liikaa magnesiumia ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brfc
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla iskenyt hirveen helposti suonenvetoja jalkoihin esim kamppailutreeneissä ja jossain jalka treeneissä

niin ostin sitten vitamiini jauheen joka sisältää yhessä t-lusikallisessa 5g magnesiumia 510mg

mutta se ei auttanut niin ostin erikseen ihan pelkkii magnesium tablettei joissa on
1tabletti =350mg

eli siis tietty jokapäivä vedän tuon vitamiinijauheen joten siin tulee toi 510mg ylimääräst magnesiumia....

eli vedänkö päin helvettiä vai eikö tosta oo mitään haittaa????

ja mitä muita vaihtoehtoi jos pitää muuttaa tota

Ei kai tuohon magnesiuminmussutukseen ainakaan kovin nopeasti kuole, mutta hyödyttömältä se kuulostaa.

Itselleni tehosi 800mg kalsiumia/vrk. Ja sitten tietysti ne tavalliset enemmän vettä ja eineksiä (eli suolaa...).

Mulla oli yhdessä vaiheessa sellanen tilanne että vedin 20 talbletti tuotetta joka sisälsi 10 talbletissa 500mg magnesiumia, 50 sinkkiä, 600 va 800 kalciumia...jne jne...siis toi määrät tuplana ja vielä veti suonta. Myyjä neuvo että ota se 10 tabletinsatsi 2 kerralaan aterian yhteydessä ja siitä lähtien ei ole vetänyt suonta ja toiminut hyvin. Liian suuret annokset eivät imeydy kerralla. En tiedä liittyikö tää mitenkään tähän aiheeseen mutta tiedoksi...:(

Mä vedän emgesania aina silloin tällöin lastausmenetelmällä eli muutamia tabletteja yli suosituksen! Kyllä se rentouttaa hieman paremmin lihaksia kuin normiannos. Vatsa tosin voi mennä sekaisin...

Back
Ylös Bottom