Le Mans 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dopey
  • Aloitettu Aloitettu

Dopey

Easy like Sunday morning
Seuraako täällä joku muu WEC kisoja? Eka aika-ajo on käynnissä ja uusi Porsche on lähellä kaikkien aikojen keskinopeusennätystä (ajalta, jolloin Mulsanne-suoralla ei ollut shikaaneja). Formula ykkösistä on vähän maku mennyt, mutta tässä lajissa otetaan edelleen miehen ja auton yhdistelmästä tosissaan mittaa.

Jos ei luopuminen muutamasta eurosta haittaa, niin mobiililaitteille löytyy WEC sovellus. Kisafeedin lisäksi In-caria monesta autosta, kierrosajat, autojen GPS sijainti radalla, jne. Le Mans kisan voi ostaa erikseen, ei tartte maksaa koko kaudesta. Itse oon katsonut tuolla noita kisoja (iPad => AppleTV Airplaylla), vaikka täällä Fox Sports näyttääkin noi kisat suorina.

Periscopesta tulee myös suoria pätkiä vähän väliä.

Q2 päättyi ennen aikojaan, Magnussen Corvetella huolella seinään Porsche-mutkissa. Uusinnassa näkyi ottavan itse kypärän pois, mutta johonkin taisi sattua kun ei itse lähtenyt autosta ennen lääkintähenkilöstöä. Yhdestä LMP1 Porschesta hajosi jo hybridisysteemi, näinköhän pääsevät maalin asti. Audi on voittanut ziljoona kertaa peräkkäin, vaikka melkein joka vuosi jollain tiimillä on nopeampi auto aika-ajossa.

piti mennä kattoon tätä, mutta työt pilasi tämänkin.. jos sit ensi vuonna on täällä, niin todellakin paikan päälle..

Lippujen hinnat ihan mielenkiintoisella tasolla kyllä..

Mulla on myös tää ehdottomasti bucket listalla. Syksyllä vois tosin käydä katsomassa Lone Star Le Mansin, eli WEC 6 tunnin kisan Circuit of the Americasilla. Sata taalaa ois lippu koko viikonlopuksi, jolla pääsee joka katsomoon. Le Mansiin odotetaan viikonlopuksi 300,000 katsojaa.

Back
Ylös Bottom