Levyale

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inska
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viime vuoden tapaan, taas on useissa liikkeissä tämä levyalekampanja käynnissä. Itse pengoin levyhyllyjä hetken ja 5 levyä lähti samantien mukaan. 8 tai 12 € hintaan paljon löytyjä, joista osa piti jättää vielä hyllyyn odottamaan. Mm. Amorphis - Silent Waters ja Kentin viimeisin lähti mukaan 12 egellä, ja Wolfmother ja Priestin viimeisin 8 euroa kipale. Pitää melkein käydä tänään taas katsomassa mitä muuta löytyy. Mielestäni hyviä levyjä suurin osa mitä oli alesssa, eikä mitään jämälevyjä.

Megadethin joku live-dvd 11,95€.
Jos meinaat tuota Arsenal of Megadethia niin ei taida siinä olla live-kamaa kuin rapiat 20min. Koostuu alkuperäisistä musavideoista lähinnä. Täytyy tuo silti poimia kyytiin. Normaalisti 28€.

Jos meinaat tuota Arsenal of Megadethia niin ei taida siinä olla live-kamaa kuin rapiat 20min. Koostuu alkuperäisistä musavideoista lähinnä. Täytyy tuo silti poimia kyytiin. Normaalisti 28€.
Joo, tyttöystävälle se olisi muutenkin. :D

Sain juuri kulutettua 40 euroa Anttilan levyosastolle, 2 tuplalevyä ja 5 normia. Olis ihan kiva, jos hinnat olisivat aina näin kohtuullisia.

Huippukamaa tarttui kyytiin.
Megadethin - Arsenal of megadeth musadvd ja Stallonen Cobra & Over the top. :5:

Omasta mielestä siellä on melkein pelkkää paskaa, muutamaa levyä lukuunottamatta.
Tänään tarttui kyytiin Metallica - ...And Justice For All :rock:

Ostin Air:in Moon Safarin varsinaisesta levy-alesta.
Samalla tuli ostettua heräteostoksena SuomiRock79, joka on täynnä nostalgisia helmiä. Hyvästä pogoilu-sessiosta 4 egee ei ollut paljon. Säpinää - Helsingin kaduilla - jätä mulle jämät- etsä mua hämää - kannattaa olla puhdas- mutta te olette vaan sikaniskoja.... Ihanaa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jonna Tervomaa - Parempi loppu
Liekki - Kalliot leikkaa
Nuo tarttui tänään matkaan. Hakaniemen Sokoksella näytti olevan aika heikko tarjonta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom