Lihaksia ja luoteja DVD

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LuckyL
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Onko kenelläkään hajua onko tuota järkyttävän hyvää Kummeleiden poliisi sarjaa tehty DVD:lle? Nettiä selailin ja sieltä löytyikin, että olisivat purkittaneet DVD:lle vanhoja jaksoja ja lääkärit tulessa sarjaa, mutta Lihaksia ja luoteja sarjasta ei ollut kun kovasti kyselyitä.

Eikö ollut tuon äijän nimi, joka sulla on avatarissa Vanaja ? Loisto tyyppi :worship:

Lihaksia ja luoteja vois kyllä tulla DVD:lle. Voisin vaikka ostaa.

Lihaksia ja luoteja oli aivan loistava vain ja ainoastaan Vanajan takia. :rock:

Loppuu se itku ja hampaan kireys

Sale sanoi:
Toi on ainaki hubeilla jaossa ripattuna mutta laatu oli aika surkee. :offtopic:
Mulla on noi kaikki kyllä imutettuna, mutta osassa laatu niin suolesta, ettei mitään rajaa. Mielelläni ostaisin kyllä ihan kaupasta niin sais Vihinenkin hiukka lisää kaljarahaa, sen verran loistohahmo tuo Vanaja kyllä on :worship:

D.Yates sanoi:
Lihaksia ja luoteja oli aivan loistava vain ja ainoastaan Vanajan takia. :rock:
Loppuu se itku ja hampaan kireys
Nimenomaan, Vanaja siitäkin sarjasta teki loistavan, Lääkärit Tulessakin oli ihan ok vain ja ainoastaan Vanajan takia

hash pipe sanoi:
Eikö ollut tuon äijän nimi, joka sulla on avatarissa Vanaja ? Loisto tyyppi :worship:
Kyllä :hyper: Jukka Emil Vanaja

Vanajalla on hyviä repliikkejä noissa kaikissa sarjoissa, joissa kyseinen hahmo esiintyy

Aikanaan yläasteella jokainen sälli ainakin omasta mielestään osasi imitoida Vanajaa. Ja siihen sorrutaan vieläkin :rolleyes:

Tässä muutama Vanajan repliikki, jotka näin äkkiseltään tulee mieleen:
"Herra siunaa mitä apinoita!"
"Herra on minun paimeneni, Lord is my cowboy."
"Mukavaa olla munasillaan!"

Jotenkin noin ne meni. Ihan satavarma en ole :)

Vanhoja Kummelijuttuja on muuten aina hauska muistella.

Olikos se nyt "Lääkärit tulessa"-sarjassa, kun ne tyypit tajus, että Vanajan jalkasienihän on itse asiassa tehokasta antibioottia! :hyper: :hyper:
Silloin tipahdin täysin..

"Uliuliuli! Ruokalassa on palaveri, ota mukaan kaveri."

PS. Maistuisko kellekään kirnupiimä ja pulla? :D

Kyllä se on niin että ei ole porkkanaryhmän, eli kummeliporukoitten sarjoja helppoa päihittää hauskuudessa, sen verran hauskoja nuo vieläkin ovat kun löytyi jostain vanhalta nauhalta.Saispa noita sarjoja vaan jostain dvd:nä. Vanaja on kyllä aika persoona :hyper:

NatuSan sanoi:
Tässä muutama Vanajan repliikki, jotka näin äkkiseltään tulee mieleen:
"Herra siunaa mitä apinoita!"
"Herra on minun paimeneni, Lord is my cowboy."
"Mukavaa olla munasillaan!"
Juu ja paviaanit koolle, pormestari puhuu ja paukkuu :lol2: Pormestarin hyvinvointi kun oli Vanajalle henki ja elämä :rock:
Yks parhaimmista mielestäni oli bändi treenit jossa Vanaja omien sanojensa mukaan polkasi Purplee ja Hiippiä->Easy Livin
Photsku sanoi:
Olikos se nyt "Lääkärit tulessa"-sarjassa, kun ne tyypit tajus, että Vanajan jalkasienihän on itse asiassa tehokasta antibioottia!
hmm...oliskohan ollut, eilen äkkiä vilkasin lihaksia ja luoteja ja siinä ainakin Vanajan jalkoja raspattiin niin vitusti :lol2: Lääkärit Tulessa sarjassa Vanajan raspattua jalkasilsaa joku erehtyi luulemaan raejuustoksi ja pisteli kitusiin viimesiä myöten ja hyvää oli :kuola:

tiny_tinman sanoi:
Saispa noita sarjoja vaan jostain dvd:nä. Vanaja on kyllä aika persoona :hyper:
28.10 pamahtaa myyntiin DVD, tässä jotain juttua siitä.....Lihaksia ja luoteja odotellessa :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tiny_tinman sanoi:
Jees! Pakko-ostos ainaki mulle, vannoutunu kummelifani kun olen, vielä kun sais lisää, mutta kai noi ainaki alkuun riittää

:)
On kyllä pakko ostos mullekkin, ja kyllä ne kaikki jaksot netin mukaan purkitetaan ja käsikirjoitus vaiheessa on myös uusi leffa :hyper: Tarvii vaan toivoo, että älyävät purkittaa DVD:lle Vanajatkin :hyper:

Vuokrasin ko. paketin ja ainut hjuva puoli oli Vanaja ja Pyykkö. Melko huonoa läppää enimmäkseen (jos ajatellaan, että on sentään Kummelin tekijöiltä).

Viimeeksi silloin skidinä näyttivät telkusta...

Ympärilläni oli nuoruudessa lihaksia ja luoteja. Ja tämä se jäi syvästi mieleen. Mielestäni yksi parhaimmista tv-sarjoista. Pienempänä kun tämä tuli telkkarista piti joka jakso kattoa aina, tai muuten et ollut mitään!:D Isommat pojat tenttas vuorosanoa jne jne.. Eilen pääsin lomille ja menin anttilaan.. OHO lihaksia ja luoteja DVD en miettiny sekunttiakaan. Toimii edelleen, ehkä kymmenentuhatta volttia kovemmin ja paremmin, aivan päällikkö. Ihmiset muistaa lääkärit in flames sarjan mutta ei tätä, tästähän vanaja lähti liikkeelle eikä mistäään lääkäri sarjasta! UGH.
Oli mielenkiintosta kattoa jaksoa kun yht äkkiä alko muistaa pätkinä paremmin ja paremmin kohtaukset jne.

saatana. hain viikolla kaupasta samalla ku kävin alkossa. enemmän ku parasta darra-viihdettä. tälle nauraa jopa ketonen

Suositut

Back
Ylös Bottom