusta jää paakkuja mut mitä vitun välii.. kaakaulla ja maidolla maistuu hyvälle.

Ei toi prime whey 81 paakkuunnu.. se vaatii skilliä. Sekoittaa hyvin, antaa olla vähä aikaa ja taas sekoittaa. Ei yhtään paakkua.

Mulle on riittänyt fastin halvin hera että soija ja saman firman malto.
Toi soija on siitä hyvä, ettei se "paakkunnu" , kuten pari muuta kokeilemaani merkkiä.
Mä en ole nähnyt tarpeelliseks ostaa kalliimpia viime aikoina, ei se hinta aina merkkaa automaattisesti parempaa ja ennenkaikkea toimivampaa kamaa.
Mun mielestä on hyvä käydä läpi erilaisia merkkejä ja siinä kattoo mikä sopii parhaiten itselle.

Originally posted by gnut
Mulla Wrangelta tilattua, kaikista halvinta mitä saa:

- Prime Whey-81 4kg
- 2 x Mega Malto MA-95 Super Mix 2,5kg

Maksoi yhteensä 72,2 euroa (441 mk)

Vedänhämmä kiljuaki raakana.. niin että...hyvältähän nuo maistuvat siihen verrattuna. Protskusta jää paakkuja mut mitä vitun välii.. kaakaulla ja maidolla maistuu hyvälle. Toistaseks ei ole tullu pierutautia tai mahaa kipeeks.

Mä vedän samaa satsii. Slade kertoki miten homma toimii. Niin, ja toi vedetään sitte VEDEN kanssa aina alas. Hyvältä se maistuu.

ps. se kolmen kilon pussi on supermix, ei 2,5 :P

Originally posted by fish
Ja jos haluaa säästää, jättää sen kreatiinin pois. Perustelut search-toiminnolla.

Älä yleistä...Perustelut search-toiminnolla.:)

Re: Re: Re: Lisäravinteet.

Originally posted by beginner
ja toi sitten kans maksaa ihan vitusti. ite käytän ainakin toistaseks viking poweria, mulle tarpeeks hyvä. toimii tankkauksessa ja palautuksessa. kai...

Köyhälle on kaikki kallista. Meinaatko muuten että yritys laittaisi samoista aineista valmiin sotkun halvemmalla pussiin kuin että ainekset ostaisi erikseen ja sotkisi ite??? En oikeen jaksa uskoa.

Ja perusteet Whey + valinnan puolesta Whey 3:seen verrattuna löytyy tältä foorumilta Äijän postauksesta, jossa hän oli suoriutunut monimutkaisesta laskutoimituksesta jossa laskettiin molempien protskujen puhtaan proteiinin kilohinta...

Re: Re: Lisäravinteet.

- 30 g Fastin Maltoa
- 15 g Fastin Dextrosea
- 5 g Fastin kreatiinia

Älä nyt kaverille tommosta neuvo kun et tiedä yhtää minkä kokoinen hän on. No okei olihan toi ihan hyvä perus setti, maltoo vaan tuplaten vaikka olis pienempikin sälli.

Itse käytän muuten just samoja jauhoja, rypälesokerin ostan tosin K-kaupasta. Tapana on ollut myös heittää pari multitabsia drinksun kanssa.

Re: Re: Re: Lisäravinteet.

Originally posted by Necro

Älä nyt kaverille tommosta neuvo kun et tiedä yhtää minkä kokoinen hän on. No okei olihan toi ihan hyvä perus setti, maltoo vaan tuplaten vaikka olis pienempikin sälli.

Itse käytän muuten just samoja jauhoja, rypälesokerin ostan tosin K-kaupasta. Tapana on ollut myös heittää pari multitabsia drinksun kanssa.

Ööö, tota, miten se koko tähän liittyy? Kaiken näkösiä tutkimuksia lukeneena olen saanut sellaisen kuvan että tuomoiset 30 g - 40 g protskua on optimi setti kerta-anoksena. Jos on isompi kaveri ni pitänee ottaa päivän protskut vaan useemmassa erässä, ei toimittane napata kerralla enempää jos sitä ei kerran imeydy kerralla enempää. Ja jos on pienempi kaveri ni tuskin se kuoleekaan tuohon settiin, kasvaa kai siinä on tarkoitus...

Tuosta malton lisäämisestä en tiedä mutta en tiedä kannattaneeko tuo rypälesokerin K-kaupasta osto jos kilon pussi Fastin Dextrosee maksaa nelisen euroo...

Re: Re: Re: Re: Lisäravinteet.

kannattaneeko tuo rypälesokerin K-kaupasta osto jos kilon pussi Fastin Dextrosee maksaa nelisen euroo...

Kyllä kannattaa. Panimosokeria (=rypälesokeri, dekstroosi) ostin lähikaupasta 4,5kg:n säkin ja oli halvempaa kuin tuo 4€/kg. Ei tuu tarkka hinta mieleen, mutta halpaa oli. Sitä myydään myös 2kg:n säkissä.

Re: Re: Re: Re: Re: Lisäravinteet.

Originally posted by Iivili

Kyllä kannattaa. Panimosokeria (=rypälesokeri, dekstroosi) ostin lähikaupasta 4,5kg:n säkin ja oli halvempaa kuin tuo 4€/kg. Ei tuu tarkka hinta mieleen, mutta halpaa oli. Sitä myydään myös 2kg:n säkissä.

Aivan: riippuen määrästä dekstroosi on lisäravinnekaupasta ostettuna 2-10Xkalliimpaa. Onhan siinä tietysti hienompi ja sporttisempi pussi ympärillä :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom