Lajin valinta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No tietysti most effective self-defense system, Eli meidät on paljastettu, kaikki on paljastettu ja viisastenkivi, oikea kamppailulajien Sampo on löydetty. Paljonkohan toi tienaa tolla systeemillä, jenkeissä asuu kyllä saatanan tyhmää sakkia että voi sitä muutama dollari tippua laariin.
It is NERVE-FIGHTING:rock:
http://www.selfdefenceexposed.org/

Viimeksi muokattu:
Juuri näin! Minun näkemys (varsin sekalaisella kamppailutaustalla) on että yksi alue pitää olla vahva ja se loppupaletti kehitetään tukemaan tätä. Pitkällä juoksulla toki kehittyy sitten kaikessa.

pystyottelua joutuu kuitenkin sorvaamaan hieman oli sitten pohjana thai/potku tai perinteinen nyrkkeily. Ei ole mitään järkeä opetella toista lajia koska se runko siellä on kuitenkin pohjimmiltaan riittävän samantyyppinen. Se aika pitäisi pystyottelijan tapauksessa käyttää alasvientien välttämiseen ja matosta pois tulemiseen näin alkuun.

Tähän pitänee vielä lisätä että vaikka ei varsinaisesti potku-/thainyrkkeilyä treenaisikaan, ni Jyväskylässä kannattanee käydä molempien lajien saleille (ilmaiseksi) sparrailemassa. K1 säännöillä lauantaisin ja Thainyrkkeilyä perjaintaisin. Thainyrkkeilyssä sparrit yleensä hieman fyysisempiä ja paikalla usein sm-tason kavereita. Potkynyrkeilyn puolella sparrit enemmän ohjattuja ja kevyemmällä kontaktilla, paikalla yleensä myös enemmän naisia. Molempien salien sparreissa on käynytkin vaparia pääasiallisesti harrastavia. Thainyrkkeilijöiden sparreissa jigotain potkynyrkkeilijät on tuttu näky, itsekki käyn molemmissa..

Heii, minä utelen ihan toisenlaista juttua , mutta tarviisin teidän apua ketkä seuraatte ufc:tä ? Suunnitelen synttäreitä miehelleni ja haluaisin viedä matsia kattomaan. MINNE KANNATTAA mennä katsomaan näitä tämän syksyn matseja? Mielellään Euroopan sisällä.

Todennäköisesti on kaksi vaihtoehtoa koska Saksan eventtiin ei varmaan lippuja ole enää, eli Manchester ja Belfast. Kumpi vaan on varmasti ihan loistava iltama

Tää mun kysymykseni ei liity oikein mihinkään ketjuun suoraan ja aika moneen liian offtopicina, niin kysyn täällä nyrkkeilystä tietäviltä: mitä lihaksia nyrkkeilijän pitäis ehdottomasti reenata, jos alottaa ns. nollista? Sovein kaverin kanssa tammikuulle puolitotisen höntsämatsin paikalliselle urheilutalolle, joten olis kolme tiukkaa kuukautta aikaa harjotella lajia. Kumpikaan ei ole koskaan nyrkkeillyt, itse oon seurannut lajia suht aktiivisesti 5 vuotta.

Molemmilla tietty kypärä ja hammassuojat mukana ja pyritään olemaan tappamatta toisiamme vaikka tekniikka/lihaksisto on meidän kesken vähän epätasapainossa. Oon sekä vahvempi että (mielestäni) parempi tekniikassa.

Tää mun kysymykseni ei liity oikein mihinkään ketjuun suoraan ja aika moneen liian offtopicina, niin kysyn täällä nyrkkeilystä tietäviltä: mitä lihaksia nyrkkeilijän pitäis ehdottomasti reenata, jos alottaa ns. nollista? Sovein kaverin kanssa tammikuulle puolitotisen höntsämatsin paikalliselle urheilutalolle, joten olis kolme tiukkaa kuukautta aikaa harjotella lajia. Kumpikaan ei ole koskaan nyrkkeillyt, itse oon seurannut lajia suht aktiivisesti 5 vuotta.

Molemmilla tietty kypärä ja hammassuojat mukana ja pyritään olemaan tappamatta toisiamme vaikka tekniikka/lihaksisto on meidän kesken vähän epätasapainossa. Oon sekä vahvempi että (mielestäni) parempi tekniikassa.

3kk :)

Kannattais varmaan keskittyä siihen tekniikkaan ja kuntopuoleen. Se täydellinen sippaamisen tunne :O ja kun huomaa toisen jaksavan vielä vaikka 100 erää niin itku tulee.
Itse en ainakaan näkisi kovinkaan suurta hyötyä keskitetyistä lihastreeneistä.

Onko ihan normaalia että vaparin peruskurssilla ei hakata tai potkita säkkejä ollenkaan vaan valmentaja näyttää nopsaan että näin sitä lyödään ja sitten vaan aletaan mättämään toisiamme turpaan ilman kypäriä sun muita? Noin siis niinku ekalla ja tokalla harjoituskerralla?

Onko ihan normaalia että vaparin peruskurssilla ei hakata tai potkita säkkejä ollenkaan vaan valmentaja näyttää nopsaan että näin sitä lyödään ja sitten vaan aletaan mättämään toisiamme turpaan ilman kypäriä sun muita? Noin siis niinku ekalla ja tokalla harjoituskerralla?

Tekniikoiden harjoittelu on parempi tehdä ilmaa vasten, mutta pystysparrailu tuossa vaiheessa ei ole järkevää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tekniikoiden harjoittelu on parempi tehdä ilmaa vasten, mutta pystysparrailu tuossa vaiheessa ei ole järkevää.

Joo en tiedä olenko vaan joku valittava bitch mutta jotenkin arvostaisin että esim opetettaisiin suojaamaan itseä kunnolla ennen kuin saan nyrkin klyyvariini ekoissa ja tokissa treeneissä muutaman tusinan kertoja. Tai tokihan kaikki kertaalleen näytettiin mutta se nyt on aika kaukana siitä että ne asiat osaa suorittaa.

Joo en tiedä olenko vaan joku valittava bitch mutta jotenkin arvostaisin että esim opetettaisiin suojaamaan itseä kunnolla ennen kuin saan nyrkin klyyvariini ekoissa ja tokissa treeneissä muutaman tusinan kertoja. Tai tokihan kaikki kertaalleen näytettiin mutta se nyt on aika kaukana siitä että ne asiat osaa suorittaa.

Missäs sitä näin treenataan ?

Missäs sitä näin treenataan ?

En nyt viitsi mennä nimeämään kun pieni kylä ja pienet piirit. Mutta tuskinpa olen menossa enää harkkoihin, sen verran onnetonta on tuo ohjaaminen. Etenkin lämmitti saada turpaani ohjaajalta sparratessa, en oikein tiedä mikä funktio siinä oli paitsi vissiin huvituttaa valkkua, mitään en tietenkään saanut aikaan mutta kättä ja jalkaa naamaan ja kylkiin tuli sellaisillakin tekniikoilla mitä ei ole opetettukaan. En tiedä mikä oli sen sparrin funktio paitsi tietty että opinpahan olemaan tms.

En nyt viitsi mennä nimeämään kun pieni kylä ja pienet piirit. Mutta tuskinpa olen menossa enää harkkoihin, sen verran onnetonta on tuo ohjaaminen. Etenkin lämmitti saada turpaani ohjaajalta sparratessa, en oikein tiedä mikä funktio siinä oli paitsi vissiin huvituttaa valkkua, mitään en tietenkään saanut aikaan mutta kättä ja jalkaa naamaan ja kylkiin tuli sellaisillakin tekniikoilla mitä ei ole opetettukaan. En tiedä mikä oli sen sparrin funktio paitsi tietty että opinpahan olemaan tms.
Kuulostaa taas kyllä ihan vitun fiksulta touhulta. Yleensä sparrihommiin siirrytään todella pienin askelin ja monesti niin että tekniikoita vielä rajoitetaan tai vaihtoehtoisesti suoritetaan jonkinmuotoisena tehtäväsparrina, eikä vain samointein lyödä kamat kasaan ja kello käyntiin.
Ennustan erittäin vakaata ja laaja kisamenestystä ko seuralle.

Koutsi vaikuttaa siltä siltä, että joku suomalainen huippuottelija voisi käydä suorittamassa vanhan kunnon dojo stormin.

Joka syksyinen/talvinen kuntoromahdus on jälleen täällä mutta vaihtelun vuoksi ajattelin tehdä asialle jotain ennen kuin tämä menee ihan liian pahaksi. Koska kuntopyörällä polkeminen on ehkä maailman tylsintä hommaa ja pipolätkä porukan kasaaminen saattaa olla yllättävän haasteellista ajattelin kehittää itseäni itsepuolustus-/kamppailulajin kautta. Tässä on kuitenkin muutama muuttuja...

- Pääpaino on jo pysyy voimanostossa
- Mulla on ollu melko paljon nivelongelmia joten bjj/lukkopainityyppiset lajit taitavat olla poissa laskuista? Miten on defendossa/krav magassa?
- Olen luonnostani varmasti yksi luomakunnan kankeimmista ja hitaimmista ihmisistä ja tuota venyttelypuolta on tullut laiminlyötyä ihan liikaa, tämä tosin korjaantunee treeneissä?
- Minulla on aivan järkyttävän huono peruskunto tällä hetkellä
- Minulla on paljon hommia iltapäivisin-iltaisin joten mahdollisuus treenata aamuisin olisi suuri +

Peruskurssin kautta lähdetään liikkeelle oli laji sitten mikä tahansa ja kilpailullisia tavotteita minulla tuskin tulee olemaan. Ideana olisi kuitenkin monipuolistaa liikkumistani ja oppia uutta. Asun Helsingin keskustassa ja pääsen tästä kyllä liikkumaan mutta mitä lähempänä sen parempi.

Ehdotuksia?

Joka syksyinen/talvinen kuntoromahdus on jälleen täällä mutta vaihtelun vuoksi ajattelin tehdä asialle jotain ennen kuin tämä menee ihan liian pahaksi. Koska kuntopyörällä polkeminen on ehkä maailman tylsintä hommaa ja pipolätkä porukan kasaaminen saattaa olla yllättävän haasteellista ajattelin kehittää itseäni itsepuolustus-/kamppailulajin kautta. Tässä on kuitenkin muutama muuttuja...

- Pääpaino on jo pysyy voimanostossa
- Mulla on ollu melko paljon nivelongelmia joten bjj/lukkopainityyppiset lajit taitavat olla poissa laskuista? Miten on defendossa/krav magassa?
- Olen luonnostani varmasti yksi luomakunnan kankeimmista ja hitaimmista ihmisistä ja tuota venyttelypuolta on tullut laiminlyötyä ihan liikaa, tämä tosin korjaantunee treeneissä?
- Minulla on aivan järkyttävän huono peruskunto tällä hetkellä
- Minulla on paljon hommia iltapäivisin-iltaisin joten mahdollisuus treenata aamuisin olisi suuri +

Peruskurssin kautta lähdetään liikkeelle oli laji sitten mikä tahansa ja kilpailullisia tavotteita minulla tuskin tulee olemaan. Ideana olisi kuitenkin monipuolistaa liikkumistani ja oppia uutta. Asun Helsingin keskustassa ja pääsen tästä kyllä liikkumaan mutta mitä lähempänä sen parempi.

Ehdotuksia?
Riippuu melko paljon, että minkälaisista nivelongelmista on kyse, että onko bjj ja lukkopaini poissuljettuja. Lähtökohtaisesti kuitenkin asiallisessa treeniporukassa nuo on varmaan sieltä turvallisimmasta päästä mitä tulee oikeasti kovaan vääntämiseen. Ainakin jos verrataan perinteiseen kreko- /vapaapainiin tai judoon. Jos taas on sellaista ongelmaa, että nivelet ei oikeasti kestä kovempia painihommia, niin sitten on varmaan vain keskityttävä lyönti-potkulajeihin. Defendosta ja krav magasta ei itsellä ole tarpeeksi kokemusta, että voisin niihin hirveästi ottaa kantaa. Helsingissä löytyy kyllä tarjontaa, joten kannattaa myös katsella missä aikataulut ja sijainti osuu omalle kohdalle mukavasti.

Viimeksi muokattu:
Kappas, se selittääkin. Bjj kuulostaa tosin muutenkin houkuttavalta, itellä kokemusta han moo doosta joka nyt on vähän eri maailmasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom