laihtuminen - ivaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cemoto
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kiva seurata ihmisten asenteiden muuttumista kilojen karistessa.
Alussa kannustusta ja tsemppiä meininki. Nyt alkaa jo näkyä tuloksia niin kuinkas sitten käy
- Hullu pilaat mahas.
- Et sä mikää lihava ole.
- Ai niin et TIETENKÄÄN voi ottaa pipari ettei DIETTI mene pilalle.
- Meinaatko leikkiä vielä kauankin.
- Luuletkos että ei kilot tuu takas ku lopetet ton dieetin?
- Sun pitää alkaa harrastaa liikuntaa että kiinteydyt. (sanoja liki 100 kiloinen 164 pituinen nainen.)
:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
Mutta minä jaksan tällä motivaatiolla. :thumbs:

Kateus se vaan puhuu, luulisin. Kai sitä alkaa tuntua muiden laihtuessa, että tarttis varmaan itekki jotain tehdä terveytensä eteen muttei kuitenkaan jaksa... Kun muutkin onnistuu, niin tulee huono omatunto omista kiloista.

Mutta aivan HURJASTI tsemppiä vaan sulle, et varmasti lannistu noista kommenteista!!! :worship:

Oli pakko kirjailla kun mulla oli ihan samanlaisia kokemuksia. Alussa oltiin kiinnostuneita kun alotti, ja sitten kun meni hyvin ja kilot lähti, niin alko tulemaan kommentteja "älä nyt enää laihduta.." jne... Mutta näistähän sai vaan lisää puhtia :rock:
Yhdessä vaiheessa taisin muutaman kerran avautua takaisin (kun sanoja oli ylipainoinen) että eipä tekis sullekaan pahaa. Loppu ilkkuminen siihen :hyper:

Sama juttu täällä...
Hiomista olisi muutama kilo jäljellä ja jatkuvaa "Mistä säkin laihdutat" ym. kommentteja on jatkuvasti kuunneltava. Olen tässä nyt rauhallisesti muutaman vuoden aikana tiputellut kymmenisen kiloa ja kommentit aina samat. Ärsyttävää, mutta toisaalta uskoisin sen olevan kateellisten panettelua...
Tsemppiä vaan laihduttamiseen ja toivottavasti saan oman urakkani päätökseen ensi kesään mennessä...

Ihminen on kateellinen eläin. Vastaa uteluihin vaikka että tavoite on kuolla anoreksiaan. Se tukkii useimpien itkijöiden turvat.

Tai läskille utelijalle voi pirullisesti sanoa että yrittää lihoa, mutta paino vain laskee.... :evil:

Jep...Vaikkei ees yrittäs erityisesti laihduttaa vaan pysyä entisissä mitoissa niin kommentit on et sähän oot niin siro tms (en oo siro ollenkaan, en tosin plösökään) ja käsketään syödä ihan huoletta (ja epäterveellisiä herkkuja). Tai sit yks kaveri joka on ite hiljattain laihtunu varmaan 10kg niin tarjoilee mulle koko ajan suklaata ja herkkuja kun oon kuulemma niin hoikka...blah.
Ehkä toi on just vaan sitä et jos toinen laihtuu ni se pitää saada takas lihavaks tai jos ite laihtuu paljon ni toisille tulee tarve saada kaverit vielä paksummiks että tulos varmasti näkyy :)

Joskushan toi nyppii oikein kunnolla mut kun yrittää ymmärtää sen toisen ajatuksia ni kyl sen kestää!

Mä mietin tätä keskustelun aihetta eilen illlalla, taas kerran. Ei sillä, että olisin paljon laihtunut, ainakaan painon puolesta, kroppa on kyllä paremmin muotoutunut kuin ennen... Mutta siis yritän syödä järkevästi ja noudattaa jotain juttuja. Eli ei suklaata ja herkkuja mielinmäärin ja sellaista. Eilen olin äidilläni, käytiin lasten kanssa kaupoilla ja äidillä kahvilla. Mulla oli sitten proteiinipatukka mukana välipalaksi kaffen kanssa, ja äidille oli tiukka paikka uskoa, että ei, en ota pullaa, en pasteijaa, en keksiä. Pohti, että hmph, pitääkö tuo niin vakavasti ottaa. Kun ei tehnyt erityisemmin mieli pullaa, niin en tahtonut sitä itseeni tunkea. Ei siitä olisi ollut mitään iloa, syömistä syömisen takia.

Kaverit kahvipöydissä lähinnä kommentoi positiivisesti, kun en ota kolmea palaa kermakakkua, että ollapa itsellä tuollainen itsekuri (no kun mä en tykkää kermakakusta...). Kun taas äiti ja muut vähän vanhemmat sukulaiset ovat melkein hädissään, että eikö nyt mikään tarjottava kelpaa. Ja miettivät onko sitten mistään kotoisin tuommoinen, pitäähän ihmisen syödä, että jaksaa ja mitä se tuollainen ettei suklaata syö.

Menee vähän varmaan asian ohi, mutta kumminkin, noin syömiseen liittyen.

Juu, naiset osaavat sitten olla toisilleen niin loputtoman kateellisia...Itse olen joka ikinen kerta törmännyt tuohon kauhisteluun kun olen jonkinlaista ryhtiliikettä harrastanut. Uskomattominta on että jopa omat ystävät ovat ihan vakavalla naamalla ehdottaneet dietin lopettamista 'ettei vaan tule anoreksiaa...' tai 'ala näyttää pahalta' ( olen 167 ja paino on aina ollut 60kg paremmalla puolella joten kummastakaan ei liene akuuttia vaaraa :rolleyes: ) Parasta on se, että kauhistelija on joskus saattanut itse olla samaan aikaan jollain naistenlehden saladietillä :lol2:
Aityli on mullakin herkkuruokien tuputtaja no 1 mutta se nyt vaan taitaa johtua hoivaamisen tarpeesta mikä ei hellitä vaikka lapset olisivat miten aikuisia ja hyvässä lihassa :D Toisaalta on hauskaa kuulla edes äidiltä olevansa tosi hoikka... :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom