Olen nyt käyny salilla vajaa pari kuukautta (3-4 krt/vko). Iloista on ollu huomata se, että lihaksissa on tapahtunu selvää kasvua:dance:. Mutta toi paino on siis edelleen samassa lukemassa kuin aloittaessani. Tarkoittaako se nyt sitä, etten syö tarpeeksi? Ruokavalioon oon lisänny paljon proteiinia; rahkaa ja raejuustoa. Samalla oon muuttanu kaiken ravinnon mahd. vähärasvaiseksi. Ja sokerin olen jättäny esim. kahvista ja teestä pois. Liekö noilla mitään merkitystä...
Eilen kävin kehonkoostumus-mittauksessa ja mittaaja kehotti menemään kotiin pizzerian kautta. Rasvaa kehossani on kuulemma liian vähän. Sen laitteen mukaan mun painotavoite on 62,1 kg. Tällä hetkellä olen siis 170 cm/52 kg. Ja toi 10 kg:n lisä tuntuu yhtääkkiä kyllä aika paljolta. Ja jos se olis vielä jotain muuta kuin lihasta. Tavoitehan mulla on, että saisin vartalostani kiinteän ja sopusuhtaisen. Eli pitääkö mulla nyt ruveta kerryttämään läskiä vai mitä???:wtf:
Auttakee, te viisammat
Eilen kävin kehonkoostumus-mittauksessa ja mittaaja kehotti menemään kotiin pizzerian kautta. Rasvaa kehossani on kuulemma liian vähän. Sen laitteen mukaan mun painotavoite on 62,1 kg. Tällä hetkellä olen siis 170 cm/52 kg. Ja toi 10 kg:n lisä tuntuu yhtääkkiä kyllä aika paljolta. Ja jos se olis vielä jotain muuta kuin lihasta. Tavoitehan mulla on, että saisin vartalostani kiinteän ja sopusuhtaisen. Eli pitääkö mulla nyt ruveta kerryttämään läskiä vai mitä???:wtf:
Auttakee, te viisammat