Lajin valinta olkapäävamman kanssa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja QUZU
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Minulla on 6vuotta sitten lähtenyt olkapää sijoiltaan ja esim.venytellessä se meinaa lähteä nykyäänkin paikoiltaan.

Kysynkin mikä laji sopisi tämän vaivan kanssa vai sopiiko mikään?

Olen haaveillut Lukkopainista ja Brasilialaisesta Jujutsusta...Kraw Maga myös mielessä käynyt.

QUZU sanoi:
Minulla on 6vuotta sitten lähtenyt olkapää sijoiltaan ja esim.venytellessä se meinaa lähteä nykyäänkin paikoiltaan.

Kysynkin mikä laji sopisi tämän vaivan kanssa vai sopiiko mikään?

Olen haaveillut Lukkopainista ja Brasilialaisesta Jujutsusta...Kraw Maga myös mielessä käynyt.

Jaa no kuule jos se ei venyttelyä kestä nii kannattas vaihtaa haaveita... =)

Joku potkupaiotteinen laji voisi olla hyvä, missä ei nimenomaan kiehnätä maassa ja väännetä...elikkä taekwondo voisi olla yksi vaihtoehto, koska lyönnit tulevat(sääntöjen mukaan) panssariin. Jos haaveena kovakin kilpailu-ura niin siitä en sitten tiedä, koska potkut tulee jokapuolelle vyötäröstä ylöspäin jolloin on riski saada hitti olkapäähän...torjunnat tapahtuu kyynervarrella joten siinäkin voi jonkin näkönen ikävä tärähdys tulla jos käsi on huonosti...Harjoittelu tosin onnistuu luontevasti kun ei siinä sparratessa kaveria yritetä tyrmätä kuitenkaan...Googlettamalla löytyy myös hyviä laji-esittelyjä jos jonkinlaisista kamppailulajeista:) Ja niinkun tässä oltiin aikasemmin todettu ni painia tuskin on toivoakaan harrastaa ja siihen lisäisin ehkä nyrkkeilyn, thai-nyrkkeilyn yms. missä kädet on isossa osassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom