lesitiini

Ne ketkä käyttää tai on käyttänyt niiin kertokaa mielipiteitä kyseisestä aineesta.Onko ollut hyötyä ja sellasta kivaa? grazie.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa'ah, kohta 5 purkkia syöny ja en osaa sanoa mitä siitä aattelis.. Ehkä hieman tiukentanu, mut.. :/

Jos on rasvat alhaalla niin kyllä huomaa heti kun tiukentuu vähänkin, kun vedin itte yhen purkin siis 1½ kk kesti purkki, kun yks kapseli päivässä (weiderin lecithin plus) niin kyllä rasva% pieneni tai sit oli niin kova placebo, että pieneni sen takia :D

Niinhän ne väittää että omenaviinietikkakin polttaa rasvaa niin perkeleesti, lesitiini varmaan sitten myös... Tai sitten ei.

Eli ei löytynyt tästä lesitiinistäkään liikaa juttua joten muutama lisäkysymys. Miten lesitiini toimii ja mitkä ovat sen hyödyt? Kuinka paljon sitä tulisi ottaa ja mihin aikaan vuorokaudesta. Ja onko se kallista ja mistä sitä kannattaa hankkia. Toivottavsti joku jaksaa vastata sillä ajattelin sitä hankkia sillä vielä yksi viimeinen diettiyritys tätä kesää varten olisi tarkoitus tehdä...

n. 4 kg vielä pudotettava.... :hmmm:

Joo ei liika taida porukkaa kiinnostaa kyseinen aihe. Harmi sillä täällä on edelleen hieman asiasta tietämätön jamppa. Tosin kyllä tosta soijalesitiinista ihan hyvin netistäkin löytyy, ois vaan hyvä kuulla omakohtaisia kokemuksia...:confused:

kokemuksia...

söin 2v sitten tuollaista "nimetöntä" lesitiiniä yhden satsin (450g) - silloin en vielä osanu yhdistää lesitiiniä ja suht. koht. pieniä rasvoja toisiinsa.
Nyt ostin jälleen ~1-1.5kk sitten 450g lesitiiniä luontaistuotekaupasta ja JOKO todellakin kova placebo vaikutus kuten joku aiemmin sanoi :) tai sitten siitä on todellakin ollut hyötyä. Ja jossei muuta hyötyä oliskaan, niin tietää ainakin, että terveellistä se on veren korrestelooreille =)
elikä pari senttiä on vyötäröstä lähtenyt tarkalleen kuukaudessa, painon pysyessä kuitenkin ennallaan.

Katoppas seuraavalla kauppa reissulla, luontaistuote hyllystä, lesitiini rakeita. Ite oon ostanu sitä sokkarilta. maksaa noin 6 euroo / 225.g sitä heitä aamupuuron sekaan ruokalusikallinen,
eli noin 5.g ja illalla vaikka jogurtin kanssa saman verran tai vähempi. itellä on paino puonnu tosi kivasti kesän aikana 7kg/10 vk. uskon lesitiinin toimivuuteen.osta purkki ja kokeile.
ps: osta samalla pellavansiemen rouhetta ja laita samalla tavalla puuron joukkoon. niin jopa saat hyviä rasvoja ja vatsa toimii.

Originally posted by vezzu
Katoppas seuraavalla kauppa reissulla, luontaistuote hyllystä, lesitiini rakeita. Ite oon ostanu sitä sokkarilta. maksaa noin 6 euroo / 225.g sitä heitä aamupuuron sekaan ruokalusikallinen,
eli noin 5.g ja illalla vaikka jogurtin kanssa saman verran tai vähempi. itellä on paino puonnu tosi kivasti kesän aikana 7kg/10 vk. uskon lesitiinin toimivuuteen.osta purkki ja kokeile.
ps: osta samalla pellavansiemen rouhetta ja laita samalla tavalla puuron joukkoon. niin jopa saat hyviä rasvoja ja vatsa toimii.
ootko vetäny paljon aerobista?

Originally posted by juuussi
Eikös lesitiini vähentänyt testosteroonin erittymistä huomattavasti?

HMmmmm... Mistäs tollasta olet kuullut? Soija sinällänsä sisältää estrogeenin esiasteita joilla on yllämainittuja vaikutuksia, mutta soijasta valmistettu lesitiini ei sisällä pääasiassa muutakuin fosfolipidiryhmiä jotka on eristetty soijasta.

Jossain "lääkäripalstalla" oli juttua jostain uudesta laihduttamiseen liittyvästä keksinnöstä ja sivumainintana juttua lesitiinistä jonka todettiin hieman flopanneen suurista ennakko-odotuksista huolimatta, yhtenä syynä tuo teston erittymisen väheneminen. Mutta siis tää nyt on enemmän tommosta huhupuheen olosta juttua, siksipä kyselinkin että tietääkö kukaan aiheesta tarkemmin mitään?

Originally posted by juuussi
Jossain "lääkäripalstalla" oli juttua jostain uudesta laihduttamiseen liittyvästä keksinnöstä ja sivumainintana juttua lesitiinistä jonka todettiin hieman flopanneen suurista ennakko-odotuksista huolimatta, yhtenä syynä tuo teston erittymisen väheneminen. Mutta siis tää nyt on enemmän tommosta huhupuheen olosta juttua, siksipä kyselinkin että tietääkö kukaan aiheesta tarkemmin mitään?

Noh, nyt on ainakin netti plärätty läpi "lesitiini & testo*" eikä ainoatakaan viittausta.. Mutta eihän tämä vielä tietenkään mitään kerro :)
..Anyway, itselläni lesitiini on toiminut, treeni-intoa (hah, lue: testotasoja) se ei ole pudottanut vaan reenit maittaa ennenkuulumattomalla tavalla ja tulosta syntyy :) (ei tietenkään lesitiinin piikkiin kaikkea tätä :D )

- uskotaan vahvimpaan, kunnes pieni voittaa suuren -

Originally posted by strike

Noh, nyt on ainakin netti plärätty läpi "lesitiini & testo*" eikä ainoatakaan viittausta.. Mutta eihän tämä vielä tietenkään mitään kerro :)
-

pläräsitkö lontoon kieliset sivut myös?? suunnittelin juuri että voisi ostaa lesitiiniä mutta mun testotasoja ei ole hirveesti varaa tiputella :lol2:

Aerobista en oo tehny yhtään.
paino on pudonnu pelkällä ruoka määrän vähennyksellä.
kaloreita en oo viittiny laskea, vaan aivan mutu tuntumalla.
joka ateriaa vähän pienemmäksi. ja herkuttelu minimiin (voi ottaa yhen keksin, ei sitä tarvii koko pakettia vetää kerralla.)
poikkeuksena lauantait, jolloin syön ihan mitä mieli tekee ja niin
paljon kuin huvittaa. eikä oo nälkä ollu kun pari kertaa tän 10.vkon aikana.

Originally posted by strike

Soija sinällänsä sisältää estrogeenin esiasteita joilla on yllämainittuja vaikutuksia, mutta soijasta valmistettu lesitiini ei sisällä pääasiassa muutakuin fosfolipidiryhmiä jotka on eristetty soijasta.

Minua kiinnostaisi kovasti nähdä faktaa ja painettua sanaa siitä, sisältääkö soijalesitiini niitä pelättyjä testosteronitasoja laskevia kasviestrogeenejä, joiden vuoksi soijaa kovasti parjataan. Kovasti olen etsinyt ja kysellyt aiheesta, mutta en vielä ole varmaa tietoa asian puolesta/vastaan saanut.

auts...

..tätä topiccia lueskellessani muistui mieleeni, että tuli joksus wrangelta tilattua noita lesitiini-kapseleita! Noh, eipä siinä muuten mitään (voisihan noita koettaakkin) mutta päiväys noissa purkeissa on 02072001.
Elikkä ehkäpä suuni sijaan laitankin nuo kuorilot arkistointiin! :D

Originally posted by Hannibal

Minua kiinnostaisi kovasti nähdä faktaa ja painettua sanaa siitä, sisältääkö soijalesitiini niitä pelättyjä testosteronitasoja laskevia kasviestrogeenejä, joiden vuoksi soijaa kovasti parjataan. Kovasti olen etsinyt ja kysellyt aiheesta, mutta en vielä ole varmaa tietoa asian puolesta/vastaan saanut.

Ääh, eikö kukaan nyt jaksa kaivella Hannibalille faktaa? Mun mielestä kysymys ei ole siitä onko soijassa kasviestrogeenejä vai ei (on) vaan miten nämä vaikuttavat. Useinhan näillä väitetään olevan terveyttä edistäviä vaikutuksia (toimii antidioksidanttien tapaan). Mutta juuri tuota testosteronitasoihin liittyvää vaikutusta ei mun mielestä ole helppo allekirjoittaa. No itse en ainakaan soijaa syö kun on parempakin proteiinin lähteitä tarjolla!

Originally posted by meitsi

Ääh, eikö kukaan nyt jaksa kaivella Hannibalille faktaa? Mun mielestä kysymys ei ole siitä onko soijassa kasviestrogeenejä vai ei (on) vaan miten nämä vaikuttavat. Useinhan näillä väitetään olevan terveyttä edistäviä vaikutuksia (toimii antidioksidanttien tapaan). Mutta juuri tuota testosteronitasoihin liittyvää vaikutusta ei mun mielestä ole helppo allekirjoittaa. No itse en ainakaan soijaa syö kun on parempakin proteiinin lähteitä tarjolla!

Siis kysehän ei nyt ole soijasta tai soijalesitiinistä proteiinin lähteenä. Tottakai heraa käytämme.

Kyse oli nyt siitä, onko soijasta valmistetussa lesitiinissä jäänteitä estrogeenien esiasteista vaiko eikö. Googleen laitoin hakusanan "lecithin", joka antoi paljon viittauksia ja yhdessäkään ei tullut vastaan edes mainintaa että lesitiini sisältäisi estrogeenin esiasteita. Joitain viittauksia sen 'hormonitasapainoja' -ylläpitävään vaikutukseen löytyi.

Tämäkään nyt tuskin kenenkään tiedonjanoa tyydytti :) ei ainakaan omaani... ilmeisesti asiasta on niin vähän tutkimuksia (tai luotettavia tutkimuksia) tehty, ettei sitä faktaakaan sitten mistään löydy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom