Lihaskuntoharjoittelun anatomia

Ikä
45
Mitä mieltä kirjasta, kannattaako puhdikkaalla mielellä treenaavan ja kehitystä kaipaavan flikan ostaa tämä opus?
Hintahan on aika tyyris, 50 eur ... ?

Originally posted by supafly
Mitä mieltä kirjasta, kannattaako puhdikkaalla mielellä treenaavan ja kehitystä kaipaavan flikan ostaa tämä opus?
Hintahan on aika tyyris, 50 eur ... ?

Itse en kyllä ostaisi ko. kirjaa tuolla hinnalla kun sivujakin on vaivaiset 124!!! Lontoon kielellä on julkaistu monia kattavia monisatasivuisia opuksia, jotka maksavat suurin piirtein saman verran. Ja www.exrx.net on hyvä ja ilmainen. :)

Mulla on toi kirja, tilasin heti ku se ilmesty... Ja oon kyl saanu siitä ihan hyviä vinkkejä ja uusia liikkeitä. Ja siinä on sikahyvät kuvat, joista näkee selkeesti, mihin lihaksiin mitkäki liikkeet vaikuttaa :thumbs:

Suosittelen! :5:

Kannatan ehdottomasti

Olen ollut tyytyväinen kirjaan, niin on monet asiakkaatkin. Helppo käyttää just nimenomaan ohjauksissa, mut mun asiakkaat on kyllä tosi monet halunneet tilata itselleenkin.

Liikeradat on selkeästi kuvattu, ainoo huono puoli on, et siinä on helvetin paljon kirjoitusvirheitä, mut viikolla 50 tehdään kirjasta lisäpainos, toivottavasti kirjotusvirheet on siihen mennessä korjattu.

Suosittelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom