Lisäravinteet ja intti

Terve, maanantaina alkaisi 9kk palvelusaika vekaranjärvellä, tarkotus olisi pitää mahdollisimman paljon lihasmassaa sen aikana.

Näitä lisäravinteita ajattelin mukaan otettavaksi:

Lista:
Pump+
Kofeiini tabletit
Gerimax energy+
Heraproteiini + Malto ja sheikkeri (ja protsku keksejä leireille)
Tonnikalaa iltapalaksi

Jos noilla nyt sitten pärjäis, parannuksia ja kommentteja kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyll tol pump+ ja energiajuoman hinnalla ostasin viel lisää heraa tai prodepatukoi. sitä katabolian määrää armeijassa ei voi aliarvioida. leirien safkoissa päivän prodeannos jää helposti alle 30g ihmettele siinä sit mihi lihat meni. nimim. -5kglihasta+10kgrasvaa = 6kk SA-INT

Itse säästäisin rahat, ei siellä helvetti soikoon jaksa/kiinnosta miettiä tuollaisia. Olin 12kk ja keskityin vain selviämään siitä. Tottakai tulokset laski, mutta intistä päästyäni ei mennyt kauaa kun saavutin ja ohitin vanhat tulokset.

ei toi lihaksen pitämisen luulis ongelma olla tuolla intissä.. noi leirit on ainoot jossa oikeesti tarvii palkkarin lisäks mitään lisäprotskuja. ja leireilläkin ku vedät kaiken mikä spadeilta irtoo, vähä tonnaria ja jonku patukan nii hyvä tulee. nimim. +- 0kg painon muutos. = spol santahamina 9kk

Joo o, haluaisin kuitenkin ottaa kaiken irti tästä pakollisesta "lomasta"
En halua että motivaation puute iskee kun palaan intistä ja paino pudonnu 5kg :/

Minä uskon että riittävästi lihat säilyy, kunhan syö kaiken mitä eteen saa ja siihen parit proteiinilisät päälle... Sekä treenit sitten mahdollisuuksien mukaan. Muutenhan siellä hajoaa pää jos ei voi yhtään rennosti ottaa ja jatkuvasti kauhea stressi siitä että nyt pitäisi sitä ja sitä pump+ saada nassuun.

Kokemusta ei ole sillä itselläni alkaa vasta tammikuussa intti, mutta jotain tällaisia asioita olen itse kelaillut.

No mulla nämä lisäravinteet ovat jo tapana päivittäistä rutiinia, vaikeampaa olisi olla ottamatta kuin ottaa näitä säännöllisesti. :D

Hera, malto ja pump+ lähtee mukaan varmasti.

No mulla nämä lisäravinteet ovat jo tapana päivittäistä rutiinia, vaikeampaa olisi olla ottamatta kuin ottaa näitä säännöllisesti. :D

Hera, malto ja pump+ lähtee mukaan varmasti.

Eikai sitä pump+ intissä tarvitse? Ihan kuinka itse haluaa mutta minä en ottaisi. Malto ja hera joo palkkareiksi mutta muuten heralla voi täytellä proteiinitarvetta.

Kyllä se intti sattuu vaan niin pahaan väliin...

ei ne lihakset millään lisäravinteilla paikoillaan pysy. varsinkaan millään vitun pumpilla kofuilla ja pirtelöillä. ihan samalla tavalla sielä pääsee leikkimään raudoilla ja syömään 3kertaa päivässä. mitä muuten kukaan ylipäätään tekee näillä pumppiplussilla yms riisivalmisteilla. kattokaa se dokumentti missä ne poimii jengiä kadulta ja antaa tehä ilmatteeks itelleen näitä superlaillisiatestotasojanostavianappeja. onhan saunalahti oikeesti halpa ku myyjä sano, onhan??

Älkää olko ihmiset niin negatiivisia. Lihasmuisti on ollut kova sana tällä foorumilla. Ei ole tainnut mm. Hulkin tai Miken kehitykset kaatua inttiin.

ei ne lihakset millään lisäravinteilla paikoillaan pysy. varsinkaan millään vitun pumpilla kofuilla ja pirtelöillä. ihan samalla tavalla sielä pääsee leikkimään raudoilla ja syömään 3kertaa päivässä. mitä muuten kukaan ylipäätään tekee näillä pumppiplussilla yms riisivalmisteilla. kattokaa se dokumentti missä ne poimii jengiä kadulta ja antaa tehä ilmatteeks itelleen näitä superlaillisiatestotasojanostavianappeja. onhan saunalahti oikeesti halpa ku myyjä sano, onhan??
Tuo pump+ on nyt lähinnä kreatiinin takia listassa, ennen käyttänyt normi kreatiinia mutta tosta tullut sen verran positiivista palautetta.

Kyllä se vaan on että sillä vitun protsku pirtelöllä tulen pitämään enemmän lihasta, kuin ilman.

*edit*

Älkää olko ihmiset niin negatiivisia. Lihasmuisti on ollut kova sana tällä foorumilla. Ei ole tainnut mm. Hulkin tai Miken kehitykset kaatua inttiin.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=359080&postcount=29

Vastatkaa ihmiset jos on oikesti jotain faktaa sanottavana, nämä ei lisäravinteilla tee mitään vastaukset ei oikein sytytä. kiitos!

Tuo pump+ on nyt lähinnä kreatiinin takia listassa, ennen käyttänyt normi kreatiinia mutta tosta tullut sen verran positiivista palautetta.

Kyllä se vaan on että sillä vitun protsku pirtelöllä tulen pitämään enemmän lihasta, kuin ilman.

*edit*

Vastatkaa ihmiset jos on oikesti jotain faktaa sanottavana, nämä ei lisäravinteilla tee mitään vastaukset ei oikein sytytä. kiitos!

Sä saat intissä just sen verran safkaa sieltä tiskiltäki ku mitö kulutat ja helposti enemmänki jos et osaa sitä itse laskea. vai luuletko että jos tankkaat itsellesi 10kiloa lisäläskiä vetämällä palaria vaikka olet jo syönyt yli kulutuksesi niin se lihas säilyy läskin voimalla. tuola on ihan oma ravinto osio joka on aika kattava niin kannattaa varmaan lueskella sieltä tosta lihaksen kasvusta. jos pitää valita vesijauho sekotuksen ja kunnon ruokailun väliltä niin itse ainakin valitsen haarukan ja veitsen.

*edit*

Missä vaiheessa olen sanonut ettei lisäravinteilla tee mitään? Sanoinpahan vaan ettei tarvitse olla niin justiinsa. Kyllä ne lihat tulee takaisin jos on tullakseen. Turha sitä on ottaa tuhat ja sata eri ainetta mukaan.

Sä saat intissä just sen verran safkaa sieltä tiskiltäki ku mitö kulutat ja helposti enemmänki jos et osaa sitä itse laskea. vai luuletko että jos tankkaat itsellesi 10kiloa lisäläskiä vetämällä palaria vaikka olet jo syönyt yli kulutuksesi niin se lihas säilyy läskin voimalla. tuola on ihan oma ravinto osio joka on aika kattava niin kannattaa varmaan lueskella sieltä tosta lihaksen kasvusta. jos pitää valita vesijauho sekotuksen ja kunnon ruokailun väliltä niin itse ainakin valitsen haarukan ja veitsen.
En sanonut missään vaiheessa vetäväni palautus juomaa muuten vain, treenin jälkeen jos tarpeeksi aikaa suodaan käydä puntilla, tai muuten rankan treenin jälkeen ei ole aina välttämättä niin helppoa mennä samantien nappaamaan jotain purtavaa.

Missä vaiheessa olen sanonut ettei lisäravinteilla tee mitään? Sanoinpahan vaan ettei tarvitse olla niin justiinsa. Kyllä ne lihat tulee takaisin jos on tullakseen. Turha sitä on ottaa tuhat ja sata eri ainetta mukaan.
Ehkä sulle se ei ole niin justiinsa, mutta kuten threadin alussa sanoin haluan pitää mahdollisimman paljon lihasta.

Totta ei kaikkea mahdollista paskaa kannata raahata mukana, kumosit vai kaikki ravinteet mitä olin listannut joten oletin ettei sinun mielestäsi niillä tee mitään.

mutta joo turha tätä jatkaa kerta tämmöseks on menossa, kiitos vastauksista. :piis:

En sanonut missään vaiheessa vetäväni palautus juomaa muuten vain, treenin jälkeen jos tarpeeksi aikaa suodaan käydä puntilla, tai muuten rankan treenin jälkeen ei ole aina välttämättä niin helppoa mennä samantien nappaamaan jotain purtavaa.

Ehkä sulle se ei ole niin justiinsa, mutta kuten threadin alussa sanoin haluan pitää mahdollisimman paljon lihasta.

Totta ei kaikkea mahdollista paskaa kannata raahata mukana, kumosit vai kaikki ravinteet mitä olin listannut joten oletin ettei sinun mielestäsi niillä tee mitään.

mutta joo turha tätä jatkaa kerta tämmöseks on menossa, kiitos vastauksista. :piis:

Joo ehkä mä lähden tästä yrittämästä päteä, niin en nolaa itseäni enempää. Mutta joo, jos budjetti antaa periksi niin ei se multa ole pois mitä otatte mukaan. Itse koitan selvitä palkkarilla, patukoilla ja tonnikalalla.

Joo ehkä mä lähden tästä yrittämästä päteä, niin en nolaa itseäni enempää. Mutta joo, jos budjetti antaa periksi niin ei se multa ole pois mitä otatte mukaan. Itse koitan selvitä palkkarilla, patukoilla ja tonnikalalla.
tosiaan meni vähän nämä quotet sekasin tossa, piti powder:ille mennä tuosta lisäravinteitten hyödyttömyydestä, pahoittelut.

edit* tän threadin saa sulkea vapaasti

Oma kokemus intistä oli, että kasarmilla saa reilusti hiilaripitoista ravintoa, iltapalat jne. huomioonottaen. Leireillä kaloreiden saanti o puolestaan hieman epävarmaa - paljon tekemistä, pitkäksi venähtäneitä päiviä, ongelmia ruokatoimituksissa, rajoitetut annokset jne. Protskua kassulle ja proteiini-hiilarisekoitusta metsään. Jos tosissaan haluaa pitää kiinni lihoistaan, ni sitte muona- tai kasarmipalvelukseen vaan, keittäjäksi tai kirjuriksi tai vastaavaksi.

Älä laita sanoja mun suuhun. Lisäravinteet ei ole hyödyttömiä, mutta se miten sä niitä käytät antaa aika vitun nopeesti sellasen kuvan että ne olis jotain ihmeaineita joilla lihat ei katoa mihinkään. Itse vedän jauhoja koska ne ovat palautusjuomana huomattavasti halvempaa kamaa kuin kilo sisäfilettä ja säkillinen sokeria, lisäksi valmistus on ehkä huomattavasti helpompaa. Susta mä en tiedä miksi sä niitä syöt, et ainakaan rahansäästön takia jos kerta kofuja ja gerimaksia ja pumppia huidot, tiedätkö ylipäätään itsekkään miksi syöt ko. tuotteita? Jauhot on ok, mutta musta tuntuu että sä huidot niitäkin menemään samallalailla kun kemikaalimiehet femmoja ja luulet vielä vaikutuksenkin olevan sama. Tonnikala maistuu hyvälle, mutta jos kerta aiot viedä mukanas yhen luontaistuotekaupallisen jauhoja niin kerro mulle miksi tarvitset enää tonnikalaa (itse kyllä tiedän miksi söisin sitä, mutta kerro sä mulle). Sit oisin ottanu sut tosissaan jos oisit sanonu ottavas mukaan 30 lavaa kananmunia ja saman verran liivatetta.

Ja nyt kun jo oot sielä niin pidä tänne ihmeessä päiväkirjaa että mitä söit joka päivä ja miksi, niin karsitaan sieltä ne sun voimajuomat pois ja kunnon ruokaa tilalle, paskakin kulkee nätimmin sen jälkeen. Ja olis mukava myös kuulla paljonko meinaat huitoa rahaa menemään noihin tärkeisiin lisäravinteisiin esim merkiksi 12kk ajalta, gerimaksitkin on tiedettävästi puoli-ilmaisia, riittääkö 100e kuussa?

Syöt vaan sitä intin mössösafkaa ja koitat treenata punteilla aina kun kerkeet.
Jos treenaat ees jotenkuten ja oot plussakaloreilla, ei kropalla oo mitään tarvetta rueta purkamaan lihaksia.
Leirit on sit eri asia, sinne on imo fiksua ottaa vaikka tonnikalaa mukaan ihan senkin takia ettei siellä aina oo ruokaa tarjolla kun olisi aikaa syödä (ja toisinpäin) = ruokapuoli kärsii välillä hanalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom