SUPERCARB 1kg -40%

leveät hartiat ja rumat olkapäät

Olen n. vuoden käynyt kuntosalilla, puoli vuotta enemmän säännöllisesti. Salilla käyn 4-5 kertaa. Olen 178cm ja 60kg. Ruumiinrakenteeltani olen aina ollut atleettinen, eli omistan melko leveät hartiat. Tämä on aina vaivanut minua, mutta nyt varsinkin asia häritsee minua suunnastomasti! Hartiani ovat leventyneet mielestäni entisestään ja olkapääni suorastaan töröttävät ylöspäin. Lisäksi olkapäistä töröttää nykyään tosi rumat luutkin :(! Ei kiva homma. En ole todellakaan treenanut käsiäni mitenkään kovaa, Ainoastaan melko pienillä painoilla ja sutkoht kevyesti,koska tosiaan en todellakaan kaipaa lisää leveyttä! Jalkoja treenan 2krt/vk, selkä+hauis 1krt/vk ja ojentajat,olkapäät,rinta 1krt/vk. Onko jotain liikkeitä mitä voin yläkropalle tehdä, jotka ei ainakaan leventäisi hartioitani enempää? vai pitääkö kokonaan suosiolla jättää koko yläkropan treenaaminen, jotta kroppa ei näyttäis enää yhtää enempää miehekkäältä?? Miten te muut treenaatte yläkroppaa?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Olen n. vuoden käynyt kuntosalilla, puoli vuotta enemmän säännöllisesti. Salilla käyn 4-5 kertaa. Olen 178cm ja 60kg. Ruumiinrakenteeltani olen aina ollut atleettinen, eli omistan melko leveät hartiat. Tämä on aina vaivanut minua, mutta nyt varsinkin asia häritsee minua suunnastomasti! Hartiani ovat leventyneet mielestäni entisestään ja olkapääni suorastaan töröttävät ylöspäin. Lisäksi olkapäistä töröttää nykyään tosi rumat luutkin :(! Ei kiva homma. En ole todellakaan treenanut käsiäni mitenkään kovaa, Ainoastaan melko pienillä painoilla ja sutkoht kevyesti,koska tosiaan en todellakaan kaipaa lisää leveyttä! Jalkoja treenan 2krt/vk, selkä+hauis 1krt/vk ja ojentajat,olkapäät,rinta 1krt/vk. Onko jotain liikkeitä mitä voin yläkropalle tehdä, jotka ei ainakaan leventäisi hartioitani enempää? vai pitääkö kokonaan suosiolla jättää koko yläkropan treenaaminen, jotta kroppa ei näyttäis enää yhtää enempää miehekkäältä?? Miten te muut treenaatte yläkroppaa?

Me muut pääsääntöisesti treenataan leventävillä ja paksuntavilla liikkeillä :D Ei sille rakenteelle mitään mahda, luusto sen leveyden tekee eikä sitä bodaamalla kavenneta. Ainut mahdollisuutesi on rakentaa alle lihasta, joka pyöristää ja pehmentää figuuria, kun taas treenaamatta jättäminen tekee kolhon ja luisen vaikutelman (sulla ei painosta päätellen ole grammaakaan ylimääräistä). Jos luut ovat alkaneet törröttää, olet ennemminkin laihtunut.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
vai pitääkö kokonaan suosiolla jättää koko yläkropan treenaaminen, jotta kroppa ei näyttäis enää yhtää enempää miehekkäältä?? Miten te muut treenaatte yläkroppaa?

hei kohtalontoveri :D mulla myös taipumusta jättiläismäisiin (omiin silmiin siis näyttää ainakin isoilta) ylävartalon lihaksiin. Moni mieskin sanonut että hartiat ja olkapäät sekä yläselkä on kun muskelimiehellä :D tästä tietenkin olen iloinen koska onhan sen eteen treenattukin joskin ei ihan tarkotuksella. alavartalon lihakset taas on hankalammat treenattavat itsellä, vaikea saada tuntumaa ja kotitreenillä tarpeeksi painoja joilla kasvataa lihasta. Tästä huolimatta teen kyllä pystysoutua, vipareita eri versioin yms ja keskityn siihen että syön paljon. Kesällä kun laihduin näkyi luut olkapäissä ja se on varsin ruman näköistä ainakin itsellä, riittävän paljolla syömisellä ongelma pikkuhiljaa on hälvennyt jee :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom