Lightrooom 5 Beta

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Lightrooom 5 Beta versio saatavilla:
http://blogs.adobe.com/lightroomjournal/2013/04/lightroom-5-beta-now-available.html

Screen-Shot-2013-04-15-at-3.19.00-PM-300x298.webp

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hyvältä vaikuttaa jos tuosta saadaan sujuvasti toimiva paketti. Odotan varsinkin tuota Advanced Healing Brushia:

Advanced Healing Brush
Lightroom 2 added the ability to quickly remove spots and imperfections from your images. Photographers could only heal circular areas, but many unwanted elements in photographs have irregular shapes. In Lightroom 5 beta we’ve overhauled the Spot Removal algorithm.

With the Advanced Healing Brush, photographers can now adjust the size of the brush and move it in precise paths, so unwanted objects and flaws—even those with irregular shapes like threads—just disappear. Lightroom 5 even let’s portrait photographers achieve subtle, natural looking results when they smooth wrinkles or fix blemishes on their subjects.

Jes, tää vaikuttaa hyvältä! Tuo Advanced Healing Brush onkin ainut, mitä olen oikeasti lightroomiin kaivannut. Nyt ei tarvitse photariin juuri enää koskea, lightroomilla hoituu kaikki omat kuvankäsittelyt.

Mitä kuvanmuokkaus ohelmaa jengi täälä käyttää? Just ostin ensimmäisen järkkärin ja sen kanssa menee nyt vielä opiskellessa mutta jossain vaiheessa tulee varmaan tarpeeseen tälläinenkin. Tarvis varmaan jotain monipuolista ja hyvää ohjelmaa jolla ei olisi hintaakaan turhan paljoa. Millainen tuo lightroom on?

Mitä kuvanmuokkaus ohelmaa jengi täälä käyttää? Just ostin ensimmäisen järkkärin ja sen kanssa menee nyt vielä opiskellessa mutta jossain vaiheessa tulee varmaan tarpeeseen tälläinenkin. Tarvis varmaan jotain monipuolista ja hyvää ohjelmaa jolla ei olisi hintaakaan turhan paljoa. Millainen tuo lightroom on?

Lightroomille pisteet täältä. Loistava ohjelma, helppo käyttää ja vähän edistyneempikin kuvanmuokkaus onnistuu. Ihan ykkönen myös kuvien arkistoinnissa. Ei tainnut maksaakkaan kuin vähän päälle satkun.

Lightroomille pisteet täältä. Loistava ohjelma, helppo käyttää ja vähän edistyneempikin kuvanmuokkaus onnistuu. Ihan ykkönen myös kuvien arkistoinnissa. Ei tainnut maksaakkaan kuin vähän päälle satkun.

No jos mä nyt tämän lataan niin pitääkö mun ladata tuo Lightroom 5 päivitys jolla hintaa 72e vai koko versio jolla vastaavasti hintaa 150e?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
No jos mä nyt tämän lataan niin pitääkö mun ladata tuo Lightroom 5 päivitys jolla hintaa 72e vai koko versio jolla vastaavasti hintaa 150e?
Josset ole aiemmin ostanut Lightroom:ia niin ostat kokoversion, jos olet aiemmin ostanut LR:n niin päivitys.

LR5:ssa on muuatama todella kiva ominaisuus 4:n päälle: advanced healing brush on ihan loistava, tosin vielä parempi se olisi jos siihen saisi featherin. Samoin tuo upright on ihan kiva. Ylipäätään LR on loistava softa, kynnys käyttöönottoon on suht. matala ja youtube on puolillaan videotutoriaaleja siitä kuin joku homma sillä hoidetaan.

Olright, kiitti. Otin sen kokeilu version ja alkuun tuli heti sellainen ongelma, että en saa liitettyä kuvia sinne. Yritän sielä Filestä niitä hakea niin tulee, että The File name cannot be replaced.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom