Lasketteko kaloreita dieetin mässypäivänä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Jos laskette, niin paljonko yli laskennallisen kulutuksen vedätte ruokaa mässypäivänä?

Kai se herkuttelu alkaa jäämään pois muodista ja valtaa ottaa tapa, jossa syödään samaa stuffia kuin muutenkin, mutta vain enemmän...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voin tietysti vastata ainoastaan omasta puolestani, mutta itse en kaloreita mässypäivinä laskenut. Mässypäiviäkin tosin oli vaan kerran kahdessa viikossa eikä sitä ihan mielettömästi pystyny ahtamaankaan ja esim. pizzasta tulin tosi kipeeks. Pullaa ja jätskiä, niin ja leipää söin

Mässypäivä, miksi laskea kaloreita? Sillon mässäillään..:D Voishan ne laskea, sais sitten vanhana pappana lapsenlapsilleen kehua, että olen sitä minäkin osannut syödä kunnolla..
Jos itselle noita erikoisia mässypäiviä tulee (yleensä harvoin) niin 'kunnon' (lue:kotiruokaa) syön. Toki sitä voi kebabilla, pitsalla tms. käydä, yhden päivän mässäilyn aikana ei hirveitä voi saada aikaan..makeiset, jäätelöt yms. ei kuulu mun mässypäivääni.

Joka päivä mässypäivä! En laske kaloreita mutta todennäköisesti keskimäärin liian vähän. Esim eilen nukahdin liian aikaisin ja kaksi ateriaa jäi syömättä =(

Tyttöystävä kun on tässä viimeaikoina hiukan dieettaillut, niin on jouduttu miettimään, että paljonko yli kulutuksen pitää mässypäivänä syödä, jotta se täyttäisi tavoitteen: aineenvaihdunnan kiihdyttämisen sellaiselle tasolle, että rasva alkaa taas palaa. Kun hän pelkää kovasti, ettei saisi tulla ylimääräistä yhtään nyt lisää dietattavaksi, niin siksi pitäisi tietää minimimäärä, jolla boostata aineenvaihdunta isolle vaihteelle...

Itse en ole oikein osannut tällaiseen kysymykseen vastata. Olen vain sanonut, että kokeilee vaikka 200 kcal yli kulutuksen ja seuraavalla kerralla vaikka 400 yli ja vertaa, onko mitään eroa... :confused:

Miksi miettiä minimimääriä? Tarkoitushan on saada elimistölle tunne, että evästä taas on. Anna mennä vaan ja mässää mässäilypäivänä, olet sen ansainnut. Tietenkin kannattaa syödä muutakin kuin pekonia ja täytekakkua.

HIILAREITA!!!!

Mässypäivinä syödään samat kalorit kuin muinakin päivinä, mutta otetaan ne hiilareista eli puuro, leipä , pasta jne...
Kaikki tietysti riippuu tavoitteista eli jos on lavalle menossa niin mässypäivinä ei paljon pizzaa syödä! NII:kippis1:

Uteliaisuuden vuoksi: kilpailetko itse? Miten elimistö tunnistaa hiilarit? Ei taida ihan noin pysyä aineenvaihdunta kondiksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom