Lajeja Kalajoella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DonHessu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Löytyskö Kalajoelta BJJ / Potkinyrkkeily / Thainyrkkeily / MMA? Kovasti netistä oon ettiny ja näyttää erittäin huonolta tilanteelta, mutta pakko vielä täältä kysyä toivoen että joku pakkislainen Kalajoella asustelisi ja tietäisi näistä...

Kalajoesta en tiedä, mutta Raahessa ainakin on potkunyrkkeilyä ja Kokkolassa on vaparia. Ei vissiin mikään ihan mahoton matka kuitenkaan Kalajoelta noihin...

Ite oon kotosin siitä naapuri kunnasta himangalta ja just tossa joululoman aikaan, kun olin kotikonnuilla käväsin painilöimässä kalajokisten herrojen kanssa. Eli reenaavat vapaaottelua, enemmän tai vähemmän suurella temmolla. Eli kyseessä on harrastejengi eikä oikein kunnon kursseja. Mukaan pääsee varmasti. Liity vaikka facebookissa ryhmään Grappling team riento niin siellä osaavat kertoa enemmän. Tai pistä mulle vaikka privamailia niin voin kertoo jotain lisää jos on tarvista.

Ylivieskasta löytyy myös vaparia joka on lähempänä kalajokea kuin kokkola.

Ite oon kotosin siitä naapuri kunnasta himangalta ja just tossa joululoman aikaan, kun olin kotikonnuilla käväsin painilöimässä kalajokisten herrojen kanssa. Eli reenaavat vapaaottelua, enemmän tai vähemmän suurella temmolla. Eli kyseessä on harrastejengi eikä oikein kunnon kursseja. Mukaan pääsee varmasti. Liity vaikka facebookissa ryhmään Grappling team riento niin siellä osaavat kertoa enemmän. Tai pistä mulle vaikka privamailia niin voin kertoo jotain lisää jos on tarvista.
Ylivieskasta löytyy myös vaparia joka on lähempänä kalajokea kuin kokkola.

Cool :D Ootteko siis harjotellu himangan vai Kalajoen puolella?
Ongelma esim. tuossa Kokkolaan, Raaheen, Ylivieskaan yms. menossa on se, etten asu täällä Kalajoella. Majailen tyttöystävän luona tän kurssin ajan (3-4kk) ja sit katon viel et mistä sitä opiskelemaan lähtis myöhemmin. Eli kyytiä ei oikee sais ja rahaki on vähä nii ja näin...

Mut tuo ois iha jees jos täällä ois tällanen harrasteporukka:P

Kalajoella ne suurimmaks osaksi harjoittelee, mutta väliin käyvät myös himangalla judosalin tiloissa. Ite majailen turussa, mutta kesällä tuli jumppailtua sitte siellä keski-pohjanmaallaki.

Jeps, maanantaina mukaan :P

ISO kiitos vastanneille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom