Leroy "Diesel" Davis Trains Chest-Still Hardcore!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
leroy_temple_spinner.jpg

Leroy "Diesel" Davis Trains Chest-Still Hardcore!!

Dorian Yates former training partner Leroy "Diesel" Davis was caught at Temple Gym in Birmingham, UK training chest with his training partner Scott Harris at Temple Gym. Leroy is still hardcore and lifting heavy after the making of Blood and Guts. Leroy is still screaming and training hard at Temple Gym.

Yes,asiaa.Kiitos kun jaksatte postailla näitä tänne,Blood & guts -Video oli aikanaan elämää suurempi juttu.Legenda elää, c'mon Diesel!!

Ihan hauskaa (B&G on edelleen yksi parhaista treenivideoista kiitos Yatesin ja olihan toi Daviskin ihan "hauska"), mutta jos mulla olisi oikeasti treenikaverina tollainen niin päivästä riippuen joko
a) repeilisin tai
b) kävelisin ulos salilta ja tulisin takaisin kun se ei siellä enää olisi

Ei vaan ole mun juttu tuollainen mesoaminen. Eikä liity millään tapaa mun mielessä kovaa treenaamiseen tai "asenteeseen".

Eikä se bodykovaa-treenaaminen ole mikään itseisarvo sekään kun moni pitää sitä tärinätuskaoksua hyvän ja kehittävän treenin ainoana pätevänä mittarina.

Yates itsehän sanoi aina, että hän ei kaipaa ketään huutamaan korvan juureen ja kommentoi jälkikäteen, kun porukka sitä ihmetteli (kun toi Davis huutaa kuin apina) niin, että se oli hyvä treenikaveri, ja että hän oli itse noiden treenien aikoihin niin keskittynyt treeniin, ettei ollut edes noteerannut koko huutamista. Davis oli sellainen "drill sergeant" - tai vastaava aikanaan brittiarmeijassa joten tuo äänenkäyttö tulee suoraan sieltä.

Moniko muuten tiesi, että Davis oli Yatesin "palkkaama" treenikaveri tuohon B&G aikaan? Yates halusi varmistaa, että se on aina käytettävissä joten palkkasi sen itse "Temple Gymille hommiin" eli käytännössä itselleen treenikaveriksi a Davis jätti vanhat hommansa. Tämä Yatesin oma vastaus MD:n jostain numerosta, missä Davisista kyseltiin enemmänkin.

Ihan hauskaa (B&G on edelleen yksi parhaista treenivideoista kiitos Yatesin ja olihan toi Daviskin ihan "hauska"), mutta jos mulla olisi oikeasti treenikaverina tollainen niin päivästä riippuen joko
a) repeilisin tai
b) kävelisin ulos salilta ja tulisin takaisin kun se ei siellä enää olisi

Ei vaan ole mun juttu tuollainen mesoaminen. Eikä liity millään tapaa mun mielessä kovaa treenaamiseen tai "asenteeseen".

^ :D olet vain liian vanha niin ei korvat kestäis! ;)

Kyllähän sitä yksinäänkin reenailee, jopa paremmin, mutta kyllä siinä on fiilis ihan eri tasolla ja rauta nousee paremmin kun joku huutaa sulle korvaan tuommoisessa kellarissa kuin missään fitnessforevah polkupyöräsalilla.

Niin ja hyvää inffoa tuossa alemmassa postissa, en tiennytkään!

Meitsi sais ainakin helkkaristi irti dieselistä. Varsinkin silloin kun itselläkin motivaatio treeneihin 110% niin varmasti tuollainen huutaminen laittaisi ylittämään itsensä.

Eipä itseänikään haittaa, jos joku on viereässä karjumassa ja tsemppaamassa. Ihan hyvässä kunnossa näköjään vieläkin tämä kaveri. Hyviä videoita pitkästä aikaa mitä katsoo ihan mielellään.

Kiitos näistä.

Mun mielestä olis kans kivaa, kun tällaiselle vanhalle pierulle joku/jotkut nostelis isot käsipainot käsille punnertaessa. Ammatilaisilla on aina avustajat...
Ja aina pitää huutaa "come on diesel" kun toinen kyykkää raskainta sarjaansa tai tekee prässissä viimeisiä toistoja. Oma vika jos repee :D

Back
Ylös Bottom