Landemimmi saapumassa PK:lle -vinkkejä!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skyte
  • Aloitettu Aloitettu
Heissan!
Näin me maalla hurvitellaan - lähäretään viikoksi Helssinkihin vähän rimpsalle :) :hyper:
Eli ensi viikolla olisimme miehen kanssa tulossa viikon loma ynnä punttireissulle Helsinkiin. Olisiko kellään mimmillä heittää vinkkejä hyvistä urheiluvaateliikkeistä, ihanista luontaistuote/luomu yms. kaupoista sekä parhaista kirppareista?
Etenkin hakusessa olisi myös parit punttisalit, joihin pääsisi riehumaan ;) Olisiko tiedossa jopa joitakin, joihin pääsisi tutustumaan?

Kiitos aivan valtavasti jo etukäteen, jos joku viitsii vinkata edes jotain!

Saleista voisin suositella lämpimästä Mayor's Gymiä. Respa on auki nyt kesällä arkisin klo 16-19, la 12-16. Metron pääteaseman luona kauppakeskus Ruoholahdessa.

Olen liian tylsä sanomaan mitään näiden liikkeiden suhteen, käytän ihan normaaleja ruokakauppoja ja lisäravinteet tilaan netistä :D

Kiitän cherie ja sufa!
Harmi, että "meijeri" avaa ovensa vasta noin myöhään iltapäivästä. Se ois kuitenkin aivan ehdoton paikka päästä kurkkaamaan! Ja kirppiksistä suuntaan siis ainakin tuonne hietsuun, kiitos linkinstäkin vielä! Minut tunnistaa sitten epämääräisestä äännähtelystä, vaatevyörystä käsivarrella ja lähietäisyydellä seisovasta, erittäin tympääntyneestä miehestä ;)

Mulla olisi parit vapaapääsyt Helsingin Elixioille. Kaksi lippua ja kaksi henkeä/lippu pääsee tutustumaan. Voin noista luopua kun ei varmaan ite tuu kyllä käytettyä. Jos siis haluatte ne :)

Siis ihanko totta, XairaX...? Uskomatonta ystävällisyyttä, ihanaa, että teidän kaltaisia nuppuja on olemassa! Olen oikeasti ihan häkeltynyt, kiitos. Toki liput kävisivät, mitenkähän ne vain saisi...:) Mutta jo ajatuksena niin lämmin ja sai järkyttävän hyvän mielen. :haart:
(tai no avatarissasi lukee paha akka, mutta olkoot nämä niitä pahojen gimmojen hairahdushetkiä, en paljasta kellekään :D)

Juu kyllä ne on kuule ihan teille jos vaan saadaan vaihto onnistumaan. Laita mulle joko tähän tai tonne mun profiiliin vierasviestinä sähköpostiosote niin voidaan sopia missä nähdään jne :) Ei me pahat akatkaan läpikotaisin pahoja olla ;)

Helssingin reissu on takana ja täytyy tulla vielä näin jälkeenpäin kommentoimaan, että aivan ihanaa oli!!
Vastaanotto oli mitä parahin, sää helli ja ihanat salit vain odottivat päästäkseen näyttämään parastaan :) Ja ihan oikeastikin, tuli ihan randomilla tavattua persoonallisia ja mukavia ihmisiä, kaikki oli paljon positiivisempia kuin täällä seljän takana - pelkästään vaateliikkeiden myyjät alennusmyyntien alla kesähelteillä olivat todella mukavia!

Suurin kiitos kuitenkin XairaXille!! Yleisölle en paljasta, oliko hän oikeasti paha akka, mutta tässä kuitenkin ollaan vielä kirjoittamassa, päätelkäätten siitä jotain ;)

Jahka sieltä joku raaskii puolestaan täällä mettäpöyröön puolella (Kokkola) tulla käymään, niin huutoa vaan. Lupaan yrittää ottaa teidät vastaan yhtä hyvin, kuin pääkaupunkiseutu minut :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom