Lisäravinteet Virosta

Myyvätkö Viron päivittäistavarakaupat Suomea edukkaamminen esim Fastin tuotteita? Esim prisma-tavaratalo. Moni tuote on etelänaapurissa edukkaampi, miksipä ei proteiinit myös :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun muistaakseni oli viron jossain kuntokeskuksessa muutamia euroja halvempia fastin tuotteet. Tai siis halvempia kuin Suomesta kaupasta ostetut, mutta silti kalliimpia kuin fastin tuotteet netissä.

Myyvätkö Viron päivittäistavarakaupat Suomea edukkaamminen esim Fastin tuotteita? Esim prisma-tavaratalo. Moni tuote on etelänaapurissa edukkaampi, miksipä ei proteiinit myös :)

Asun Virossa ja voin sanoa, että ostan aina lisäravinteeni Suomesta kun siellä käyn. Täällä markkinat niin paljon pienemmät ja kilpailu vähäisempaa niin pitää hinnat korkeella.

Saksassa ainakin Weiderin ravintolisät 15-40% halvempia kuin Suomessa. Esim. Weider Premium Protein 2,3 kg 53,00e ja Suomessa 89,00e toinen esim. Maximum Krea-Genic 120 tbl 28,00e ja Suomessa 39,00e

Miten Ruotsissa? onko kukaan sieltä päin hakenut? Minkä hintasia siellä päin?

Mene vaikka OptimalBodyn keskustelupalstalle niin löytyy muutamalle nettikaupalle oma kanava, eiköhän sieltä sitten löydy hintojakin.

Tuolla Ruotsissa muuten ainakin IMO paljon monipuolisemmat valikoimat. Mä olen esim. ARLin tuotteita etsinyt Suomesta mutta eipä ole löytynyt, Sweduissa niitä on melkein kaikilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom