Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ootko vetäny paljon aerobista?Originally posted by vezzu
Katoppas seuraavalla kauppa reissulla, luontaistuote hyllystä, lesitiini rakeita. Ite oon ostanu sitä sokkarilta. maksaa noin 6 euroo / 225.g sitä heitä aamupuuron sekaan ruokalusikallinen,
eli noin 5.g ja illalla vaikka jogurtin kanssa saman verran tai vähempi. itellä on paino puonnu tosi kivasti kesän aikana 7kg/10 vk. uskon lesitiinin toimivuuteen.osta purkki ja kokeile.
ps: osta samalla pellavansiemen rouhetta ja laita samalla tavalla puuron joukkoon. niin jopa saat hyviä rasvoja ja vatsa toimii.
Originally posted by juuussi
Eikös lesitiini vähentänyt testosteroonin erittymistä huomattavasti?
Originally posted by juuussi
Jossain "lääkäripalstalla" oli juttua jostain uudesta laihduttamiseen liittyvästä keksinnöstä ja sivumainintana juttua lesitiinistä jonka todettiin hieman flopanneen suurista ennakko-odotuksista huolimatta, yhtenä syynä tuo teston erittymisen väheneminen. Mutta siis tää nyt on enemmän tommosta huhupuheen olosta juttua, siksipä kyselinkin että tietääkö kukaan aiheesta tarkemmin mitään?
Originally posted by strike
Noh, nyt on ainakin netti plärätty läpi "lesitiini & testo*" eikä ainoatakaan viittausta.. Mutta eihän tämä vielä tietenkään mitään kerro
-
Originally posted by strike
Soija sinällänsä sisältää estrogeenin esiasteita joilla on yllämainittuja vaikutuksia, mutta soijasta valmistettu lesitiini ei sisällä pääasiassa muutakuin fosfolipidiryhmiä jotka on eristetty soijasta.
Originally posted by Hannibal
Minua kiinnostaisi kovasti nähdä faktaa ja painettua sanaa siitä, sisältääkö soijalesitiini niitä pelättyjä testosteronitasoja laskevia kasviestrogeenejä, joiden vuoksi soijaa kovasti parjataan. Kovasti olen etsinyt ja kysellyt aiheesta, mutta en vielä ole varmaa tietoa asian puolesta/vastaan saanut.
Originally posted by meitsi
Ääh, eikö kukaan nyt jaksa kaivella Hannibalille faktaa? Mun mielestä kysymys ei ole siitä onko soijassa kasviestrogeenejä vai ei (on) vaan miten nämä vaikuttavat. Useinhan näillä väitetään olevan terveyttä edistäviä vaikutuksia (toimii antidioksidanttien tapaan). Mutta juuri tuota testosteronitasoihin liittyvää vaikutusta ei mun mielestä ole helppo allekirjoittaa. No itse en ainakaan soijaa syö kun on parempakin proteiinin lähteitä tarjolla!