Lenkkeily ja imetys

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Moro. Onko palstalla neitoja, jotka vielä imettävät, mutta silti käyvät lenkillä? Olin tänään ensimmäistä kertaa sitten synnytyksen (7 vkoa sitten) ja muuten meni hyvin, mutta rintoihin sattui. Liivit oli kunnolliset (Shock Absorberit ja 4 tuki), silti heiluivat ja hölskyivät kovasti. Miten te muut olette ratkaisseet ongelman? Onko lenkkeilynne vaikuttanut maidon tuotantoon?

En tiiä oonko oikee vastaamaan kun mulla ei oo tuota hölskymisongelmaa. Mutta, aloin lenkkeileen (kävellen) joku 7 päivää synnytyksestä, salille palasin 9 päivää synnytyksestä ja nyt kun poika on 6 viikkoa oon käyny jo muutaman viikon tanssitunneillakin, missä kyllä hypitään ja pompitaan sykkeet taivaissa kokoajan. Mulla ei oo ainakaan imetykseen vaikuttanu mitenkään tää liikkuminen, täysimetyksellä poju on. Iso poju, syö paljon. :) Ei kai se vaikuta jos syö tarpeeks ite, dieettejä en ala pitään niin kauan kun imetän. Liikun reilusti ja syön reilusti, näin ainakin toimii täälä. :)

Ite käytän kaksia liivejä päällekäin (kunnon liivit alla ja kireä toppi päällä) ja tyhjennän tissit ennen hyppimistä, eli imetän tai pumppaan ennen kuin lähden pomppimaan :) Ja maitoa on kyllä riittänyt, tyttö on nyt 10kk ja 12kg!!

Juu mullakin oli liivejä päällekkäin ja tiukka toppi, jossa tuki.
Reippaita kävelylenkkejä tein itekki viikko pari synnytyksen jälkeen, mutta ei kyllä kannata älyttömiä hyppiä / juosta ennen kuin on palautunut. Ettei tulis sitä kohdunlaskeumaa :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom