Vastaa viestiketjuun

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Mulla katkes oikee olkavarsi tossa kohta 3 kuukautta sitten.

Nyt joku pari viikkoa sitte olin kolarissa, jossa en lyöny kättä mihinkään, mutta se tottakai sillee.. "retkahti" ja eka olin varma et katkes luu uudestaan, en ollu varma koska oli vielä ortoosi päällä.

Sairaalas röntgeniin ja luu ei oo katki, mutta koko käsi oli paisunu muutaman päivän ja ihan HELVETIN kipee, ei saanu suoraks, nostettua, yhtään mitää.

Pari kertaa pakotin itteni liikuttamaan niin päivän päästä käsi oli paljo parempi.

Ylempi osa haiuksesta on vähän kovana ja sitte tos brachiliaksen vieressä on ihan helvetin kova paakku, joka ei oo oudon värinen tai kipee..

Mikäs vittu täs on? Käteen sattuu jos jännitän sitä lujaa, ojentajaan ja hauikseen molempiin ja jos koitan nostaa ylös, paakku on siis tos etuolkapään alla, ja oikeestaan hauiksen ja ojentajan "välissä" aika tarkasti luun vanhalla murtumakohdalla.

Onko tuolla ollu joku pieni repeämä vai verenpurkauma vai mikä vittu?

Tää on nyt ollu tällanen jo pari viikkoa niin vähä huolestun ja rupeen miettimään mahdollisia kudosvaurioita..

EDIT:

ja käsi ei mee ihan suoraks, ku koitan suoristaa niin tossa kyynärtaipeessa tuntuu "venytystä".

Kun joku asia otetaan puheeksi, niin mikä nostetaan pöydälle?
Back
Ylös Bottom