Life

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kotipohja

VIP
Kumma kun ei ole missään kyseisestä sarjasta puhetta. No miten on, onko täällä ketään Damian Lewisin Lifeen addiktoituneita kattojia kuin minä? Ite seurannut marraskuusta lähtien ja 2. kauden 20 jakso tuli juuri katottua. Piru kun on hyvä sarja. Poliisisarja, jota kerrankin jaksaa seurata koska on mielenkiintoset hahmot jne. Näyttelijät on kyllä IMO parasta tässä, varsinkin nuo Crewsin heitot. :hyvä: Sit ekasta kaudesta lähtöisin oleva Roman juttu senku vainottelee vieläkin. Ei ole kertaakaan tullut sellaista loppua vastaan etteikö seuraavaa jaksoa odottelis jo innolla.:rock:

http://www.imdb.com/title/tt0874936/

Kyllä tätä tulee seurattua ihan ilokseen.
Sinänsä ironista että brittinäyttelijät pärjää jenkkeinä, D. Lewis siinä kuin Hugh Lauriekin.

Koukussa ollaan..Loistava uusi poliisisarja pitkästä aikaan ja pinnat vielä omalaatuisuudelleen.Kyllä tätä jaksaa seurata..:hyvä:

Itse myöskin aivan totaalisesti koukussa ja olin saada hermoromahduksen, kun jäi toiseksi viimeinen jakso näkemättä. :)

Paljon sarjan mielenkiinnosta perustuu juuri tuohon Crewsin olemukseen ja sen syvällisiin puheisiin. Yksi parhaista sarjoista juuri tällä hetkellä. :worship:

Tulee seurattua, mutta mikään himoseuraaja en ole.
Hivenen erilainen poliisisarja, plussat siitä.

Sais vaan tuo sarjan pääjuonikin edetä, eikä junnata paikallaan noissa pelkissä yksittäiscaseissa.

Silloin tällöin seuraillut, mutta pitäisi alkaa seuraamaan aktiivisesti.

Sen verran pakko kehua, että Damian Lewis on kyllä perkeleen hyvä näyttelijä. Kaikissa sen leffoissa/sarjoissa tehnyt hyvän roolisuorituksen - oli itse elokuva floppi tai ei.

Band of Brothers fanina tarkastin sarjan juuri Lewisin takia. Alkupään jaksoissa tuntuu olevan hieman enemmän tuota Crewsin hurvittelua, mikä on todella poikkeuksellista poliisisarjoille. Myöhemmissä jaksoissa huumoria riittääkiin tutuksi tulleista hahmoista ja tutkittavista tapauksista. Ei välttämättä koukuttavin sarja, mutta erilaisuutensa vuoksi mukavaa katsottavaa.

Jep, hyvä sarja. Missasin jakson tai pari ja meni ohi, että mitä sille Crewsin ja Reesen pomolle tapahtui, kun on näköjään vaihtunut johonkin mieheen.

Se Karen muistaakseni vaan vaihtoi muualle? Tilalle tuli Tidwelli joka on kyl ihan perhanan kova jätkä. :D Hitto vaan ei pystyny olla nauramatta eräässä 2. kauden jaksossa ku pyys Crewsiä polkemaan sen varpaalle. :hyvä:

Vahingossa katoin viikko sitten telkkarin lifen lopun niin varmaan jää ihan just tauolle?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:wtf::eek::itku: Oon sanaton... Katoin ton Lifen viimesen jakson 2 seasonista ja tais olla koko sarjan viimeinen jakso. Iha tajuttoman upea sarja oli ja toi viimene jakso oli jotain niin vitun hyvää! Harmi kun ei sarja ole näköjän saanut niin paljon suosiota kuin kaikenmaailman lostit ja sen sellaiset, olisin kyllä halunnut nähdä lisää kausia. Tossa vikassa jaksossa sit tulikin koko tän homman nimi selville. Crews on niin pirun kova äijä... huhhuh. Parasta...:worship:

Olihan tuo ihan viihdyttävä sarja. Rikokset tuntu olevan aika peruskamaa, ei mitään turhan monimutkaista. Totta puhuen oli ehkä hyvä et loppu, vaikee tosta ois enää paremmaks laittaa. Damien Lewis jätti kyl kaikki muut näyttelijät varjoonsa, ilman kyseistä jätkää en ois varmaa kattonu koko sarjaa.

Pikkasen hätäisesti käärityn oloinen toi vika jakso oli, karatekid-huitaisuineen päivineen.

Suositut

Back
Ylös Bottom