SUPERCARB 1kg -40%

Liikunta raskauden jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Synnytyksestä tuli tänään kolme viikkoa. Raskaus toi 20kg ja niistä jäi vain muutama synnärille.

Kaipaan tekemistä, joten jumpalle pitäisi päästä, mutta mitä uskallan tehdä ja mitä en?

Tiedän, että lankuttaminen, vatsalihakset sekä ponnistelu on vielä tässä vaiheessa kiellettyjen listalla.

Kävisikö kevyt salitreeni? Spinning lienee ok? Onko kahvakuulatunti liian kuormittava? Venyttelyt varmaankin toivottavia?

(Syömispuoli on kunnossa.)

THL:n tutkijan mukaan 0,5kg pudotus viikossa on hyvä tahti imettävälle äidille. Itse osittaisimetän 2-3 kertaa päivässä. Muutoin mennään korvikkeella.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hippa, kirjoituksestasi on aikaa, mutta olisi kiva kuulla miten aloitit liikunnan. Itse sain keväällä vauvan ja aloitin liikunnan ihan vain kävelyillä. Synnytyksestä taisi jäädä vain kilo, mutta kotona oleminen on nostanut painoa. Nivelet ovat yllättävän kauan herkät, ainakin itselläni on rankemman treenin aloitus siirtynyt sen takia. Jotakin kevyempää jumppaa on tullut tehtyä, mutta nyt olisi aika aloittaa punttien nostokin tauon jälkeen. Muidenkin kokemuksia olisi mukava kuulla, esim. juoksuakin olen aloitellut rauhallisesti.

Suositut

Back
Ylös Bottom