Juu, siis ainahan mä parhaani mukaan paljon syön. Aamulla rahkaa, koulusssa yleensä 2-3 lautasellista ruokaa ja maitoa 3-4 lasillista. Treenin jälkee tulee vedettyä tonnikalaa about 2 purkkia ja sitten vielä myöhemmin illallinen joka yleensä on riisiä tai makaroonilaatikkoa. Nestettäkin tulee sen 3-4 litraa juotua päivässä.
Välillä on tultu syötyä enemmänki ku tuo ja silti ei oo paino noussu.
Ostan tällä viikolla tuon mass2 ja jos sen jälkee ei oo paino noussu nii on se kumma
Älä osta mitään mass2, siinä heittää vain hyvää rahaa hukkaan. Sun ruokailut ovat jos saan sanoa suoraan aivan perseestä.
Tarkemmin sanottuna ruokailujen ajoitus on vieläkin enemmän päin persettä.
Aamulla 06:30-07:00
Tämä on ihanin ruokailu hetki, sillä aamupalalla voi ja saa mässytellä hieman vaikka on dieetillä. Ei tarvitse laskea mitään mitä laittaa suuhunsa kaikki menee kyllä koneiston käyttöön.
Olet laimin lyönyt tämän täysin
Aamupalan ja lounaan välinen "kahvi paussi" 09:00-09:30
Tässä olisi hyvä vetää jotain kevyttä ja ravitsevaa joku 200g soija jogurttia/rahkaa tekee eetvarttia
Olet laiminlyönyt tämän täysin
Lounas 11:00-12:00
Mätä lautanen täyteen terveelisesti. Itse syön aina lihapainotteisesti, yksi syvälautanen täynnä vihreätä voimaa eli salaattia. Esim. tomaatista saa yllättävän paljon protskuu kcal nähden.
Tässä olet ampunut asian aivan ylitse, olet vetänyt kaloreita aivan liikaa ja suurin osa on mennyt täysin hukkaan.
Lounaan ja illallisen välinen "kahvi paussi" 14:00-14:30
Tässä olisi hyvä vetää jotain kevyttä ja ravitsevaa joku 200g soija jogurttia/rahkaa tekee eetvarttia. Saa käyttää mielikuvitusta jos sitä on.
Illallinen 16:30-17:00
Tässä tuleekin sitten eroa hieman enemmän jos on dieetillä tai massakaudella. Massakaudella yhtä paljon kaloreita kuin lounaalla. Dieetillä vihreätä voimaa + 300kcal soija jugurtista.
Ennen treeniä 18:30
Hieman kaloreita koneeseen vältäen rasvaa, massakaudella enemmän, dieetillä yllättäen vähemmän. Itse olen nyt dieetillä ollessa vetänyt sen 170kcal soijajugurtista ja 250g kirsikka tomaatteja.
Treenin jälkeen 20:00
Palkkari eli sehän riippuu tuotteesta riippuen eli about 300-450kcal.
Iltapala 21:00-21:30
250g soija jugurttia + kirsikkatomaatteja 250g
Yö protsku 23:00-00:00
250g soija jugurttia
Siinä on minun ruokailu rytmi, ruokailu määrät ja raaka aineet vaihtelevat sitten + & - kauden mukaan. Ja nyt kun katsoo meidän listoja niin näyttää siltä että minä kyllä syön enemmän
dieetillä mutta laihdun kuten haluankin laihtua. Ja juu en todellakaan ole näitä onnellisia "vilkkaan aineenvaihdunnan" omaavia henkilöitä
Eli unohda se mass2 ostaminen vaan keskity oikea oppiseen ruokailun rytmitykseen.
Edit:
Unohda maito täysin, voin puhua ainoastaan omasta puolestani mutta kroppa rupesi toimimaan paremmin kun jätin maidon pois ja otin ruokajuomaksi veden tilalle.