Eli olen kaikinpuolin hoikka ja kapeavyötäröinen miehenalku, joka on ajatellut vähä kerätä lihasta enemmän luiden päälle. Ongelmana on se että olen muuten melko hoikka ja kapea vyötäröltäni, mutta tuohon vatsan seudulle on kertynyt vatsamakkarat, jotka haluaisin pois (siis muualla ei kauheasti ylimääräistä rasvaa ole, esim reisissä)... dieetille en halua ryhtyä, sillä painoa minulla ei ole ylimääräistä, enkä halua pudottaa sitä.
Onko siis edes kevyenmuotoinen rasvanpoltto samanaikaisen lihasten kasvattamisen kanssa mahdollista? Miten kannattaisi syödä, jotta lihasten kasvu olisi mahdollista mutta rasvaa palaisi silti? Olen nyt yrittänyt syödä normaalisti ja säännöllisesti, sekä käyn 5 krt. viikossa salilla + aerobisena korista ja kävelyä/hölkkää. Yritän saada myös päivittäin runsaasti proteiinia vedettyä.
Tavoite on siis kasvattaa lihasta ja saada sitä näkymään, mutta silti saada ylimääräiset rasvat vatsanseudulta pois.
Mittani ovat 175 cm ja 62 kg
-myksa-
Onko siis edes kevyenmuotoinen rasvanpoltto samanaikaisen lihasten kasvattamisen kanssa mahdollista? Miten kannattaisi syödä, jotta lihasten kasvu olisi mahdollista mutta rasvaa palaisi silti? Olen nyt yrittänyt syödä normaalisti ja säännöllisesti, sekä käyn 5 krt. viikossa salilla + aerobisena korista ja kävelyä/hölkkää. Yritän saada myös päivittäin runsaasti proteiinia vedettyä.
Tavoite on siis kasvattaa lihasta ja saada sitä näkymään, mutta silti saada ylimääräiset rasvat vatsanseudulta pois.
Mittani ovat 175 cm ja 62 kg
-myksa-