Laji hakusessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
46
nyt kun noita kamppailulajeja on niin miljoona olemassa niin tarttis hieman apuja. eli haussa olis laji jossa ei potkita tahi lyödä, vaan enemmänkin oltais painin puolella. ja jos ei tykkää painitrikoista tai pitää judoa liian by-the-book -tyylisenä kamppailuna, onko olemassa jokin/joitakin vaihtoehtoja? en tähtää kisoihin enkä tahdo verta pakkiin, tarttis vaan päästä vähä vääntämään. :D

hmm.. eikä yhtään voi itse hieman käyttää hakua?? Tietty jos ei osaa käyttää googlea eikä osaa lukea tätä foorumia taikka ei tiedä yhtään mitää kamppailulajeista niin sit tietty kysymys on oikeutettu. Mutta sen verran varmaan voi sanoa että lukkopaini on varmaan sulle se mitä haet. huoh...

Et voi painia TRIKOITTEN vuoksi? Kyllä siä treeneissä saa mun tietääkseni olla ilmankin (ehkei silti alasti) jos ei tosissaan kerta treenaa. Mut mää oonkin aina peruslajien kannalla. Kokeiles tosiaan vaikka googlea tai tsekkaa oman paikkakunnan mahdollisuudet ja seurat. Lukkopaini on myös mun ehdotus.

Noilla kriteereillä ei ole paljon muita vaihtoehtoja kuin BJJ/lukkopaini. Ainakaan Suomessa. Melkeinpä ihmetyttää ettet sitä itse jo tiennyt.:)

kylläpäs aletaan taas itkeä kun pitää pari riviä kirjottaa. eikös tää just oo se paikka josta vois saada tietoa jos ei tiedä? pitäskö pakkotoiston olla teidän mielestä se ihan viimisin paikka josta kysyä jos ei tosiaan mistään muualta tietoa löydä. voi perkele. niin ja kiitos niistä vastauksista joissa ei tilitetty.

Brasilian ju-jutsu?
Ei painitrikoita vaan rehelliset gi:t. Eikä paljon potkita tai lyödä.
Seurojakin on paljon suomessa.

Jeps... Eli niin kuin muutkin ovat sanoneet, voisi varteen otettavia vaihtoehtoja olla BJJ(brazilian jiu-jitsu), tai SW(submission wrestling). BJJ:ssä käytetään GI:tä, eli semmosta samantyyppistä pukua kuin esim. judokoilla on käytössä. Tyylin edustajat ovat tunnettuja maassa käytävän kamppailun hallitsemisesta. Paljon lukkoja ja kuristuksia on siis tiedossa, sekä tietenkin maahan viemisiä.

SW on periaatteessa samaa settiä, mutta GI:tä ei käytetä. Yleensä seuroissa reenataan molempia lajeja. BJJ ja SW jatkavat siitä mihin judo jää(siis matto tilanteissa), koska lukotuksia on sallittu paljon suurempi määrä. Monet vapaaottelijat ovat myös valinneet lajikseen BJJ:n tai SW:n...

Näytätpä asuvan Espoossa.. Mikäli et Vantaan rajalta kaukana asu, niin hyvä vaihtoehto olisi Rajatorpassa harjoitteleva MMA-Vantaa. Siellä voit harjoitella joko pelkkää lukkopainia, tai jos lyönnit ja potkut alkaakin kiinnostaa, myös vapaaottelua.

MMA-Vantaan nettisaitti

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kiitoksia kaikille auttaneille. toi bjj alkaa kyllä tosissaan kiinnostamaan. täytyypä ottaa seuroista selvää.

bjj ja lukkopaini!!! siinä on sulle lajit joissa ei lyödä ja ei potkita. molemmat on paini pohjaisia lajeja mutta ei oo trikoita.

Hänmies sanoi:
kiitoksia kaikille auttaneille. toi bjj alkaa kyllä tosissaan kiinnostamaan. täytyypä ottaa seuroista selvää.

Mä komppaan muita vielä sen verta että ite aloitin lukkopainin suunnilleen samanikäisenä ja olen pitänyt kovasti, tällaiset "varhaiskeski-ikäisetkin" pääse vielä hyvin mukaan. Ellei harmita se, että yli kymmenen vuotta nuoremmat vie välillä kuin mätää kukkoa...:)

niin tämähän on aina vaarana kun näin "vanhana" lähtee vielä harrastamaan. mut kuntourheilun kannaltahan tätä pitää ajatella.. :rolleyes:

Hänmies sanoi:

Jos Espoossa asut, niin eipä Takadoa pidemmälle kannata mennä.

EDIT: näemmä alkoi kurssikin viime viikolla...

Tampere Hervanta

Olisko kenelläkään kommentoitavaa Tampereen Hervannan läheisyydessä harrastettavista kamppailulajeista? Tuli muutto sinne ja katselen nyt avoimin mielin kaikkia siellä suunnalla harrastettavia lajeja. Eli ruusuja ja risuja alueen seuroista, kiitos.

Ps: :offtopic: Pohjalla on 5v perinteistä jujutsua.

Suositut

Back
Ylös Bottom