Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tankkausjuoma kannattaa mielestäni ottaa. Ainakin jos treeniä edeltävään ruokailuun on noin pitkä aika (3h). Ottaa esim. puoli tuntia ennen treeniä 0.5-1 dl heraa ja 0.5dl maltoa. Jos maha menee tosta oikein sekaisin, niin ei sitä sitten kannata ottaa. Ei se nyt maailmaa kaada, vaikka se pois jäisikin. Mutta ei nyt tuollainen pieni hiilarimäärä luulis mahaa hirveästi sekaisin laittavan.Ei siinä ennen treeniä kannata oikein mitään lisäravinteita vedellä. Jostain treeniboosterista voi olla hyötyä, itse otan 200mg kofeiinia + 5g kreatiinia ja hyvin toimii. Kreatiinista ei tunnu olevan mitään hyötyä itselleni, kunhan yritän syödä noi loput tosta kuleksimasta. Kofeiinin tilalle voi ottaa myös pari grammaa vihreä tee uutetta. Myös tauriini toimii kuulemma joillakin, itse en ole testannut.
E: Niin ja tuosta tankkausjuomasta kyllä saattaa olla hyötyä, joku vajaa tunti ennen treeniä, mutta itse saan sillä ainoastaan mahan sekaisin varsinkin jalkapäivinä. Mun mielestä riittää kun syöt noin 3h ennen treeniä kunnolla, ja juuri ennen treeniä vaikkapa kofeiinia niin ei tule väsy.
Ite en tee muuta ku syö kunnolla ennen ja jälkeen ja kesken salin vedän jostai hiilareita ja jonku verran protskua..
Nii ja Yufcalle:
5g kreaa PÄIVÄSSÄ riittää, ei sitä useampaa annosta tartte.
Ja jos tosiaan syöt noin harvakseltaan nii ite vetäisin hiilareita ja proteiinia molempia ennen reeniä..
Maltoa, heraa, maitoproteiinia ja kreatiinia ennen treenejä. Varsinkin toi malto auttaa jaksamaan pidempään salilla.
siis tossahan on ihan vitusti tavaraa. Paljon sulla uppoaa rahaa lisäravinteisiin? O_oItsellä menee tällä hetkellä, puoli tuntia ennen reenejä Ultimate Nutrition Horse Power, ja
reenin aikana Nutrex Mass xxplosion, ja heti reenin jälkeen Gaspari Size On, ja n.10 min päästä Muscle juice palautusjuoma . Ja kyllä tuo juoma ennen salia antaa potkua reeneihin, kun myös reenin aikana nautittu juoma.