Lantioon muotoa

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mitä lihaksia treenaamalla saa lantion pyöreämmäksi? Onko se kenties tämä lihas: http://www.exrx.net/Muscles/TensorFasciaeLatae.html
vai ehkä joku sen vieressä?
http://www.exrx.net/Muscles/GluteusMedius.html ?

Mulla on nimittäin jokseenkin suora vartalo; ainakin mitä enemmän läskiä lähtee niin sitä ankeampi T-malli (näin naistenlehtikielellä :D) sieltä paljastuu. Ja mä siis haluaisin olla se X-malli ;). Takapuoli on kyllä pyöreä, ja reisissäkin lihasta, mutta lantio on jotenkin ihan kuin eri vartalosta. Hartiat ovat suhteessa aika leveät, siis selvästi leveämmät kuin lantio, vaikka yläkroppa onkin mulla rimpula vielä.

Toki ymmärrän että vyötärön kapeus saa lantion näyttämään suhteessa leveämmältä, mutta olisko jotain erityisiä "lantionlevennysliikkeitä"? Hitto, mä olen täällä (ellen koko maailmassa) varmasti ainoa nainen joka tällaista kyselee!! :D

Viimeksi muokattu:
Lihoamalla!:D (paitsi että kuulostat siltä tyypiltä jolla läskikin kertyy ensinnä mahaan)

En jotenkin usko että nuo yksittäiset pikku lihakset saavat merkittävää muutosta aikaan, vaikka niitä kuinka treenaisi. Itsellä alkoi melkein lonkkaa vihloa (joskus ollut lonkkanivelessä limapussin tulehdus, ja edelleen varon sitä ulkosyrjän seutua), kun katsoin noita kuvia ja ajattelin eristäviä liikkeitä niille.:lol2:

edit. ja jos sulla on pyöreä pylly, niin eikös sen lantion seudun pitäisi näyttää ihan hyvältä? En ymmärrä miksi sen pitäisi olla vielä leveä, moni tappaisi tuosta mitä sulla jo on!

Valitettavasti ruumiinrakennettaan on hyvin hankala alkaa treenilläkään muuttamaan. Plösötiimalasin muuttaminen sporttipuikulaksikin on helpompaa kuin T-vartaloisen muuttaminen tiimalasiksi. Toki kannattaa treenata kovasti kyykkyä, kyllä sitä muhkua siinä sinne reunoillekin tulee vähitellen! Eristävät liikkeet... noh. Enpä viitsi kommentoida.

Hitto, tätä mä pelkäsinkin... :D

Pitää sitten vaan lisätä sitä lihasta ahteriin edelleen, ja kiristää vyötäröltä.

*huoh, en koskaan tule näyttämään Marilyniltä* (vitsi, vitsi :lol2: )

Mulla on nimittäin jokseenkin suora vartalo; ainakin mitä enemmän läskiä lähtee niin sitä ankeampi T-malli (näin naistenlehtikielellä :D) sieltä paljastuu. Ja mä siis haluaisin olla se X-malli ;). Takapuoli on kyllä pyöreä, ja reisissäkin lihasta, mutta lantio on jotenkin ihan kuin eri vartalosta. Hartiat ovat suhteessa aika leveät, siis selvästi leveämmät kuin lantio, vaikka yläkroppa onkin mulla rimpula vielä.

Sama täällä. Mulla on melko pitkula, suorakaiteen muotoinen vartalo. Ei mikään naisellinen tiimalasi! Hartioita löytyy, jonkin verran reisilihasta ja pakaraakin mutta koska lantio on kapea, ei jalatkaan ole kovin "rehevät".

Eikä lihomallakaan pelkästään saa välttämättä sellaista lantiota kun ajattelet, varsinkaan jos olet taipuvainen keräämään rasvan masuun ja tisseihin.

Treenaamalla saa toki jotain aikaseksi ja muutettua hiukkasen kropan muotoa mutta se ei sulje pois sitä tosiasiaa, että T-tyyppinen vartalo ei voi saavuttaa koskaan tiimalasivartaloa tai ainakaan se ei luonnollisesti näytä samalta. Jos lantio on kapea luustoltaan, se on, vähän niinkuin jos jollakin on länkisääret niin sitten on, no can do.

Itse olen aina halunnut sellaista x-mallia tai ehkä sellaista, että jalkaosasto saisi olla rehevämpikin ja lantio leveämpi mutta olen nyt hyväksynyt sen tosiasian, että satun nyt vain olemaan rakenteeltani enempi atleetti kapealantioinen. Siltikin voin treenata ja kehittää itseäni ja löytää muita positiivisia puolia itsestäni: pitkät ja linjakkaat jalat ja mukavan pyöreä peba, urheilullinen olemus ja kivasti lihaa keräävät kätöset ja olkapäät.

Vatsalihaksista teet tästä lähtien vain ja ainoastaan niitä suoria...sillä mitä vahvempi on koko keskikroppa, sitä pötkyläisempi se "valitettavasti" on...

...Tai sit otat vaan rohkeesti toisen lähestymistavan: mieluummin vahva, terve ja tasapaksu kuin heikko ja kipuileva Marilyn! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom