Lidl - kalaöljy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
Hei tuli tossa mieleen kun lähipäivinä saatan mennä käymään Lidlissä, niin onko sielä mitää kalaöljyä? Minkälaista tai minkäänlaista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enpä tiedä saako kalaöljyä. Jos sais niin en ehkä ostais

Itellä tulee joskus ostettua halpaa jauhelihaa lidelistä - yleensä siinä on joukossa pikkukiviä ja rustoa.

Artemis sanoi:

Itellä tulee joskus ostettua halpaa jauhelihaa lidelistä - yleensä siinä on joukossa pikkukiviä ja rustoa.

Nyt on kyl pakko sanoa että epäilen vahvasti!!!! :rolleyes:

Artemis sanoi:

niin varmasti :david:

iivili sanoi:
Milbona rahkaa (Suomessa tehtyä :thumbs: ) saapi vissiin Lidlistä. On halpaa ja hyvää.

Mites se on kun purkissa lukee, että valmistettu saksassa. Ajattelin vaan kun tästä on ennenkin mainittu.. :rolleyes:

iivili sanoi:
Milbona rahkaa (Suomessa tehtyä :thumbs: ) saapi vissiin Lidlistä. On halpaa ja hyvää.

Jep, halpaa on ja hyvää varsinkin, mutta noinkohan lie Suomessa valmistettua...? Jotenkin olen siinä luulossa, että tuo rahka olisi tuontikamaa, Milbonan raejuusto on kyllä Suomessa valmistettu. So not, mulle maistuu silti :D

EDIT: Olin hidas, taidan mennä :zzzz:

En muuten muista, onko Lidlissä kalaöljyä. Jos sitä nyt joku sieltä löytää, niin ilmoittakaa mitä maksoi jne.

Itse katselin, että ei ollut kun jotain rapsiöljyä, kun olisin rypsiöljyä tarvinnut. En tiedä onko käytännössä samaa tavaraa, mutta jätin ostamatta kun ei nyt akuutti hätä ollut. Eli onko kyseessä sama tuote.

Ja monta kertaa ollaan jauhelihat sun muut Lidlistä ostettu, ikinä ei oo mitään valittamista ollut. Sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaan!

Ajattelin ehdottaa Lidlille jotain Nobelia, keksis vaan että mitä. En paljon muuta tuolta hae kun kypsiä kanafileitä + mässypäiviksi gourmet jätskejä, suklaacookiessejä ja salamipizzoja ja ne laski just kaikkien noiden hintoja :hyper: :hyper: :hyper:

Siis kypsä file 5,38/kilo :hyper: :hyper: :hyper:

Ei sieltä kalaöljyä löydy, ja rahka maksaa 0,99 500g. Niin ja ne jauhelihat on ihan suomalaisia, ja vitut niissä mitään pikkukiviä ole koskaan ollut.

Empä muista myydäänkö kalaöljyä. Valmistusmaa menee sen mukaan mistä halvimman tarjouksen saa kyseiseen erään. Hyvin usein valmistetaan Suomessa. Jauhka ja muut lihat on sitä samaa mitä ostat Citymarketista tai Prismasta. Toisinsanoen Citymarketissa ja Prismassa myydyissä lihoissa on myös kivenjärkäleitä ja muulinpäitä. Perustelen kantani sillä, että olen kyseisessä puulaakissa töissä. Ei ne kaikki ole täyttä paskaa mitä siellä on myynnissä, eli rahkat, maidot ja raejuusto sieltä kandee hakea ainakin. Käyn kyllä itekkin muut ainekset ostamassa muualta yleensä.
Tulikohan potkut.. :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom