Lidlin pakastepizza

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja optim
  • Aloitettu Aloitettu
Tosiaan, 2 pakastepizzaa hintaan 2,5e. Ei tosiaan ole kallista. Itse ostin salami,kinkku,herkkusieni pitsaa, jossa oli yhteensä kunnialliset 42g proteiinia. Maku oli mainio, halpa hinta, paljon proteiinia. Kyllä kelpaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyseessä on ilmeisesti Pizza Special?
Yksi parhaista (ellei peräti paras) pakastepizza, jota olen koskaan nauttinut. Moni muukin on kehunut.
Päälle vaan vähän lisäjuustoraastetta ja oregaanoa, niin a'vot.

Tosin täytyy kuitenkin muistaa, että kaikesta huolimatta kyseessä on vain pakastepizza, joten mitään gourme-eläkyksiä on turha odottaa...

Tosiaan, 2 pakastepizzaa hintaan 2,5e. Ei tosiaan ole kallista. Itse ostin salami,kinkku,herkkusieni pitsaa, jossa oli yhteensä kunnialliset 42g proteiinia. Maku oli mainio, halpa hinta, paljon proteiinia. Kyllä kelpaa.

joo, nää on ihan jees. purkki tunaa ja aurajuustoa päälle vielä niin on prodet kunnossa :) bulkilla tuli vedettyä aika usein viikonloppuna.

2.5€ ateria kiinostais mua?

Miten määrittelet ton? Kyllähän tolla rahalla laittaa esim. vähän rehuja, 200g kanasuikaletta, 100g ruispastaa ja ruokalusikallisen rypsäriä.

2.5€ ateria kiinostais mua?

400g jauhelihaa 3€
3dl riisiä, paketti 14dl maksaa 1,85€ (esim.) eli 3dl on n.0,4€
4 kananmunaa, 15 paketti 2€ (usein vähemmänkin) eli 4 munaa on n. 0,5€

Yhteensä kattilallinen 3,9€, josta tulee hyvinkin neljä annosta, isoon nälkään kaksi.

Jääpi vielä rahaa rehuihin ja vaikkapa maitoonkin

edit. testing testing..

edit. klo 0:11

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom