Lappeenrantalaisia? :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kris_
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Oon tekemässä muuttoa Lappeenrantaan, ja kaupunki on mulle ihan uusi! Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada vinkkejä hyvistä saleista, en tosiaan tiedä niistäkään mitään tällä seudulla:D
Jos joku pohdiskelee samoja juttuja tai tietää noista saleista jotain niin viestiä tulemaan!!:)

Heippa! En ole enää Lappeenrannan asukas, mutta siellä 17 vuotta asuneena ja myöskin saleilla kovasti käyneenä voin kertoa omista kokemuksistani ehkä hiukan. Olen käynyt Kunto-Ladyssä, Platinumilla ja Etelä-Karjalan liikuntakeskuksessa. Lady on naisten sali (yllättäen), keskustassa, ihan ok, mutta halusin hieman nuorempaan seuraan silloin kun siellä 16-17 vuotiaana kävin. Platinumista tykkäsin kovasti, siellä oli kiva treenata tosissaan, mutta jotenkin olen ymmäränyt että Plattari ei taida tällä hetkellä olla auki? Korjatkaa joku viisaampi! Mutta Platinum oli myös keskustassa, ja tykkäsin kovasti, harmi jos ei ole toiminnassa! Huhtari (Etelä-Karjalan liikuntakeskus) on siisti ja monipuolinen paikka, salin puolella en ole käynyt mutta ainakin jumpat on ihan loistavia ja siellä voi mm. pelata sulkista. Huhtarissa tosin parhaiden etujen saamiseksi on kannattavaa kuulua CMS Clubiin, ja jäsenyys on suhteellisen hintava...

itse olen asunut lappeenrannassa vuoden verran ja kesän jälkeen suuntaan taas sinne jatkamaan opiskelujani.
tuo mayflowerin mainitsema platinum aukeaa tietääkseni piakkoin uusissa toimitiloissa, mainittujen lisäksi lappeessa on myös ladyline -kuntosali.
itse valitsen syksyllä luultavasti skinnarilan syke-gymin hinnan ja sijainnin takia, on siinä sopivasti lähellä kämppää ja koulua. lisäksi nuo keskustan salit ovat niin kalliita ettei millään ole opintotuesta varaa niitä maksella, vaikka aerobicit kuntosalin lisäksi houkuttelisivatkin.

Täällä asun ja täältä löytyy edellämainittujen lisäksi mm. Treenix, Lappeenrannan kuntosali, urheilutalolla on kanssa jonkinnäköinen(kokoinen) sali ja Lehmus. Nuo on nyt tullut ekana mieleen, saattaa olla että niitä on enemmänkin :)

En osaa sanoa mikä olisi hyvä. Olen muutamassa mainituista käynyt ja kaikki olivat vastanneet sen hetkisiä treeneja. Hinta ja koko eroja ovat aikamoiset. Kannattaa tehdä kierros ja käydä ihan treenamassa kaikissa sitten osaat päättää mikä on juuri sinulle hyvä :puntti:

Oon tekemässä muuttoa Lappeenrantaan, ja kaupunki on mulle ihan uusi! Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada vinkkejä hyvistä saleista, en tosiaan tiedä niistäkään mitään tällä seudulla:D
Jos joku pohdiskelee samoja juttuja tai tietää noista saleista jotain niin viestiä tulemaan!!:)

Olen asunut Lappeenrannassa neljä vuotta ja ystävän suosittelun perusteella valitsin kuntosaliksi Platinum- salin, josta olenkin tykännyt kovasti. Valitettavasti sali on tällä hetkellä kiinni ja ilmeisesti hakee uusia tiloja joissa jatkaa toimintaansa.

Kunto Lady- salilla kävin kerran, mutta jos haluaa treenata kovaa käyttäen käsipainoja ja levytankoja niin tämä paikka ei sovi siihen. Huhtiniemen Liikuntakeskuksessa en ole käynyt, mutta tietojeni mukaan se on toinen suosittu keskus josta käsittääkseni löytyy muutama eri tyyppinen, tosin pieniä kuntosaleja.

Harmi kun Plattari lopetti nykyisissä tiloissaan, se oli ehdottomasti paras sali. Jäämme odottamaan josko se jatkaa toimintaansa enää ollenkaan..

Platinumilla kävin joskus ja se oli oikein hyvä paikka treenata, tilaa oli ja laitteita joka makuun. Aukeaa kohta uusissa tiloissa, taitaa olla vain vähän sivussa verrattuna edelliseen sijaintiin.

Huhtiniemessä käyn nykyään ja se on ihan ok paikka. Vähän pieni, varsinkin jos ruuhka-aikaan menee treenaamaan. Hyvin on treenaaminen onnistunut ja jäsenyyskin piti sitten hankkia.

Okei.. kiitoksia vastauksista! Kävin kattomassa sen huhtiniemen salin, hyvältä vaikutti, mä vaan vähän vierastan sitä jäsenyyshommaa. Kunhan platinum aukee niin täytyy käydä seki kattomassa ja päättää sit mihin ottaa kortin :)

Reilu kuusi vuotta treenanneena Platinumilla ni sanon et se on paras. Silloin kun sinne astelin,vielä pilotin aikaan ekan kerran ni ei kylläkään ollut kokemusta muista. Nyt joutunut pakosta treenailee muuallakin,mutta hetii kun kortti loppuu Huhtiniemestä ni palaan takaisin. Salihan on jo auki.

Huhtarin sali pienempi ja laitteet miun mielestä huonompia ja valikoima pienempi,jos tykkää jumpissa käydä ni sittenhän se on paras niiltä valikoimilta.
Syke pelkkä sali,hyvä kylläkin,kerran kokeiltu.
Sitä uimahallin salia nyt en kovin saliksi kehuisi,kertamaksu kaikkein halvin, se myös näkyi siellä! Naisten saleista ei mitään kokemusta,enkä Lappeenrannan kuntosaliakaan ole kokeillut.

Ei taida muilla saleilla jäsenyyspakkoa kuin Ladylinella,tokihan se on aina halvempaa olla jäsen! Ite en oo koskaan tuntenut jäsenyyttä taakaksi.

Ainiin, ja sen verran pitää Plattaria kehua että kertaakaan ei näiden kuuden jäsenvuoden aikana ole hinnat noussut jäsenille! Kertamaksuissa toki,mutta mielestäni melkein kaikki salit samanhintaisia,paitsi huhtari huomattavasti kalliimpi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom