Lantio + IKÄ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja deca21
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eli ikää on tullu 21v, ja olen nainen(yllättäen) täältä pohjois-suomesta =) Kuntoiltua tulee aika paljon ja salillakin käytyä n. 3krt/viikko mutta ongelmana on ikuinen kapea lantio joka ei kehittynytkään silloin 14-16v (niinkun tuntui kaikille ystäville tapahtuvan), äidilläni on kuitenkin naisellinen lantio. Onko jollekin käynyt niin että lantio onkin kehittynyt vasta 22-26v ikävuosina? On tullu noita kyykky-askeleita, pakaraliikkeitä tehtyä mutta ei juurikaan ole ollut vaikutusta. Kiitoksia paljon vastanneille!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eli ikää on tullu 21v, ja olen nainen(yllättäen) täältä pohjois-suomesta =) Kuntoiltua tulee aika paljon ja salillakin käytyä n. 3krt/viikko mutta ongelmana on ikuinen kapea lantio joka ei kehittynytkään silloin 14-16v (niinkun tuntui kaikille ystäville tapahtuvan), äidilläni on kuitenkin naisellinen lantio. Onko jollekin käynyt niin että lantio onkin kehittynyt vasta 22-26v ikävuosina? On tullu noita kyykky-askeleita, pakaraliikkeitä tehtyä mutta ei juurikaan ole ollut vaikutusta. Kiitoksia paljon vastanneille!

Lantion rakenteeseenhan ei voi oikein vaikuttaa muuten kuin hankkimalla lisää lihasta luiden ympärille. Siinä mielessä uskoisin että ihan hyvin se voi vielä kehittyä. "Naisellinen lantio" hyvin usein koostuu suurimmaksi osaksi läskistä, jota et varmaan halua alkaa keräämään ympärillesi.

Zone-sarja -42%
Olen myös lantioton ja ymmärtääkseni lantion leveyteen edestä katsottuna ei juurikaan millään liikkellä voi vaikuttaa. Tietty reisiin lisää lihaa, niin alakropan olemus pyöristyy. Ja maastavetohan ottaa lantion seudun lihaksiin, mutta tuskin sillä tavalla 'naisellisesti pyöristäen'. Yksi vaihtoehtohan tosiaan on itsensä lihottaminen muutamalla kilolla ja sitten kädet ristissä toivoa, että menisipä ylimäärä oikeaan kohtaan... Mulla itsellä se menee mahaan, joten se siitäkin konstista ;).

Mutta hei...ajattele positiivisesti; sulla hartiat ja yläkroppa näyttää varmasti leveämmälle! ja kyllä saat varmasti tasapainotettua sitä lantion aluetta ihan pakaroita/reisiä treenaamalla.. :thumbs:

Ilmoittaudun leveä lanteisten kerhoon. Itselläni on niin, että jo luut törröttävät oudosti sivuille. Mieheni sanookin lantion kaariani kynttilätelineiksi. :)

kyllä se sunkin lantio "leviää" jos joskus lapsia teet... silloin venyy lantion liitokset pakostakin, ja saat sitä pyöreyttä aivan väkisinkin. ellet sitten kuulu siihen ihmeryhmään jolle niin ei käykään...

Latest posts

Back
Ylös Bottom