Lisäravinteet dieetillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja holmu
  • Aloitettu Aloitettu
Meneeköhän nyt ihan urpoksi kyssäriksi... nimittäin onko proteiinin/kreatiinin nauttiminen "vaaraksi" rasvanpoltolle? Ts. yritän saada rasvaa läskistä kehostani pois (natu-meiningillä) ja ajattelin, että onko em. tuotteista enemmän hyötyä, kuin haittaa?:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuohon proteiinikysymykseen ei toivottavasti edes tarvi vastata, mutta kreatiinista pari sanaa. Dieetillä tulostasot tippuu lähes poikkeuksetta ja kreatiini on silloin tervetullut apu. Kreatiinin lievähkön nestepöhön saa tarvittaessa parissa viikossa pois, kun käyttö lopetetaan.

(edit: lisätty puuttuva e-kirjain)

Viimeksi muokattu:
Hyötyä niistä on, naamaan vaan. Varsinkin dieetillä tarvitsee proteiinia runsaammin että jää lihaksiakin jäljelle. Muista vaan ottaa huomioon kalorit niistä protskujauheistakin.

Itse olen ainakin dieetillä laittanut kreatiinia extramääriä palautusjuomaan kun on tullut käytettyä tuota kofeiinia avuksi aamulenkeillä. Olen myös jakanut kreatiinin käyttöä pitkin päivää,mikä lienee fiksumpaa kuin isot kertamäärät. Tekeekö kukaan samoin?

Originally posted by cowards dot com
Tekeekö kukaan samoin?

Näin meillä. Kreatiiniä voi kuitenkin imeytyä vain tietyn verran kerrallaan...eli suomeksi, jos kokonaismäärän jakaa pienempiin annoksiin, imeytyy se paremmin.

Tähän samaan jonkinverran liittyen, nautitteko proteiinia lisäravinteen muodossa tasaisesti viikon mittaan, vai treenipäivinä enemmän? Siis palautusjuomat poislukien.

Olen antanut itseni ymmärtää että lihasten kasvua edesauttaakseen tulisi proteiinia "ottaa" 2-3 gr per painokilo. Tämä siis joka päivä?

Onko kellään kokemuksia SF-proteiinin kreatiinista, jossa on kalsiumpuryvaattia seassa? Millaisella annostuksella kannattaisi nauttia?

Originally posted by holmu
Tähän samaan jonkinverran liittyen, nautitteko proteiinia lisäravinteen muodossa tasaisesti viikon mittaan, vai treenipäivinä enemmän? Siis palautusjuomat poislukien.

Olen antanut itseni ymmärtää että lihasten kasvua edesauttaakseen tulisi proteiinia "ottaa" 2-3 gr per painokilo. Tämä siis joka päivä?

Onko kellään kokemuksia SF-proteiinin kreatiinista, jossa on kalsiumpuryvaattia seassa? Millaisella annostuksella kannattaisi nauttia?

Jep, joka päivä. Toi 2g protskua per kilo on ihan sopiva. Ainakin itsellä toi sf:n kreatiini potki hyvin. Ota sitä 20g/päivä viiden päivän ajan ja sitten 4 viikkoa 5-10g/päivä. Sitten viikko tai pari taukoa ja uusiksi. Jos menee maha sekaisin niin ota vähemmän.

Originally posted by slade
Jos menee maha sekaisin niin ota vähemmän.

Mulla menee pakki sekaisin SF-Proteinin kreatiinista siihen tahtiin, että jos otan esim. 5g palautusjuoman matkassa, niin alkaa oksettamaan aivan järkyttävästi ja meinaa proteiinit tulla ulos saman tien... tätä ei tapahdu ilman kreatiinia... tätä EI MYÖSKÄÄN TAPAHDU FASTIN KREATIINIA KÄYTETTÄESSÄ! Vedin tosta omat johtopäätökseni ja päätin, etten enää SFn kreatiinia käytä. Mun kreatiini oli tätä SFn "'SPORT" Kreatiinia, josta on aiemminkin puhuttu, että se olis paskaa tavaraa.

[EDIT]
Sori sekava teksti, alko sunnuntaina dieetti ja täällä on jotain +30 varjossa...suihkuun! :hmmm:
[/EDIT]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom