GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Lisäproteiinin tarpeesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niitti84
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Eli juttunu koskee siis sitä että käyn kolme kertaa viikossa salilla ja tarkoitukseni on polttaa rasvaa ja saada lihakset näkyviin. Käytän erästä rasvanpalamista editävää tuotetta, mutta olen tullut nyt miettineeksi että pitäisikö alkaa nauttimaan myös proteiinijuomia. Yritän syödä proteiinipitoisia ruokia mutta riittääkö se? Kertokaa omista kokemuksistanne,´siitä mitkä tuotteet olette havainneet tehokkaiksi!!! Kiitos etukäteen...

:lol2:

Heippuli!

Kauanko olet vääntänyt punttia? Monijakoinen treeniohjelma sinulla on? Minkälaisia liikkeitä, sarja- ja toistomääriä käytät? Minkä verran teet aerobista viikossa? Teetkö aamuaerobista?

Suosittelen ehdottomasti palautumisjuomaa! Nimensä mukaisesti nopeuttaa palautumista treenin jälkeen. :) Jos ko. tuote on uusi tuttavuus, kannattaa aloittaa tuotteella, joka sisältää kaikki palautumiseen tarvittavat "lääkkeet"; hiilarit, protskut, kreatiini, glutamiini jne. Vaihtoehtoja täällä meillä Suomessa kyllä löytyy kiitettävän paljon.

Dieetilllä on erityisen tärkeätä syödä riittävästi proteiinia, jotta lihaskato olisi mahdollisimman pientä. Kuinka paljon syöt protskuja tällä hetkellä? Myös aerobisia treenejä olisi hyvä ottaa ohjelmistoon. Ruokavalion siistimisellä pärjää pitkälle, eikä rasvanpolttotuotteille ole välttämättä tarvetta, kuin ehkä dieetin lopppuvaiheessa.

Niin ja palautusjuoma on ehdoton, oli dieetillä tai ei. :)

Muiden kanssa samoilla linjoilla, eli ota se palautumisjuoma käyttöön. Muuten proteiinin kanssa suosittelen, että arvioit ensin, miten paljon proteiinia saat ruoasta (2g./painokilo on suositus). Jos näyttää jäävän vajaaksi, niin ostat jonkun proteiinilisän kaappiin. Eihän sitä tartte joka päivä ottaa, jos syöt muuten riittävästi, mutta semmoisina päivinä, kun proteiinin määrä näyttää jäävän vajaaksi, niin täydennät ruokavaliota sillä.

Kuinka välttämätön se palautusjuoma on? Itse otan treenin jälkeen Whey 8100-drinksun, mutta tämähän on varsinaisesti proteiinilisä, ei palautusjuoma...

May sanoi:
Kuinka välttämätön se palautusjuoma on? Itse otan treenin jälkeen Whey 8100-drinksun, mutta tämähän on varsinaisesti proteiinilisä, ei palautusjuoma...

Samoin teen minä, ja hyvin olen pärjännyt :thumbs:

No kiva että joku samoilla linjoilla Gillyanne :) Tietysti jotain maltoa vois ostaa erikseenkin, mutta en oo ollenkaan vakuuttunut sen tarpeellisuudesta, koska ei palautumisen kanssa ole ollut mitään ongelmia ilmankaan. Ja palautusjuomissahan on hirveesti hiilareitakin, joita ainakin minä yritän dietilläni vähennellä..

Enpä ole palautusjuomia harrastanut. Treenien jälkeen syön, jos nälkä on, ja viimeaikoina olen yrittänyt muistaa pienen proteiinijuoman, halpisheraa kaakaojauheen kanssa, varsinkin sellaisina päivinä kun olen syönyt vähän mitä sattuu.

Mutta tulipa tuosta mieleeni, jossain sanottiin että proteiinintarve laskettaisiin rasvattoman (lihas)massan perusteella...muistaako/ottaako kukaan laskelmissaan huomioon tällaista yksityiskohtaa?

Halvemmaksihan se kai tulisi, kun ei yrittäisi kaikenmaailman proteiinihormonipervitiineillä läskejään doupata...ne mitään kasva...vaan keskittyisi olennaiseen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom