Leijonat nimettiin World Cupiin

Penneck sanoi:
Niin...miksikäs ei elorantaa? Kaverilla on työ moraali 100% jokaisessa matsissa enkä tähän lähtöön keksi parempaa karvaajaa maassamme. Pärssinen on samoilla linjoilla kylläkin. Näin viime kaudella lähes kaikki elorannan kotimatsit ja olen iloinen, että hän joukkueessa on. Syksyllä tuo sitten nähdään. Verrataan nyt sitten vielä keskenään vaikka selänteen ja elorannan duunaritahtoa kentällä...miksi en näe teemua tässä yhtälössä vahvempana...?
Montas Selänteen matsia näit viime kautena?

Voi vittu enpä huomannutkaan ,että Niinimaa ja Nummelin puuttuu. Sami Salo pelas ehkä huonoiten pakeistta MM-kisoissa ja tuollahan se jamppa vaan on ei perkeles. Nummisen Teppokin alkaa olla aika kulunut ukko joskin kokenut mutta yleisesti ottaen tälläisissä kisoissa epäonnistunut ja ei mitään Karalahtea aivan käki pakki. :david:

Miten Selänne ja Eloranta nyt liittyy toisiinsa? Eiköhän heille ole suunniteltu hiukan erilaista roolia joukkueesta.

mass sanoi:
Timo Susi ja kääntölämäri?? :hyper:
HEEH,tuon muistan aina :hyper:

Pirnes pois ja Niinimaa Bergin tilalle, vaikka onkin pieni kaukalo. Nummisen valinta pelottaa vähän, mutta kai kaveri on kunnossa. Eikai sitä muuten olisi valittu.

Näin tänään muuten Karalahden salilla. Olin menossa puhumaan hänelle tästä, että onko hän nyt menossa tonne kisoihin, mutta en ehtinyt kun just kun olin lopettamassa sarjaa, lähti Jere muun IFKn joukkueen kanssa pelaamaan salibandyä. Hyvin oli muuten jo "vamma" parantunut( :rolleyes: no onhan siitä jo kauan aikaa)

Back
Ylös Bottom