Vastaa viestiketjuun

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Minua on vaivannut alaselkä ja varsinkin sen vasen puoli. Tunsin siinä voimakasta kipua eräässä heittoliikkeessä, jonka jälkeen siinä on esiintynyt voimakasta kipua aina treenatessa, varsinkin kiertoliikkeissä ja esim. kun laittaa painot niskan taakse. Kävin erilaisilla naksauttajilla, jotka eivät oikein löytäneet vikaa. Sitten menin urheilulääkärille, joka ilmoitti että selkä on yliliikkuva luonnostaan eikä sitä saa naksautella enää yhtäään lisää.

Lääkäri ilmoitti, että minun pitäisi vahvistaa selkärankaa tukevia pienenpieniä lihaksia. Hän kuitenkin myös totesi, että se on kotikonstein mahdotonta, koska työ ohjautuu automaattisesti isommille lihaksille. Itse uskon, että nämä pienet lihakset heikentyivät minulla kun siirryin käyttämään leveämpää vyötä. Nyt olen palannut kapeaan vyöhön.

Kysymykseni kuuluvatkin, että olenko onnistunut hankkimaan itselleni elinikäisen vaivan? Onko näiden pienten lihasten vahvistaminen todellakin mahdotonta kotikonstein? Lisäksi kaikki muu tieto yliliikkuvasta selästä ja sen kanssa harjoittelemisesta on tervetullutta.

Mihin maitojunaa käytetään?
Back
Ylös Bottom