Lisäravinteen maku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Burster
  • Aloitettu Aloitettu
Moro!

Oli pakko kyl avaa threadi ku rupes naurattaa et oon vuosia vetäny noit "p*skan makusii" ravinteit, aina meinannu lentää laatta joka annoksen jälkee :urjo:
Mut sit tänä aamuna vesihanast ei meinannu tulla millää kylmää vettä ni pistin sekotuspulloon lämmintä vettä ni rupes yhtäkki maistuu tää G mass siis oikeesti hyvälle :hyper:
En tiiä mut jotenki se kylmä vesi on tullu luonnostaan ku noit virvokkeit ja kaljaa tulee aina juotuu kylmänä.

Itekki tiiän monta aloittelijoit joka vetää noit nimenomaan kylmän vedenkaa tai yrittäny laimentaa makuu maidonkaa, et saattaa tää threadi auttaa:D:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tottuu

Mun mielestä noihin makuihin kyllä tottuu. Joihinkin helpommin kuin toisiin, mutta kannattaa kokeilla erilaisia. Ja tietenkin lämpimällä vedellä jos siltä tuntuu, mutta taidan ite kyllä jättää väliin.. kuullostaa aika kauheelta :)
Mieluiten maidolla. Laitan palkkariinkin, vaikka se on kai kauhea vääryys GI:n takia.

Itekin sekoitan palkkarin ja lisäproteiinit huoneen lämpöiseen veteen tai maitoon. Maku on oikeasti parempaa kuin että sekoittaisi jääkylmään nesteeseen, kannattaa testata jos ei vielä ole rohjennut.

Ei mikään lisäravinne maistu hyvältä, mutta en silti lähtis laittamaan lämmintä vettä niihin, eihän hanasta otettua lämmintä vettä saisi edes juoda?

Joo, jotenki se oli niissä putkissa, mut näin olen kuullut enkä siis ole lukenut siitä mitään tutkimusta, että olis todisteita.

Jännä homma, ajattelin ettei kukaan ole yhtä perverssi ku minä mutta itellä täysin sama kuvio ... ku rupes blandaa jauhot lämpimään veteen ni tavara menee paljon liukkaammin alas.

Esimerkiks Legionella bakteeri vaatii elääkseen lämpimän veden. En tiedä sitten kuinka suuri tartuntariski on mutta kuitenkin. Vastaavasti jos veden kuumentaa yli ~70 asteiseks niin se kuolee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom