Leader ravinteet

Terve.

Meikä vaihtoi tässä vajaa 1kk sitten Nutri Plussan tuotteista Leaderi:N tuotteisiin ja huomasin vaan sellaisen epämiellyttävän asian siitä hyvästä.

En tiedä onko jotain muuta pielessä mutta rupesi vaan kusettamaan paaaaljon enemmän sen jälkeen kun nappailin Leaderin tuotteita. Niin paljon että se häiritsee jopa itseäni. Onhan se hyvä että nesteet liikkuu mutta että noin paljon:eek:

Sitä ajattelin vaan kysellä että onko ihan normaalia toimintaa niiltä ravinteilta että ne rupeavat kusettamaan paljonkin?

Parempi varmaan jatkaa etsimistä ravinteiden laajasta skaalasta.

Suosituksia otetaan vastaan.:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No enpä ole moista kuullut. Mitä tuotteita söit nutri plussalta ja mitä nyt Leaderilta?

Ja itse suosin aikalailla Fastia tai lähinnä nyt tota American sarjaa joka on Func Foodin, mutta käytännössä sama asia siis.

Ootko sä alkanut käyttämään kreatiinia? Itellä ainakin joskus alussa kusetti kreatiini ihan perkeleesti. Yöllä sai herätä pari kertaa vessaan ja tunnin välein sai hereillä ollessa ravata. Fastille lähtee äänet täältäkin!

Ootko sä alkanut käyttämään kreatiinia? Itellä ainakin joskus alussa kusetti kreatiini ihan perkeleesti. Yöllä sai herätä pari kertaa vessaan ja tunnin välein sai hereillä ollessa ravata. Fastille lähtee äänet täältäkin!

En ole itse lisännyt ollenkaan Kreatiinia näihin annoksiin.

Tuo voipi olla vastaus. Kyllähän noissa paketeissa lukee että on kreatiinia itsessään jo. ELi siinäpä se syy on.

EI sitä onneksi yöllä joudu juokseen vessaan sängystä vaan linjalla duunissa (koska painaa hämärä hommia :D )
Vähän se siinä häiritsee kun joutuu melkein kerran tunnissa pyytään tuuraan 20sek jonkun siihen tilalle.

NP tuotteista söin niitä Whey8100 ja sitten palkkarina Reco power

Nyt on käytössä leaderilta whey protein+ ja G Mass (puolitetulla annoksella)

Tässä sen näkee, että ei kannata ihan ekana haukkua jotain tiettyä merkkiä lyttyyn ennenkuin on oikeasti etsinyt syyt. Sitä ei vain aina voi kaikkea itse huomata.

Pidin kanssa taukoo tässä nyt n. 6vk kreatiinista ja nytkun alko taas käyttään, niin kyllä taas kusettaa :david:

Ajattelin just postata ton, mutta ehdit ensin. Aina kun otan kreatiiniä palkkarin kanssa tai ilman, nesteet lähtee ------------>>>>>>>>>>>> vauhdilla. Tuntuu että perkele tässä kustaan lihakset ulos. Eikä sitä tule otettua edes kuin 5-10g per päivä, hiukan ärsyttävää.

ylläri ylläri.

Eipäs sitä tänään juostu yhtään normia enempää kusella kuin ennen.

hmm...taitaa alkaa tuntua siltä että korvien välissä vikaa vikaa vikaa....

Mutta outoa on todellakin. Mutta parempi näin ettei tarvinnut.

Mutta tarkkaillaan tilannetta.

On ne kummia juttuja.. Itse olen käyttänyt lähestulkoon pelkästään leaderin tuotteita, nyt ostin sitten tuota Pro-wheytä kokeiluun kun halpaakin oli, vaikken tosin pistänyt merkille että proteiinia siinä on "huimat" 75 grammaa satasella :david: Joka tapauksessa, parin päivän käytön vaihdoin takasin leaderin heraan, tuli tuo american ihosta läpi naamassa kuin myös suolesta läpi..

Leaderin tuotteita oon nyt käyttäny pari kk, ei löydy oikeestaan valittamista, paitsi että eis sekoitu niin hyvin kun esim. Evolution. Jatkan Leaderilla varmasti:rock:

Ite en oo leaderin tuotteis muuta omituista huomannu ku et ku syö leaderin kalaöljynappeja niin maistuu vanha kala koko päivän suussa ja röyhtäyttää ihan perkeleesti enkä ole huomannu tätä missään muissa kalaöljynapeissa mut onko sit huono puoli jos tykkää vanhasta kalan mausta ja röyhtäilystä:hyper:

:Mul kans toi kreatiini kusettaa iha pirusti, mut muuten leaderin kamat oli ihan ok, tosin maussa ei kyl päästä yhtä koviin tuloksiin ku american blastil, parast lisäravintoo ikinä! :rock:

Oulussa leaderin soijaprotsua

No tähä ketjuun sitte ajattelin kyssärini laittaa ettei ihan uutta thrediä tarvi aloittaa.....

Helsingissä olen ostanut leaderin soijaproteiinia tosi huokeeseen 10€ hintaan. Mites oulussa?
Onku joku ostanut tököttiä kaupungista yhtä, tai melkein edellisesti? MISTÄ?

KOko kaupunki on jokseenkin pulveritarjontansa puolesta mulle tuntematon, prismassa ei ainakaan ollu.
Thanx jos joku pystyy hjelppaan.

Mulla on ihan samat "oireet" ilman kreatiinia tai sen puoleen muitakaan lisäravinteita. Liittyisikö siihen, että syö ja juo paljon ja on vielä kaupan päälle nopea aineenvaihdunta? Uskoisin.

No tähä ketjuun sitte ajattelin kyssärini laittaa ettei ihan uutta thrediä tarvi aloittaa.....

Helsingissä olen ostanut leaderin soijaproteiinia tosi huokeeseen 10€ hintaan. Mites oulussa?
Onku joku ostanut tököttiä kaupungista yhtä, tai melkein edellisesti? MISTÄ?

KOko kaupunki on jokseenkin pulveritarjontansa puolesta mulle tuntematon, prismassa ei ainakaan ollu.
Thanx jos joku pystyy hjelppaan.
Oulun Prismoissa kyllä on, ainaki Zeppeliinissä ja Limingantullissa. Leaderin, Fastin jne. tuotteita. Muualta Oulusta saa lisäravinteita esim. Kärkkäiseltä (Limingantullin Prismaa vastapäätä), PT-Gymiltä (kerrostalossa, n. puoli kilometriä keskustasta Heinäpäähän päin), UFS:stä (Rintamäen lähellä) jne. Mainitsemisen arvoista on myös se että Mass Nutritionin se toimipaikka mikälie on Haukiputaalla.

Onkos muut ihmiset huomanneet noissa Leaderin tuotteissa semmosta ilmiötä, että maku tuntuu vaihtelevan ihan yhtenään? Oon vissiin kolme tommosta 2kg pyttyä syöny Afteria ja pari pyttyä G-Massia ja en ikinä ole saanut kahta kertaa peräkkäin saman makusta tavaraa.

G-mass oli aluks jotenkin tosi makeeta, mutta seuraava pönttö maistu aivan soijaproteiinilta. After (mansikka) oli aluks todella hyvää, mutta viimesin pönttö maistu jotenkin todella jauhoselta ja jotenkin "kuivalta", ei paljon tullu mansikka mieleen siitä mausta. Nyt on menossa joku Nutriplussan palkkari joka maistuu lähinnä ylimakeelta hattaralta, seuraavaks pakko kokeilla jostain Fastia kun niistä tuntuu porukka tykkäävän.

Oon kohta vuoden verran käyttänyt Leaderin proteiinia, mansikkaa sekä suklaata eikä mitään pahaa sanottavaa. Mielestäni molemmat niin herkkua, että niitä vetää huvikseenkin:kuola: Toki hiukan hintavia. Mutta haukkari kasvaa:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom