Lihakset pois naisilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa
  • Aloitettu Aloitettu
Jaahas. Kun asioita hoidellaan päin persettä niin hoidetaan sitten oikein kunnolla päin persettä..... 20% vähennys lihasmassaan, NIILLÄ naisurheilijoilla joilla on siihen aihetta ,WTF. Totaalista bullshittiä, näkemiin vaan naiskehonrakennus sitten.

colemanni sanoi:
Jaahas. Kun asioita hoidellaan päin persettä niin hoidetaan sitten oikein kunnolla päin persettä..... 20% vähennys lihasmassaan, NIILLÄ naisurheilijoilla joilla on siihen aihetta ,WTF. Totaalista bullshittiä, näkemiin vaan naiskehonrakennus sitten.

Laittaisivat testit kilpailijoille...ja vielä yllätyssellaiset.
Kyllä siinä saadaan lihaa pinemmäksi. Saatais vaan vähentyä yli 20 %
joillain. Eihän se ole kuin ajan kysymys, milloin miehille tehdään samoin,
tuskin mainostajien mieleen nyky linja on.
Sitten voidaan keskustella...silloin ennen kun bodarit oli bodareita.

Tästä seuraa se että ns. "aito ja alkuperäinen" bodaus pysyy pienenä marginaali lajina jatkossakin...

J.Jake sanoi:
Tästä seuraa se että ns. "aito ja alkuperäinen" bodaus pysyy pienenä marginaali lajina jatkossakin...
Tällä hetkellä kilpakehonrakennuksessa ei ole kyllä mitään aitoa ja alkuperäistä. Formulan ehdottama testaaminen nyt olisi kuitenkin huomattavasti parempi vaihtoehto kuin tuommoinen keinotekoinen imagonkohotus.

Testaus sekä treeni- että kisakaudella saisi aikaan saman asian, mutta koska tässä ollaan rajoittamassa ainoastaan naisten lihasmassaa olisi ongelmana se, että jos IFBB testaisi ammattilaiskehonrakentajistaan ainoastaan naiset (tätä käytäntöä kokeiltiin jo 80-luvulla; naisten Olympia testattiin mutta miesten ei), olisi kyseessä kirjaesimerkki sukupuolisyrjinnästä ja siitäkös riemukas oikeudenkäynti syntyisi.

Ehkä naisten kehonrakennus voitaisiin lopettaa suoraan sitten kokonaan, jos kerran sille tielle lähdetään. Miksi juuri 20% eikä vaikka 10% tai 30%?

Sama homma voitaisiin kyllä tehdä miehillekin, omasta mielestä Ronnie ja Rühl eivät ole enää ihmisiä (vaikka ovatkin isoja epäihmisiä).
heh

stranger sanoi:
Tällä hetkellä kilpakehonrakennuksessa ei ole kyllä mitään aitoa ja alkuperäistä. Formulan ehdottama testaaminen nyt olisi kuitenkin huomattavasti parempi vaihtoehto kuin tuommoinen keinotekoinen imagonkohotus.

Minun "ehdotus" oli vaan sellainen heitto. Tämä, yritys saada parempi markkina arvo lajille ei välttämättä onnistu. Hieman sama kuin yrittää
saada amatöörikehonrakennus Olympialaisiin, vaikka amatöörit testataan
( MM ja EM )
ei näytä vieläkään, että joskus bodarit pullistelisi Olympialaisissa.
Onhan IFBB naiskehonrakennuksessa aina arvostettu "naisellista"
linjaa, vaikka lihaa joka kilpailijalla on nykyjään aika lailla.

formula7 sanoi:
Minun "ehdotus" oli vaan sellainen heitto.
Juu. Käytinkin sitä vain lähinnä jonkinlaisena aasinsiltana. Multa se tosin oli ihan oikea EHDOTUS. :)

Minä taas tarkoitin aidolla ja alkuperäisellä bodauksella sitä missä isoin ja kirein on paras. Eli ei keinotekoisia rajoituksia. Mun mielestä ei naisillekkaan.

Back
Ylös Bottom