Lisäravinteet aloittelijalle?

Eli nyt olisin pitkän pitkän tauon jälkeen aloittamassa kehoni muokkauksen kesäkuntoon ja siitä eteenpäin. Kysymyksenä olisi että mitä mömmöjä sitä kannattaisi ostaa ?

Vähän itsestäni, eli painoa semmoinen 67kg ja pituutta 177, eli perus hintelä kaveri olen. Ikää 22 joten pieni olutmaha on kertynyt rantojen kauhuksi.

Mitä nyt olen ravintolisiä tarkastellut niin ajattelin lähteä liikenteeseen Evo Mass:lla jotta saisi jotain nahan ja luiden väliin. Palautusjuomaksi ehkä Evo Phase3 ? Olisiko esim. Evo Crp tarpeellinen ?
En välttämättä ole kovinkaan innostunut sekoittelemaan jauheita, vaan meinasin ostaa valmispakkauksia, koituuko tästä merkittävät vaikutuserot ?

Mitä kokeneemmat suosittelette ? Tarkoituksena siis ei ole mennä kehonrakennus skaboihin vaan saada hyvältä näyttävä :david: vartalo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäli lisää lihaa halajat niin hemmetisti ruokaa ja unta, sopivasti treeniä päälle.
Proteiinia syö se 2,5-3g per painokilo.

Lueskele myös ihan täältä foorumilta tietoa treeni ja safka-asioista ennen kuin uutta topiccia rustaat.

Mitä nyt olen ravintolisiä tarkastellut niin ajattelin lähteä liikenteeseen Evo Mass:lla jotta saisi jotain nahan ja luiden väliin. Palautusjuomaksi ehkä Evo Phase3 ? Olisiko esim. Evo Crp tarpeellinen ?
En välttämättä ole kovinkaan innostunut sekoittelemaan jauheita, vaan meinasin ostaa valmispakkauksia, koituuko tästä merkittävät vaikutuserot ?

Sanoisin että parhaat tulokset tulee kun unohdat säätämisen ja keskityt mättämään PALJON perussafkaa ja treenaamaan. Palkkari nyt voi olla ihan jees kun siitä saa nopeesti treenin jälkeen kaloreita mutta kannattaa tehdä niin että ostaa erikseen wheytä ja maltoa ja kaataa aina ennen treeniä desin kumpaakin sheikkeriin ja lisäksi jotain kaakaojauhetta että menee alas (käytännössä sokeria se maltokin on joten ei tarvitse sitä miettiä...)

Kun pidät erillään proteiinin ja hiilarin, niin voit vetää wheytä muutenkin kuin treenin jälkeen. Palkkarin nopeet hiilarit kun ei oo mitään terveellistä kamaa noin niikuin normiateriaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom