Lievä flunssanpoikanen, treeni ??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitenkäs tälläsessä lievässä flunssanpoikasessa voi treenata. laji on kickboxing.
Kuumetta ei ole ollenkaan. aion mitata vielä ennen treeneihin menoa. Mutta mitä mieltä olette voiko mennä ottamaan kevyesti ? pitää vain ilmoittaa vetäjälle että joudun ottamaan hieman rauhallisemmin tänään ettei aivan äärirajoille joudu vetämään tässä flunssassa?

pelkään tod paljon mahdollisia jälkitauteja kuten sydänlihastulehdus jne. Mutta eikös suurempi todennäköisyys ole saada jälkitauti kuumeessa treenaatessa ? kuin kuumeettomana ?

tarvii vastauksia koska just viime viikkoa edeltäneenä viikkona jouduin olee viikon reeneistä pois ku oli pientä kurkkukipua je nenän tukkosuutta, nyt tullu vähä takas.

mitä enemmän tunnet olosi kipeäksi sitä isompi riski on saada jälkitauti. jos flunssasi on tulossa takaisin niinkuin sanoit niin minä ainakin jättäisin treenit välistä. jos flunssa taas on ollut jo muutaman päivän samalla tasolla tai heikentymässä niin ota kevyet treenit. kannattaa kuunnella kehoa, itse tiedät parhaiten kannattaako vai eikö.

Joo, erkjetter sanoikin jo hyvin tuossa.
Ite jättäisin välistä, loppupeleissä vituttas jos harjoituksen takia on taas kunnon tauti, ja sitten sitä saa lepäillä reeneistä.
Kannattaa ehkä tervehtyä kunnolla.

Se nyt kierrossa oleva flunssa tuntuu olevan todella sitkeää ja pitkäaikaista sorttia (nimim. Kaksi viikkoa jo). Mä melkein parantelisin ensin rauhassa ja menisin sitten vasta treeneihin kun taas pystyy ottaan täyspainoisesti.

Sama ongelma täälläkin tuon flunssan kanssa. Huomenna olis lajitreenit ja sitten pitäis mennä vielä puntille, mutta en ole vielä päättänyt pitäisikö. Yskittää niin --keleesti ja nenä hieman tukossa, mutta kuumetta ei ole enää. Yli viikon jo kestänyt tätä, mutta flunssa alkaa olla hiipumassa. Taitaa tulla huilipäivä vielä huomisestakin, kun ei pää anna periksi vetää puolitäysillä.

joo mä nyt päätin että kun kuumettakaan kerta ei ole niin ilmotan valkulle että otan tänään vähän normaalia rauhallisemmin ja skippailen sykkeen nosto reenejä. ottaa sitte paritekniikoita ja venyttelyitä

Tulee mutten uskomattoman huono omatunto jos jättää treenit väliin kun "on vaan pikkasen kipeä". Tottahan se on että pitäisi malttaa pysyä kotona pipinä, mutta ainakin mulla on tosi vaikeeta jättää treenejä väliin. Omatunto soimaa pahimmallaan monta päivää.
Eikä se kevyesti ottaminenkaan aina niin helppoa ole....

Sama juttu! Kai tää jonkinlainen sairaus on:) Lisäks oon todella huono sairastaan, ei malttais hetkeäkään pysyä paikallaan, ellei sit oo todella kipeä... Jos ei muuta voi niin ainakin pitää tutkia netistä jotain harrastuksiin liittyvää, esim lukea Pakkista.

ihan jeeshän tuo meni. lopussa oli sykkeen nostoa luvassa ja otin joka toisen vaan. ja informoin että pitää ottaa rauhallisemmin. Ainut miinus tuli että paukahti alaselkä jumiin oikeen totaalisesti =D menny kerran aiemmin jo joku 2 viikkoa sitten. en tiedä mikä sielä on, toivottavasti vain lihasvaurio. todella kipeetä tekee kumartaa alas. eli venyttelyitä on ihan turha ees haaveilla täl selällä nyt tehdä :(

Jan-81 sanoi:
Sama juttu! Kai tää jonkinlainen sairaus on:) Lisäks oon todella huono sairastaan, ei malttais hetkeäkään pysyä paikallaan, ellei sit oo todella kipeä... Jos ei muuta voi niin ainakin pitää tutkia netistä jotain harrastuksiin liittyvää, esim lukea Pakkista.
Sama. Paitsi, jos luen Pakkikselta muiden reenipäiväkirjoja tai treeni/ravinto-osiota niin rupeaa vaan vituttaan kahta enemmän, jos ei itse pääse salille. Nyt sitten salille päätin tänään mennä, mutta lajitreenit jätän väliin ettei tule liikaa rasitusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom