Leuvanvedot jne.

Kaupunki
Etelä-suomi
Tällasta pientä vaan kyselisin, että kuinka monta leuvanvetoo jaksatte tehä sukkana putkena ? Itellä menee vaivaiset kuusi :curs: ja tavoite on korkealla heh ... Miten te esimerkiksi matkoilla hoidatte kuntoa vai pidättekö taukoviikon tai viikot ... onko tullu nähtyä ulkomailla saleja ... eroavatko ne jollakin tavalla meikäläisistä ... mielenkiinnolla kyselen ma :D

Mä voin piristää sua.. Mulla menee myötäotteella 1,5 leukaa ja vastaotteella kaksi.. Muutaman kk:n olen treenaillut leuanvetoa, välillä vähän epäsäännöllisemmin.
Pari kertaa viikossa olen vetänyt leukoja, sellaset kolme sarjaa, yhen myötä -ja kaks vastaotteella.. (Aika vähillä toistoilla..:D ) Toisella kerralla lisäksi kokeillut hypätä ylös leuka tangon yläpuolella ja rimpuillut ylhäällä niin kauan kuin pystyn.. Kai tuostakin jotain hyötyä on. Kehitystä on tullut kyllä, mulla on tanko ovenkarmeissa ja aluksi en jaksanut edes suorinjaloin seistessä vetää myötäotteella itseäni edes ylös asti.. Nyt siis roikun tangossa & siitä sitten kiskon itseni ylös.

Barbababa sanoi:
Tällasta pientä vaan kyselisin, että kuinka monta leuvanvetoo jaksatte tehä sukkana putkena ? Itellä menee vaivaiset kuusi :curs: ja tavoite on korkealla heh ... Miten te esimerkiksi matkoilla hoidatte kuntoa vai pidättekö taukoviikon tai viikot ... onko tullu nähtyä ulkomailla saleja ... eroavatko ne jollakin tavalla meikäläisistä ... mielenkiinnolla kyselen ma :D

vai että _vaivaiset_ 6 leukaa saat vedettyä.. :whip: Mä en varmaan saa vieläkään yhtään menemään :D Täytyykin kokeilla joku päivä, jos salilla ei oo ketään näkemässä.. :nolo:

Barbababa sanoi:

Meillä salilla on semmonen vastapainolaite, jossa voi hyvin tehdä kevennettyjä leuanvetoja ja dippejä. Itse jaksan ilman apupainoja tehdä myötäotteella viitisen ja vastaotteella 10 vetoa.

Itse kokeilin pari päivää sitten, enkä saanut kuin viisi. Joskus 14-vuotiaana muistan tehneeni niitä yli kymmenenkin, mútta nyt on varmaan sen verran enemmän massaa alavartalossa, ettei suorituksia voi verrata :D

ois kyllä aika hienoa saada sellaset 15, sitten olisin ihan tyytyväinen

Mie saan tilanteesta riippuen 6-11, useimmiten menee vaan 6-8, mut joskus kepeesti eneemmän. Myötäotteella vedän aina. Voimisteluaikoina meni 15-16, että kehityssuunta ei oo ollu ainakaan ylöspäin. Toki painooki on vähän enempi, mutta ei nyt hirveesti kuitenkaan.

Mie tein 7 kappaletta kylmiltää ja poika veti perää 7, sanoin että jos järjästys oli toinen olisin vetänny 8, noh sehän piti kokeilla, 7 meni hyvin 8:as teki tiukkaa, just ku sain leuan tangolle iski hirvittävä kipu niskaan. Kuljin kaksi viikoa korva olkpäässä kiinni. Jälkeen päin tutkittiin hermo poikki ja nyt ei pysty vetämään leukaa ja niskat menee helposti ihan kovaksi ja ton kyseisen hermon kohdalle tulee monta senttiä leveä kova paanne. Sitä ei pehmitä ku hieroja. Että lämmitelkää ensin ennen ku aloitatte.
nim. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa

Miulla on sellainen motto, että 10 pitää saada koska tahansa. Verryttelin äsken pikkuisen ja kokeilin. Meni juuri ja juuri. Liekö siihen vaikuttanut se, että tein eilen salilla leukoja lisäpainoilla, koska yleensä ei ole tarvinnut ähistä näin paljon? Joskus viime vuosituhannella yli 10 kiloa sitten nousi enimmillään 18. Nykyisin miulla on enemmän lihasmassaakin kuin silloin ennen.

Muuten kerran kun yritin vetää kylmiltään, venäytin jotakin kyynärvarressa, niin että vahingosta on viisastunut.

Viimeksi kokeilin leuanvetoa ennen raskautta, siis heinä-elokuussa. Silloin meni vastaotteella 8-10 ja myötäotteella vaivaiset kaksi.

Xedra sanoi:
Viimeksi kokeilin leuanvetoa ennen raskautta, siis heinä-elokuussa. Silloin meni vastaotteella 8-10 ja myötäotteella vaivaiset kaksi.

No kappas vain, ONNEKSI OLKOON! :haart:

Luulin etten saa ainuttakaan leukaa, mutta pienen kannustuksen voimin vedinkin 5 putkeen. Olin tosi yllättynyt ja iloinen tietysti. Tavoite on 7 leukaa kesään mennessä. Hitaasti hyvä tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom