laihdutus valmiste lisät?????

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pecca
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäs saada tuo mahan kohalle syntynyt pelastusrengas pois,muu kroppa ois kunnossa,eli mikä ois hyvä keino.Sellanen että lihas kasvu eii kumminkaan hidastus? Onko noista laihdutus "ihme" pillereistä mitään hyötyy? Niissä mainostetaan että lihas kasvu ei hidastu ym,ja niitä pitää ottaa esim,kevyen liikunnan "kävelyn" lisäksi.Onko kellään kokemuksia ko.valmisteista?Itse olen aika kriittinen noiden pillereiden tehoa kohtaa,eli jos teillä on kokemuksia niin vastatkaa!!:evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oon jossain keskustelussa mun mielestä pannut merkille että kalaöljy poistais rasvaa kehosta? Ymmärsinkö väärin vai pitääkö paikkaansa?
Ja kertokaa jotain perusteluja ja mielipiteitä ja kokemuksia ja totuuksia!

Originally posted by pecca
Pitäs saada tuo mahan kohalle syntynyt pelastusrengas pois,muu kroppa ois kunnossa,eli mikä ois hyvä keino.Sellanen että lihas kasvu eii kumminkaan hidastus? Onko noista laihdutus "ihme" pillereistä mitään hyötyy? Niissä mainostetaan että lihas kasvu ei hidastu ym,ja niitä pitää ottaa esim,kevyen liikunnan "kävelyn" lisäksi.Onko kellään kokemuksia ko.valmisteista?Itse olen aika kriittinen noiden pillereiden tehoa kohtaa,eli jos teillä on kokemuksia niin vastatkaa!!:evil:
Jos ihmepillerit olisivat todella tehokkaita, niin eikö kaikki sitten käyttäisi niitä? tunnin reipas kävelylenkki 3-4 kertaa viikossa, sillä saat lemmenkahvat pois.

lesitiini?

Muistaakseni lesitiini auttaa rasvojen pilkkoutumista. Velipoika joskus pudotti painoa ja söi lesitiiniä. Taisi treenata punttia jotain 2*vko ja käydä pari kertaa viikossa hiihtämässä...

Täytyypä ihan vilkaista tietoja tuosta lesitiinistä, jos vaikka hänestä jotain hyötyä olisi tulevaa aerobista kevättä ajatellen...

Eipä noi "ihme pillerit" pelkästään mitään laihduta, mutta niistä voi saada kyllä lisä potkua tohon laihdutekseen.;)

Ateriankorvikkeita kannattaa kokeilla. Esim Twinlabilta löytyy Twinfast: annoksessa 15g proteiinia, vain 5g hiilihydraatteja ja minimaalisesti rasvaa +jotain kuitua jonka pitäs pitää nälkää. Siinä on myös hyvät vitamiinit ym. ym.

Tuote sopii välipalaksi ja ateriankorvikkeeksi ja kaloreita vain 80kcal/annos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom