Lisää hymiöitä kaivataan!

Niin, oiskohan mahdollista saada näitten perinteisten :kippis1: :hmmm: :lol2: :evil: :mad: :rolleyes: :n rinnalle vähän hymiötäydennystä..? Muita vbulletin -keskustelufoorumeita seuranneena olen huomannut jos jonkinlaista hymiöö, niin eikö tänne pakkotoistoonkin voisi saada niitä hieman lisää, jos se helposti onnistuu jostain hymiöasetuksista :p

Ei kannateta. Tässäkin on jo tarpeeksi. Porukka viljelee niitä hymiöitä ihan järjettömästi. Olisitpa nähnyt palstalla joskus aiemmin käytössä ollutta hymiöhelvettiä (sis mm hymiöitä varustettuna lepattavilla suurilla lepakonsiivillä jne...), se oli suoraan sanottuna raiskausta silmille.

blow.gif

dodgy.gif

Joo tuo korvaaminen olisi ihan ok , mieluummin kuin lisääminen. Kommenttini perustui etenkin "suuriin" animoituihin hymiöihin.

edit: buhaha, tuo oli kieltämättä hassu!

Originally posted by Tomi
Ei kai se nyt paskempi idea olisi, jos muutama ärsyttävä hymiö korvattaisiin (esim tuo vihreä naurava paskakasa) ja tilalle tulisi pari uutta ja hauskaa.

Tässä jotain Eliten hymiöitä...

Joo siis just jotain tollasta, eli suurempaa valikoimaa kaipaisin, olihan noista nyt osa vähän hölmöjä, mut et löytyis helpommin tilannetta kuin tilannetta kuvaava hymiö. Vois olla vaikka joku "more smilies" namiska noitten perinteisten vieressä josta pääsis käsiksi varsinaiseen hymiöparatiisiin :evil:

Tossa olisi pari "perus" hymiöö, mitkä olis ihan kivoja(ainakin mun mielestä):

angel2[1].gif

linkbiggrinMIR[1].gif

thefinger[1].gif

Vois kai noita enemmänkin olla valittavana,mutta muuten oon samaa mieltä Andy:n kanssa.
toilet.gif

Itsekin kannatan valikoiman lisäämistä tai ainakin vaihtelun vuoksi vaihtamaan noita vanhoja hymiöitä toisenlaisiin eikös ton tavallisenkin hymiön tilalle sopisi hymiö nimeltä: :mrmuscle:

Originally posted by Turmelioitsia
Tossa olisi pari "perus" hymiöö, mitkä olis ihan kivoja(ainakin mun mielestä):
thefinger[1].gif
Tämä ei ainakaan tule. Mikan kanssa mietittiin aikoinaan näitä hymiöitä ja tultiin siihen tulokseen, että ei viitsisi ihan joka postissa katsella tuota keskisormihymiötä. :)

Back
Ylös Bottom