Lisäravinne-ehdotuksia?

wannabetuner

Banned
Moi.
Olen harrastanut liikuntaa eri muodossa aina, ja salilla käyminen on sydäntä lähinnä.
Edistystä on tapahtunut hyvin, lihasmassa on kasvanut samoin voima mutta ongelma piilee tässä:
Olen tilaillut Boosmanilta lisäravinteita, on ollut kreatiinia ja erilaisia massanlisääjiä mutta en ole löytänyt mielestäni vielä sopivaa.
Sopivalla tarkoitan toimivaa, sillä nyt kun taas pienen tauon jälkeen aloitin salilla käymisen niin pitää ostaa uudet ravinteet ja tässä googletellessa käyttäjien suosituksia menin ihan pää pyörälle.
Itse en tiedä näitä mitä keho oikeasti tarvitsee ja paljonko, vaan olen ollut myyjien mainospuheiden varassa aina ja nyt se saa loppua.
Kertokaas siis mitä aineita oikeasti tarvitsen jos haluan kehittää lihasmassaa.
Syön töideni vuoksi todella epäsäännöllisesti ja sanoisinko "huonosti". Olen yrittänyt saada siihen jotain tolkkua mutta ei se oikein onnistu.
Olen nyt 22, 76kg/173cm ja rasvaa ei ole mielestäni oikein yhtään ylimääräistä, kesän aikana toki tuli hieman ylimääräistä mutta eiköhän se pois lähde kun salilla käymisen aloittaa taas smile
Rahaa olisin valmis laittamaan ravinteisiin alle 100e/ parin kuukauden satsi.
Tiedän että syömällä oikein saisin kaikki vitamiinit joita tarvitsen mutta kun syömiseni on epäsäännöllistä niin mielestäni olisi paras vaihtoehto kaupasta ostettavat lisäravinteet ennen/ treenin jälkeen.
Kiitos jo etukäteen kaikille asiallisesti vastanneille smile

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan aluksi kehottaisin ostamaan jonkunmoisen palautusjuoman, sittemmin jotain proteiinijauhoja. Myös joku tehoboosteri ennen treenejä voisi olla kohdallaan, jos haluat kaiken hyödyn treenistä.

Heti reenin jälkeen ainakin palkkari! laitat niihin kaikkia.

Olen käynyt salilla nyt nelisen kuukautta. Lihasmassaa pitäisi alkaa saamaan ku tämmönen ruipelo olen :D Eli haluaisin tietää mitä ravintolisiä, kuinka paljon, millon minun olisi hyvä ottaa? Ikää on 16 vuotta, paino 55, pituus 162. Kreatiiniä, maltoa, wheytä.....?

SysRg , eka ruokapuoli kuntoon! eli syöt ihan helvetisti safkaa! +500 kcal päivä!
Sit palkkari: Toi minkä Mike sano!!!

Tässä olisi tämmönen normaali päivän ruokailu, mitä sanotte?

Aamupala klo. 7.00 40 g mysliä maidossa ja pari kuppia maitoa.

Koululounas klo. 11.30 esim. nelisen pottua, jtn lihakastiketta kauhallisen, 2-3 ruisleipää ja lasi maitoa.

Koulun jälkeen salille klo. 14-16.

Salin jälkeen toi palkkari sama määrä kuin tuossa Miken esimerkissä?

Päivällinen klo.16-18 esim. Pottuja/riisiä/makaronia, jauhelihaa 150-200 g ja lasi maitoa.

Illalla klo. 19-21 1 maitorahka ananaksilla ja jos jaksaa vielä tonnikalaa.

Koulu kyllä haittaa aika paljon tuota syömistä.

SysRq sanoi:
Aamupala klo. 7.00 40 g mysliä maidossa ja pari kuppia maitoa.
Aamupalalle pitäisi saada enemmän tavaraa ja varsinkin proteiinia.

Koululounas klo. 11.30 esim. nelisen pottua, jtn lihakastiketta kauhallisen, 2-3 ruisleipää ja lasi maitoa.
Voisit koulussa juoda vaikka 3 lasia maitoa niin protskun saanti on taattu.

Koulun jälkeen salille klo. 14-16.
Et syö tuossa välissä mitään? Tuohon kannattaa ottaa joku välipala jossa olisi jonkin verran hiilareita ja protskua vaikkapa protskupatukka.

Illalla klo. 19-21 1 maitorahka ananaksilla ja jos jaksaa vielä tonnikalaa.
Tuohon voisit iskeä rypsi- tai oliiviöljyä.

Koulu kyllä haittaa aika paljon tuota syömistä.
Ei haittaa, jos osaat kantaa kouluun omaat eväät.

+ dekstroosi

Makua saa palkkareihin, kun lisää marjoja ja hedelmiä.
En tiedä minne on unohtunut ihqu magee dekstroosi :D
Lisää tota Dekstroosia vielä 20-30g Miken suositukseen ja marjoja/hedelmiä mahdollisuuden mukaan. Näin siis kovassa reenissä. Ja voiko kovin löysää treeniä sanoa, edes treeniksi :D

PS. Dekstroosi parantaa myös kreatiinin ja aminojen imeytymistä.

Dekstroosista vielä sen verran että marssit johonkin isoon markettiin ja ostat 2kg pakkauksen panimosokeria, täyttä dekstroosia, mutta halvemmalla kuin lisäravinnevalmistajien pusseissa toimitettuna.

mun mielestä kyllä sopii!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom