Leffassa 4.11. Doom (spoilausta, varokaa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gdane
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jees..

Töllöttimestä hokasin mainoksen ja mielenkiinto heräsi! Ihan näytösti kuin olis The Rock ollut pääosassa piekesemässä monstereita (vaikka teaserista katottuna näytösti että taitaakin monsterit pieksee solttuja :whip: ).

No eniveis puhetta kyseisestä leffasta taisi olla jo sillon kun pelailin vanhalta pc:ltä doom2:sta että odotuksia on. Pakko katsoa kastiin tämä taitaa mun kohdalta mennä (ja elokuvissa käynnistäkin on aikaa).

Liekö kukaan nähnyt mitään pätkää? Kenties jo koko leffan?

Edit: Eipä paljoa juttua googlettamalla pikaisesti löytynyt :(

Meinasin itsekin päivällä aloittaa threadin kyseisestä elokuvasta, mutta tulin toisiin aatoksiin lueskeltuani joitain kommentteja/arvosteluja netistä. Aikamoista kuraa taitaa olla tiedossa.

Anonymous sanoi:
Meinasin itsekin päivällä aloittaa threadin kyseisestä elokuvasta, mutta tulin toisiin aatoksiin lueskeltuani joitain kommentteja/arvosteluja netistä. Aikamoista kuraa taitaa olla tiedossa.
No voi kökkökakka! Kyllä tuota juniorina jo niin kovin odotettiin että nyt kun sen viimein saa niin se sitten olisikin "kuraa". Laittaisitko jonkun linkin niihin keskusteluihin kun mie on puusilimänä nähny ihan mitään vaikka koitin ettiä.

Jotenkin tämä on yks semmosista elokuvista mikä "ei vaan voi olla hyvä". Vaikka Doom ja DoomII oli tosi legendapelejä, jotenkin minulla on vaan semmonen aavistus yhtään arvostelua tai traileria näkemättä että tämä on todella huono. Toivottavasti olen väärässä.

Ei ainakaan trailereiden perusteella ole varsinaisesti ihan huokunut tota vanhojen Doomien henkeä. Vaikea selittää, mutta en itse oikein yhdistä tota Doomiin. Tulee enemmänkin mieleen isolla budjetilla tehty Alienin jatko-osa.

Ei ole suuria odotuksia.

pek sanoi:
Ei ainakaan trailereiden perusteella ole varsinaisesti ihan huokunut tota vanhojen Doomien henkeä. Vaikea selittää, mutta en itse oikein yhdistä tota Doomiin. Tulee enemmänkin mieleen isolla budjetilla tehty Alienin jatko-osa.

Ei ole suuria odotuksia.

Niin DOOM 3:seen se taitaakin perustaa... Toisaalta eipä niistä vanhoista kunnon doomeista olisi paljoa muuta saanut kuin hirveän teurastuksen täynnä toinen toistaan pirullisempia kummajaisia :lol2:

No oli suolesta eli ei niin pakkokai se kuitenkin on katsomassa käydä..

no tää nyt pitää mennä kattomaan ihan vaan sen takia että johnsonin dwayne on niin kova jätkä

Kävin katsomassa Doomin viime viikolla. Eipä juuri miellyttänyt. Kauhu/toimintaelokuvaksikin yksiulotteiset hahmot ja kökkö juoni. Lopun suuri kaksintaistelukin oli lähinnä koominen :down:

selene sanoi:
Kävin katsomassa Doomin viime viikolla. Eipä juuri miellyttänyt. Kauhu/toimintaelokuvaksikin yksiulotteiset hahmot ja kökkö juoni. Lopun suuri kaksintaistelukin oli lähinnä koominen :down:

Ahaa! Mutta kyllähän vähän koomista pitää ollakin jos edes vähääkään ollaan doomin henkeä tuohon filmiin purkitettu :hyper: (ks. vaikka doom2:n loppumatsi tai doom3 mörköteurastus)

Edit:
Mike sanoi:
Katoin just trailerin ja tuohan näyttää aivan törkeen siistiltä. Tehty kuin fps pelit. Jee jee!
Juu samma häär :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
katoin pari päivää sitten, ja täytyy sanoa että tykkäsin tosi paljon.

Kannattaa jättää aivot kotiin ja nauttia leffasta ihan täysillä!!!

Olen nähnyt leffan ja täytyy sanoa että on aivan harvinaisen typerä tekele kyseessä; Vaikuttaa aivan halpis Aliens-kopiolta. Jos pääsee B-leffa fiiliksestä ylitse, niin tästä voi toki jopa nauttia.

Paljon hehkutettu FSP kohtaus kestää n. 5 minuuttia. Se on kuitenkin niin loistava, että leffan näkemisessä on jotain järkeä.

Itse olen sitä mieltä että paljon paremmat kiksit saa jos jää kotio pelaamaan Doom 3:a. Jopa erikoistehosteet ovat tietokonepelissä paljon paremmat.

:2:

Noi tietokonepeleihin perustuvat elokuvat ei koskaan oikeen vakuuta siitä että kyseessä olisi jotain elämää suurempaa viihdettä. Itellä tuli heti mieleen Resident Evil ja kun kattelin imdb:n arvosteluja niin näytti saaneen suunnilleen samanmoisia arvosanoja... (ka. 5.5 / 10)

Kai tuon vois vuokrata joskus jos ei ole mitään muuta tekemistä vaikka sitten ihan sen fps kohtauksen vuoksi.

metalman sanoi:
katoin pari päivää sitten, ja täytyy sanoa että tykkäsin tosi paljon.

Kannattaa jättää aivot kotiin ja nauttia leffasta ihan täysillä!!!

Hyvä, sillä itse juuri tykkään leffoista joissa ei tarvia tehdä muistiinpanoja.
Kaapista löytyy pleikka ykköselle doom joten pitää viellä sitä pelailla ennen elokuvaa.

Aint It Coolissa kehuttu raina. Aivotonta, mutta hauskaa menoa. Lauantaina ollaan menossa kattoo..

Tomppa85 sanoi:
Paljon hehkutettu FSP kohtaus kestää n. 5 minuuttia. Se on kuitenkin niin loistava, että leffan näkemisessä on jotain järkeä.
:2:

Tuo on oikeasti elokuvahistorian yksi legendaarisimpia 5-minuuttisia :D

Tossahan pelin juonta on ilmeisesti muutettu leffaa varten aika lailla, ts. örkit ja muut ökkimökit ei oo mitään helvetistä karanneita demoneita, vaan siellä pääsee joku virus valloilleen.

Hauska se on vaihteeks katella tällastakin, voi vaan jättää aivot huoletta narikkaan. Viikonloppuna leffaan :)

Tuo FPS- kohtahan on vain leffan lopussa ja kestää noin kymmenisen minuuttia ja onkin leffan parasta antia, ihan pisti hymyilyttämään kun oli niin hyvin toteutettu. Ihan mukiinmenevää räiskintää, eikä ollenkaan niin paska kuin kuvittelin.

Katsomaanhan tuo pitää mennä.
Itse en ainakaan odota siitä mitään erikoista. Eli, en peilaa leffaa peliin, vaan otan leffan ihan vaan perus äksöninä. Eihän sillä olisi mitään chäänsejä, jos sitä peliin vertaisi. Varsinkin jos helvetin demonit, helvetti ja kaikki mikä oli doomia on poistettu. Imo leffan olisi pitänyt olla halpisbudjetilla toteutettu Evil Dead tyylinen avaruus rymistely, missä suolia ja kuvotuksia ei säästellä.

Arvosteluissa leffaa syytetään hitaudesta, mikä ei vissiin ole kauhean jees jutt toimintaleffassa :D Mutta, sen näkee sitten kun teatteriin jaksaa raahautua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom