Langaton...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timppa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkos kenelläkään kokemuksia kuvan siirtämisestä langattomana pc:stä televisioon. Eli ongelmana mulla seuraava ei viittis alkaa vetämään mitään 25m s-vhs piuhaa pitkin kämppää et sais katottua leffat tv:stä. Langatonta linkkiä tähän välille ajattelin mut eipä oo kokemuksia noista ollenkaan joten jos teillä on niin kertokaas millaisella vehkeellä saatte homman toimimaan ja oliko kallis sijoitus? Jotain koitin katella noista nettikaupoista mut ei saanut varmuutta et pelaisko laite vai ei.. :wall:

Ei ole kokemusta, joten voi olla että selittelen ihan :kakka::a mutta seuraavalla perusperiaatteella kuitenkin:

Signaali pitäisi siirtää WLAN:illa tai vastaavalla, koska siihen tarvitaan kohtuullisen paljon kaistaa. Tätä lähettämistä varten pitää olla tietokoneeseen liitettynä WLAN-tukiasema. Väliin vaaditaan softa, joka pakkaa ja lähettää kuvaa. Television vieressä tulee olla laite, joka purkaa pakkauksen ja välittää sen edelleen kaapelia pitkin televisioon. Uskoisin että tällaiseen ratkaisuun löytyy välineitä. Niiden toimivuudesta ei ole minulla tietoa (eikä hinnastakaan).

Originally posted by Timppa
Kitoosh :joulu3:
Jotain tuossa löysin kun googletin http://www.netgram.fi/vga-tuotteet.htm ja tuolta nuo tv-22 ja tv-23 tuotteet...! Olis kiva kuulla onko joku saanut langattoman shysteemin toimimaan...?

Olen saanut langattoman systeemin tomimaan. Tilasin it-keskus.fi merkkisestä paikasta semmosen kuin gigavideo 70.

Kuva tulee ihan ongelmitta, paitsi että kuvanlaatu hiukan huononee. Ääni sitten taas kuuluu melko vaimeana. Tämä siis elokuvia katsellessa. Poppia kuunnellessa ääni on ihan kohtuullinen.

Välimatkaa on noin 5 metriä ja kaksi seinää välissä.

Niin ja semmonen homma vielä, että mikroaaltouunia ei voi käyttää samaan aikaan:D
Ottaa nimittäin hiukan häiriötä.

Ja huomaa myös jos naapuri käyttää...

Suositut

Back
Ylös Bottom